پرچم گاو NZD/USD در میان عدم موفقیت در آزمون ماهانه بالا ظاهر می شود

نقاط بحث دلار نیوزلند به نظر می رسد NZD/USD در محدوده پرچم گاو معامله می شود زیرا محدوده ماهانه افتتاحیه ماه سپتامبر و به روز رسانی نیوزلند را دنبال می کند. تولید ناخالص داخلی (GDP) این گزارش ممکن است باعث واکنش صعودی در دلار نیوزلند شود زیرا انتظار می رود اقتصاد با سرعت بی سابقه

کد خبر : 104798
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
پرچم گاو NZD/USD در میان عدم موفقیت در آزمون ماهانه بالا ظاهر می شود


نقاط بحث دلار نیوزلند

به نظر می رسد NZD/USD در محدوده پرچم گاو معامله می شود زیرا محدوده ماهانه افتتاحیه ماه سپتامبر و به روز رسانی نیوزلند را دنبال می کند. تولید ناخالص داخلی (GDP) این گزارش ممکن است باعث واکنش صعودی در دلار نیوزلند شود زیرا انتظار می رود اقتصاد با سرعت بی سابقه ای رشد کند.

پرچم گاو NZD/USD در میان عدم موفقیت در آزمون ماهانه بالا ظاهر می شود

NZD/USD در محدوده محدودی معامله می شود تلاش ناموفق برای آزمایش حداکثر ماهانه (0.7170) ، و نرخ ارز ممکن است در باقی مانده هفته تثبیت شود ، زیرا پس از کند شدن بیشتر از حد انتظار در این نرخ ، پیش پرداخت را پس می دهد. شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI)به

باید دید آیا گزارش تولید ناخالص داخلی نیوزلند بر چشم انداز کوتاه مدت NZD/USD تأثیر می گذارد یا خیر ، زیرا انتظار می رود نرخ رشد در سه ماهه دوم سال 2021 به 16.3 درصد برسد ، که بالاترین رقم از زمان شروع مجموعه در 1987 است. اما نشانه های بهبود قوی ممکن است بر بانک ذخیره نیوزلند (RBNZ) فشار بیاورد تا سیاست های پولی را زودتر عادی کند. معاون فرماندار کریستین هاکسبی فاش کردنویرایش که “حرکت 50 نقطه ای اساساً روی میز بود” در این آگووسملاقات t

در نتیجه ، گزارش ناخالص داخلی ناخالص داخلی ممکن است به گمانه زنی هایی برای تغییر قریب الوقوع سیاست RBNZ دامن بزند تنها دو جلسه دیگر تا پایان سال باقی مانده است ، ولی قدردانی بیشتر در NZD/USD ممکن است به سوخت کج کردن در احساسات خرده فروشی مانند رفتاری که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

این گزارش IG Client Sentiment نشان می دهد 35.19 of از معامله گران هستند در حال حاضر خالص NZD/USD ، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 1.84 تا 1.

تعداد معامله گران خالص 1.77 درصد کمتر از دیروز و 19.31 درصد بیشتر از هفته گذشته است ، در حالی که تعداد معامله گران خالص 5.19 درصد کمتر از دیروز و 8.08 درصد کمتر از هفته گذشته است. افزایش موقعیت خالص در حالی انجام می شود که NZD/USD در بازه ماهانه ماه سپتامبر معامله می شود ، در حالی که کاهش سود خالص کوتاه مدت نمی تواند رفتار شلوغی را کاهش دهد زیرا 36.38٪ از معامله گران هفته گذشته به صورت خالص مشغول به کار بودند. به

با توجه به این گفته ها ، به روز رسانی گزارش تولید ناخالص داخلی نیوزلند ممکن است چشم انداز کوتاه مدت NZD/USD را در حالی که RBNZ برای تغییر دنده آماده می شود ، تحت تأثیر قرار دهد و نرخ ارز ممکن است در بقیه ماه به عنوان تشکیل پرچم گاو بهبودی بیشتری را تجربه کند. شکل می گیرد

نمودار نرخ روزانه NZD/USD

تصویر نمودار نرخ روزانه NZD/USD

منبع: نمای تجاری

  • به خاطر داشته باشید ، تشکیل سر و شانه در سه ماهه اول سال 2021 با کاهش ارزش NZD/USD به زیر SMA 50 روزه تحقق یافت (0.7002) برای اولین بار از ماه نوامبر ، با افزایش نرخ ارز به زیر SMA 200 روزه (0.7115) برای اولین بار از ژوئن 2020 در آگوست به پایین ترین سطح سالانه (0.6805) معامله شود.
  • با این حال، NZD/USD در میان تلاش ناموفق برای بستن زیر منطقه 0.6810 (38.2٪ گسترش) روند معکوس خود را تا پایین ترین سطح نوامبر 2020 (0.6589) تغییر داده است ، و باید دید که آیا پیشروی از پایین ترین ماه اوت (0.6805) با شکل گیری پرچم گاو یک اصلاح در روند گسترده تر به نظر می رسد.
  • به نوبه خود ، NZD/USD ممکن است همچنان از محدوده افتتاحیه سپتامبر دفاع کند زیرا بالاتر از صعود است همپوشانی فیبوناچی در حدود 0.7070 (61.8٪ گسترش) به 0.7110 (38.2٪ گسترش)، اما شکست حداکثر ماهانه (0.7170) ممکن است باز شود 0.7260 (78.6٪ گسترش) به عنوان الگوی تداوم وارد می شود.
  • شکستگی بالاتر از بالاترین رقم ژوئن (0.7288) باعث می شود 0.7330 (38.2٪ اصلاح) تا 0.7350 (23.6٪ گسترش) منطقه در رادار ، با منطقه بعدی مورد علاقه در حدود 0.7500 (100 expansion گسترش) دسته.
  • با این حال ، عدم حفظ بالاتر از همپوشانی فیبوناچی در حدود 0.7070 (61.8٪ گسترش) به 0.7110 (38.2٪ گسترش) ممکن است NZD/USD را به سمت عقب سوق دهد منطقه 0.6990 (23.6 retracement اصلاح) ، با منطقه بعدی مورد علاقه در 0.6940 (50 expansion توسعه) تا 0.6960 (38.2 retracement اصلاح).

— نوشته شده توسط دیوید سانگ ، استراتژیست ارز

مرا در توییتر در DavidDJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.