پس از کاهش نرخ ها توسط چین و پیشی گرفتن از جکسون هول، دلار آمریکا متزلزل شد. آیا دلار آمریکا به بالاترین حد خود خواهد رسید؟

[ad_1] دلار آمریکا Wمی ریزد پس از چین کاهش نرخ و پیش از جکسون هول. آیا USD اوج های جدید خواهد داشت؟? دلار آمریکا قبل از آن یک اوج تازه ساخته شده است امروز مقداری از زمین را رها کرد پس از نرخ در چین کاهش یافت. سمپوزیوم آتی جکسون هول ممکن است سرنخ هایی

کد خبر : 244909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
پس از کاهش نرخ ها توسط چین و پیشی گرفتن از جکسون هول، دلار آمریکا متزلزل شد.  آیا دلار آمریکا به بالاترین حد خود خواهد رسید؟

[ad_1]

دلار آمریکا Wمی ریزد پس از چین کاهش نرخ و پیش از جکسون هول. آیا USD اوج های جدید خواهد داشت؟?

دلار آمریکا قبل از آن یک اوج تازه ساخته شده است امروز مقداری از زمین را رها کرد پس از نرخ در چین کاهش یافت. سمپوزیوم آتی جکسون هول ممکن است سرنخ هایی را برای مسیر USD ارائه دهد.

دلار آمریکا، USD، DXY، چین، CSI 300، PBOC، نفت خام، طلا، جکسون هول – نکات صحبت کردن

  • دلار آمریکا قبل از اینکه کاهش نرخ بهره چین آن را تضعیف کند، به بالاترین حد خود رسید
  • انتظار می رفت PBOC نرخ ها را کاهش دهد، اما آنها به فیلمنامه پایبند نبودند
  • از پنجشنبه همه نگاه ها به جکسون هول است.دبلیوآیا دلار آمریکا روند صعودی خود را از سر می گیرد؟

پس از اینکه بانک مردم چین (PBOC) امروز نرخ بهره را کاهش داد، دلار آمریکا از بالاترین رقم پنج هفته اخیر خود عقب نشینی کرد.

نرخ وام اولیه یک ساله از 3.7 درصد به 3.65 درصد کاهش یافت در حالی که نرخ وام اولیه 5 ساله از 4.45 درصد به 4.30 درصد کاهش یافت. این حرکت ها کمی متفاوت از پیش بینی بازارها بود که به کاهش 10 واحدی برای هر دو چشم دوخته بودند.

این حرکت ها شاخص های CSI 300 چین و هانگ سنگ هنگ کنگ را افزایش داد، در حالی که سایر سهام APAC افت کردند. کالا و رشد دلار استرالیا و کیوی را به هم مرتبط کردند در حالی که دلار آمریکا تحت فشار فروش قرار گرفت.

این کاهش ها در مواجهه با تداوم بادهای معکوس اقتصادی ناشی از سیاست عدم تحمل کووید-19 و مشکلات بخش املاک است. وام مسکن مسکونی بیشتر تحت تاثیر نرخ 5 ساله قرار می گیرد و تغییر 15 امتیازی نشان دهنده تلاش برای بازگرداندن اعتماد وام گیرنده است.

کاهش فعالیت اخیراً با آب و هوای خشک که تولید برق آبی را کاهش داده است، تشدید شده است.

استان سیچوان چین یک نیروگاه صنعتی است که به‌ویژه از قطع انرژی آسیب دیده است. محدودیت استفاده برای تولیدکنندگان از شنبه تا این پنجشنبه تمدید شد.

نفت خام در نشست آسیایی با افزایش گمانه زنی ها مبنی بر اینکه ممکن است عرضه ایران به صورت آنلاین بازگردد تا از دست دادن تولید روسیه جبران شود، کاهش یافت. قرارداد آتی برنت به زیر 95.50 دلار بشکه کاهش یافت و قرارداد WTI کمتر از 90 دلار آمریکا بود.

پس از اینکه بازدهی خزانه داری برای شروع هفته چند واحد پایه در سراسر منحنی اضافه کرد، طلا همچنان کاهش یافته است. در زمان چاپ حدود 1744 دلار در هر اونس معامله می شود.

تمرکز بازار بر سمپوزیوم جکسون هول خواهد بود که از پنجشنبه آغاز می شود. سال گذشته در این زمان، فدرال رزرو تورم شتاب دهنده را گذرا نامید. امسال، زنگ خطر در مورد تثبیت شدن تورم بسیار بالا به صدا در آمده است.

این زبان به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا سرنخ هایی در مورد اینکه بانک مرکزی چقدر مصمم است تورم را به هدف حدود 2 درصدی خود بازگرداند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. گردهمایی های قبلی تأثیرات قابل توجهی بر انتظارات سیاست گذاری داشته است.

شاید به جای اینکه مشخص شود در جلسه کمیته بازار باز فدرال ماه سپتامبر (FOMC) چه چیزی باید به طور خاص انتظار داشته باشیم، دیدگاه های تصویر بزرگتر بیان شود.

معاملات آتی وال استریت به سمت شروع نرمی برای جلسه نقدی خود اشاره می کند.

شاخص فعالیت ملی شیکاگو فدرال رزرو اواخر امروز منتشر خواهد شد.

تقویم اقتصادی کامل قابل مشاهده است اینجا.

شاخص USD (DXY). تحلیل فنی

به نظر می رسد شاخص دلار آمریکا (DXY) پس از تکه تکه شدن در بالا، دوباره حرکت خود را به دست آورده است دو قله اخیر به سمت بالاترین سطح 20 ساله در 109.30. سطحی که ممکن است مقاومت ایجاد کند.

حرکت صعودی ممکن است توسط چندین مورد حمایت شود میانگین متحرک سادهس (SMA)که زیر قیمت باقی می مانند و شیب مثبت را حفظ می کنند.

در جهت نزولی، حمایت ممکن است در نقاط شکست 107.43 و 106.9 باشد.3.

پس از کاهش نرخ ها توسط چین و پیشی گرفتن از جکسون هول، دلار آمریکا متزلزل شد.  آیا دلار آمریکا به بالاترین حد خود خواهد رسید؟

چارت سازمانی جبازخوانی شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

برای تماس با دانیل، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @DanMcCathyFX در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.