پسر کوچک مایکل جکسون با نام مستعار «پَتو» اهل موسیقی نیست اما دغدغه‌ای زیبا دارد!

پرینس مایکل جکسون دوم، کوچکترین فرزند مایکل جکسون، سالها با نام مستعار پتو یا “Blanket” شناخته می شد. او که در سال 2002 از طریق رحم اجاره ای متولد شد، این نام مستعار را گرفت زیرا پدرش اغلب برای محافظت از هویت و حفظ حریم خصوصی اش او را با پتو می پوشاند. در عکس

کد خبر : 490098
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
پسر کوچک مایکل جکسون با نام مستعار «پَتو» اهل موسیقی نیست اما دغدغه‌ای زیبا دارد!


پرینس مایکل جکسون دوم، کوچکترین فرزند مایکل جکسون، سالها با نام مستعار پتو یا “Blanket” شناخته می شد. او که در سال 2002 از طریق رحم اجاره ای متولد شد، این نام مستعار را گرفت زیرا پدرش اغلب برای محافظت از هویت و حفظ حریم خصوصی اش او را با پتو می پوشاند. در عکس زیر یکی از همین محافظت ها را می بینید:

در سال 2015، پرینس مایکل جکسون دوم تصمیم مهمی گرفت که نام مستعار “Blanket” را پشت سر بگذارد و به جای آن به عنوان “Bigi” جکسون شناخته شود. این تغییر فصل جدیدی را در زندگی او رقم زد که نشان دهنده تمایل او به فاصله گرفتن از میراث نام مستعار دوران کودکی اش بود.

بیگی علیرغم اینکه فرزند یکی از نمادین ترین چهره های تاریخ موسیقی است، علاقه چندانی به دنبال کردن حرفه موسیقی نشان نداده است. در عوض، او اشتیاق خود را در فعالیت های زیست محیطی، به ویژه تمرکز بر موضوع فوری تغییرات آب و هوا پیدا کرده است. در مصاحبه ای در سال 2021، بیگی در مورد تعهد خود به افزایش آگاهی در مورد تغییرات آب و هوا صحبت و بر اهمیت کمک مثبت به جهان تأکید کرد.

او تحسین خود را از تاریخچه و خلاقیت کار پدرش به اشتراک گذاشت، اما روشن کرد که هدف او ایجاد تأثیر معنادار بر محیط زیست است. او گفت: «این کاری است که هر یک از ما می‌خواهیم انجام دهیم، چیزهایی بسازیم که امیدواریم مردم از آن لذت ببرند، اما در عین حال برای زندگی‌شان مفید باشد.»

پس از مرگ مایکل جکسون در سال 2009، بیگی به همراه خواهر و برادرش پرینس مایکل جکسون اول و پاریس جکسون توسط مادربزرگشان کاترین جکسون بزرگ شدند. امروزه بیگی به طور مستقل در یک عمارت در کالیفرنیا زندگی می کند.

واکنش عمومی به تغییر نام بیگی و تعهد او به فعالیت های آب و هوایی بسیار مثبت بوده است. بسیاری از انعطاف پذیری او در کنار آمدن با از دست دادن پدرش و تعهد او برای ایجاد تغییر در جهان تمجید کرده اند. حامیان انتخاب او برای تمرکز بر تغییرات اقلیمی را تحسین می کنند و برای او در تلاش هایش آرزوی موفقیت کرده اند.

اگرچه بیگی اذعان می کند که استعدادهای پدرش برای آواز خواندن یا رقصیدن را ندارد، اما مصمم است تا به روش خودش تغییری ایجاد کند. همانطور که او همچنان به ترسیم مسیر خود ادامه می دهد، او همچنان متعهد به بیرون آمدن از سایه پدرش و ایجاد تأثیر معنادار بر جهان است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.