پزوی مکزیک جلوتر از حفره جکسون می رود. آیا فدرال رزرو قایق را برای EMFX تکان می دهد؟

[ad_1] نمای مکزیک پزو: USD/MXN هفته گذشته به دلیل نگرانی های مربوط به نوع دلتا بیشتر رشد کرد ، اما در چند روز گذشته در میان افزایش اشتهای خطر عقب نشینی کرد. این هفته ، سمپوزیوم فدرال رزرو جکسون هول مرکز توجه خواهد بود اگر فدرال رزرو اعلام کند که اعلامیه نزولی در چند ماه

کد خبر : 95512
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۰۰
پزوی مکزیک جلوتر از حفره جکسون می رود.  آیا فدرال رزرو قایق را برای EMFX تکان می دهد؟

[ad_1]

نمای مکزیک پزو:

  • USD/MXN هفته گذشته به دلیل نگرانی های مربوط به نوع دلتا بیشتر رشد کرد ، اما در چند روز گذشته در میان افزایش اشتهای خطر عقب نشینی کرد.
  • این هفته ، سمپوزیوم فدرال رزرو جکسون هول مرکز توجه خواهد بود
  • اگر فدرال رزرو اعلام کند که اعلامیه نزولی در چند ماه آینده منتشر نمی شود ، اما در پایان سال ، بازده خزانه داری ایالات متحده ممکن است افسرده باقی بماند و EMFX را تقویت کند.

هفته FX در پیش – 5 رویداد برتر: تولید ناخالص داخلی مکزیک ؛ سفارشات کالاهای بادوام آمریکا ؛ صورتجلسه نشست ECB ؛ اعتماد میشیگان ایالات متحده ؛ سخنرانی جکسون پاول پاول

هفته گذشته ، USD/MXN با افزایش بیشتر از میانگین متحرک 200 روزه خود ، به بالاترین سطح خود در چهار هفته گذشته رسید (20.45 پوند) در میان بیزاری از ریسک گسترده در مورد نگرانی های نوع دلتا ، زیرا کشورهای بیشتری شروع به اعمال مجدد کردند. قرنطینه ها برای مهار گسترش ویروسبه با اجرای اقدامات مهار در اقتصادهای بزرگ مانند چین ، روند تورم جهانی تضعیف شد و موقتا بر EMFX تأثیر گذاشت.

با این حال ، به نظر می رسد این هفته USD/MXN عقب نشینی کرده است برگشت خورد پس از تصمیم FDA برای تأیید کامل این فایزرواکسن کرونا BioNTech برای افراد بالای 16 سال. سرمایه گذاران معتقدند که تأیید کامل شرکت ها ، مدارس و دولت های محلی را تشویق می کند تا حکم واکسن ها را مجبور به شک می کند افراد برای گرفتن ضربهبه با تعداد بیشتری از افراد تلقیح شده ، کابوس ویروس ممکن است زودتر پایان یابد ، نتیجه ای که باز می گردد اعتماد مصرف کننده و افزایش فعالیت های اقتصادی به طور کلی ، هرگونه رشد اقتصادی در ایالات متحده می تواند به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای پزو مکزیک تلقی شود ، زیرا مکزیک نزدیک به 80 درصد صادرات خود را به همسایه شمالی خود ارسال می کند.

بیشترین خوانده شده: شکست USD/CAD معکوس می شود ، سطوح کلیدی Loonie برای نگه داشتن در چشم

با کنار گذاشتن وضعیت همه گیری برای یک لحظه ، مهمترین رویدادی که در این هفته باید تماشا شود این است سمپوزیوم Fed’s Jackson Hole ( اجلاس – همایش اکنون به یک مکان مجازی منتقل شده است). انتظارات به دنبال موارد مختلف متفاوت است شاهین اگرچه ، صورتجلسه FOMC جولای تعدادی از معامله گران بر این باورند که بانک مرکزی از “تکان دادن قایق” و اعلام هرگونه اظهارنظر مهم درباره استراتژی خروج از طریق کمی خود در میان خطرات نزولی ناشی از نوع دلتا خودداری می کند.

در صورت تعادل ، اگر پاول از صبر حمایت می کند و به شما نشان می دهد که تصمیم بگیرید برنامه خرید دارایی را کاهش دهیدطی چند ماه آینده نخواهد آمد ، اما تا پایان سال ، تا زمانی که بهبود وضعیت اقتصادی ادامه یابد ، بازده خزانه داری ایالات متحده ممکن است همچنان افسرده باقی بماند. برای باقی مانده سه ماهه، سناریویی که پشتیبانی خواهد کرد ارزهای بازار نوظهور با بازدهی بالابه اگر سناریوی اخیر اجرا شود ، احتمالاً پزو مکزیک در کوتاه مدت در برابر دلار تقویت می شود. این بدان معناست که مسیر کمترین مقاومت برای USD/MXN ممکن است کمتر باشد به سپتامبر می رودبه

USD/MXN تجزیه و تحلیل تکنیکی

USD/MXN این هفته شروع به عقب نشینی کرده است اما همچنان بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه خود است. برای اینکه خرس ها دوباره کنترل قاطع بازار را به دست بگیرند ، باید حرکت زیر 20.25/20.10 را ببینیم. اگر قیمت به زیر این محدوده پشتیبانی فنی برسد ، فروشندگان می توانند این جفت را به سمت 19.80 و سپس 19.55 ، پایین ترین سطح 2021 سوق دهند. متناوبا ، اگر USD/MXN بازگردد ، اولین مقاومت در 20.45 ظاهر می شود. افزایش بیش از این سد باعث افزایش شتاب خرید می شود و می تواند نرخ ارز را به بالاترین رقم ژوئن در منطقه 20.75 برساند.

USD/MXN نمودار فنی

نمودار فنی USDMXN

ابزارهای آموزشی برای معامله گران

— نوشته دیه گو کلمن ، استراتژیست بازار DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.