پس از حراج خیریه NFT، کیف پول کمدین بیل موری به ارزش 186 هزار دلار اتریوم هک شد – اخبار بیت کوین

بیل موری، هنرپیشه و کمدین آمریکایی، پس از برگزاری یک حراج خیریه توکن غیرقابل تعویض (NFT) موری، در 1 سپتامبر 2022 شاهد تخلیه 119.2 اتریوم از کیف پولش بود. آمارها نشان می دهد که بیشتر توکن ها و NFT ها در کیف پول موری جابه جا شده اند و تقریباً 556 دلار ارزش توکن باقی

کد خبر : 250375
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
پس از حراج خیریه NFT، کیف پول کمدین بیل موری به ارزش 186 هزار دلار اتریوم هک شد – اخبار بیت کوین


بیل موری، هنرپیشه و کمدین آمریکایی، پس از برگزاری یک حراج خیریه توکن غیرقابل تعویض (NFT) موری، در 1 سپتامبر 2022 شاهد تخلیه 119.2 اتریوم از کیف پولش بود. آمارها نشان می دهد که بیشتر توکن ها و NFT ها در کیف پول موری جابه جا شده اند و تقریباً 556 دلار ارزش توکن باقی مانده است.

بیل موری 119 اتریوم را به دست هکرها از دست داد – تیم کمدین در حال همکاری با مجریان قانون، Chainalysis است

روز پنجشنبه، بیل موری، بازیگر و کمدین محبوب که بیشتر به خاطر حضور در برنامه های شنبه شب زنده و ساعت رادیویی ملی لمپون شناخته می شود، 119 اتر را دید که از کیف پولش خارج شد. این داستان ابتدا توسط Coindesk گزارش شد و نویسنده Eli Tan اشاره می‌کند که داده‌های زنجیره‌ای و «جزئیات تیم موری» توضیح می‌دهد که کیف پول او در حدود ساعت 7:00 بعد از ظهر (ET) عصر پنجشنبه تخلیه شده است. داده های ابزار نمونه کارها dappradar.com نشان می دهد که کیف پول موری تقریباً 556 دلار به صورت توکن و NFT دارد که هنوز در ساعت 7:00 بعد از ظهر (ET) در تاریخ 2 سپتامبر در کیف پول نگهداری می شود.

پس از حراج خیریه NFT، کیف پول کمدین بیل موری به ارزش 186 هزار دلار اتریوم هک شد.
کیف پول بازیگر و کمدین بیل موری در هفت روز گذشته طبق آمار dappradar.com. اتر 119.2 در زمان سرقت تقریباً 186 هزار دلار ارزش داشت.

بر اساس این گزارش، بخش بزرگی از پورتفولیوی موری از کیف پول هک شده حذف شده است. داده‌های Onchain نشان می‌دهد که تیم امنیتی موری دارایی‌های بلاک چین مانند The Flower Girls NFTs، Boss Beauties، Hashmasks، Adam Bomb Squad، Deadfellaz، Gutter Cat Gang، Cryptopunks، Veefriends، Cool Cats، Damien Hirst NFTs، و Pudgy Pengutoads را حذف کرده است.

پس از حراج خیریه NFT، کیف پول کمدین بیل موری به ارزش 186 هزار دلار اتریوم هک شد.
وب سایت مجموعه NFT “بیل موری 1000” از طریق theshack.thechive.com.

موسسه خیریه موری یک NFT 1/1 از مجموعه NFT “Bill Murray 1000” که در بازار NFT Coinbase میزبانی شده بود فروخت. تیم موری معتقد است وجوه دزدیده شده به صرافی ارسال شده است و دزد در حال حاضر ناشناخته است. قرار بود وجوه حاصل از حراج NFT به یک موسسه غیرانتفاعی به نام Chive Charities اهدا شود. گزارش Tan همچنین توضیح داد که سخنگوی بازار NFT Coinbase فاش کرد که نفر دوم در حراج NFT 120 اتر را به Chive Charities اهدا کرده است تا جایگزین وجوه سیفون شده شود.

گزارش منتشر شده در روز جمعه فاش نمی کند که چگونه هکر توانسته اتر 119.2 را از کیف پول اتریوم موری خارج کند. تیم موری به تان گفت که گزارشی را به مجریان قانون ارائه کرده است و همچنین خاطرنشان کرد که با شرکت اطلاعاتی بلاک چین Chainalysis کار می‌کند. بیل موری تنها چهره مشهوری نیست که امسال مورد حمله هکرهای رمزنگاری قرار گرفته است. ستاره Family Guy، ست گرین، NFT Bored Ape Yacht Club (BAYC) او را دزدیدند و ظاهراً برای پس گرفتن NFT پول پرداخت کرد.

برچسب ها در این داستان

119 ethereum، 119.2 ETH، 120 Ether، Adam Bomb Squad، Bill Murray، Bill Murray NFTs، Boss Beauties، Chive، Chive Charities، coinbase nft marketplace، Cool Cats، cryptopunks، Cryptotoads، DamienTzmasshadfe، DamienTzmasshadfe , nft, NFT ها, توکن های غیر قابل تعویض, Pudgy Penguins, Veefriends

نظر شما در مورد دزدیده شدن 119 اتر بیل موری از کیف پولش چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.