پریگوژین می گوید واگنر اکنون مهمات برای جنگ اوکراین دریافت می کند

“به احتمال زیاد، اکنون توپ در حال چرخش است. تا اینجا همه چیز روی کاغذ است، اما همانطور که به ما گفته شد، اسناد اصلی قبلا امضا شده است. پریگوژین که زمانی کارآفرینی در زمینه کیترینگ بود و زمانی از توجه عمومی دوری می‌کرد، از زمان آغاز جنگ در اوکراین در یک سال پیش، نقش

کد خبر : 323855
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
پریگوژین می گوید واگنر اکنون مهمات برای جنگ اوکراین دریافت می کند


“به احتمال زیاد، اکنون توپ در حال چرخش است. تا اینجا همه چیز روی کاغذ است، اما همانطور که به ما گفته شد، اسناد اصلی قبلا امضا شده است.

پریگوژین که زمانی کارآفرینی در زمینه کیترینگ بود و زمانی از توجه عمومی دوری می‌کرد، از زمان آغاز جنگ در اوکراین در یک سال پیش، نقش عمومی بیشتری بر عهده گرفت و گروه واگنر او نبرد چند ماهه روسیه برای شهر باخموت در منطقه دونتسک اوکراین را رهبری کرد.

در روزهای اخیر، خصومت طولانی مدت با روسای نظامی روسیه به طرز چشمگیری تشدید شد و پریگوژین مدعی شد که مقامات به دلیل دشمنی شخصی با او، مهمات واگنر را رد می کنند.

او روز سه شنبه، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه و والری گراسیموف، رئیس ستاد کل ارتش روسیه را به “خیانت” متهم کرد و مدعی شد که آنها در پشت کمبودها هستند.

پریگوژین عصبانی و احساسی در پیام صوتی روز سه شنبه خود گفت: “رئیس ستاد کل ارتش و وزیر دفاع به راست و چپ دستور می دهند نه فقط مهمات PMC واگنر را ندهید، بلکه در حمل و نقل هوایی به آن کمک نکنید.”

پریگوژین در پیام خود در روز پنجشنبه نوشت: «با تشکر فراوان از کسانی که به روش‌های مختلف عمل کردند – از آن شهروندان عادی که هر کاری در توان داشتند انجام دادند، و از کسانی، از جمله آنهایی که در مناصب عالی بودند، که فشار آوردند و تصمیم گرفتند … تا شروع کنند. مهمات به ما بدهد متشکرم. از بچه ها ممنونم.»

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در سخنرانی سالانه خود در روز سه‌شنبه، خواستار پایان دادن به رقابت‌های داخلی در طرف روسیه شد.

پوتین خطاب به نخبگان سیاسی و نظامی گفت: «ما باید از شر هر گونه تناقضات بین‌بخشی، تشریفات، کینه‌ها، سوء تفاهم‌ها و دیگر مزخرفات خلاص شویم.»

(گزارش رویترز؛ ویرایش توسط گای فالکونبریج)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.