پروژه های چالش نوآوری در غذای شمالی اعلام شد

چالش نوآوری در غذای شمالی (NFIC) یک رویکرد نوآورانه جدید برای پرداختن به چالش های اجتماعی-اقتصادی در شمال و قطب شمال است که به عنوان بخشی از برنامه ابتکار جوامع منزوی شده شمالی CanNor (NICI) انجام شده است. هدف این چالش حمایت از پروژه‌های نوآورانه و تحت رهبری جامعه برای سیستم‌های تولید غذای محلی و

کد خبر : 161991
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
پروژه های چالش نوآوری در غذای شمالی اعلام شد


چالش نوآوری در غذای شمالی (NFIC) یک رویکرد نوآورانه جدید برای پرداختن به چالش های اجتماعی-اقتصادی در شمال و قطب شمال است که به عنوان بخشی از برنامه ابتکار جوامع منزوی شده شمالی CanNor (NICI) انجام شده است. هدف این چالش حمایت از پروژه‌های نوآورانه و تحت رهبری جامعه برای سیستم‌های تولید غذای محلی و بومی برای کمک به بهبود امنیت غذایی در قلمروهای کانادا است.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا و وزیر مسئول توسعه اقتصادی شمال کانادا، سرمایه گذاری بیش از 2 میلیون دلاری برای حمایت از 9 پروژه در فاز 1 چالش را اعلام کرد. طرفداران این فرصت را خواهند داشت تا ایده های خود را در مورد چگونگی بهبود امنیت غذایی در شمال آزمایش کنند. حداکثر سه پیشنهاد واجد شرایط دریافت 1 میلیون دلار برای افزایش پروژه های خود خواهند بود. فینالیست های فاز 2 در سال 2023 معرفی خواهند شد.

برنامه غذایی کشور Inuliqtait – 250,000 دلار

CanNor 250,000 دلار در یک پروژه دو ساله به رهبری مرکز غذای جامعه Qajuqturvik (QCFC) در ایکالویت سرمایه گذاری می کند. سرمایه‌گذاری‌های اضافی 60000 دلاری از سوی وزارت توسعه اقتصادی و حمل‌ونقل دولت نوناووت و 140000 دلار از مراکز غذایی جامعه کانادا به ارزش کل پروژه 450000 دلار ارائه خواهد شد. پروژه Inuliqtait فرصتی را برای برداشت‌کنندگان فراهم می‌کند تا با برداشت مواد غذایی کشور امرار معاش کنند، ظرفیت ذخیره‌سازی و پردازش مواد غذایی را فراهم کند، توسعه و گسترش محصولات سالم و پایدار را تقویت کند، و همچنین به تقویت امنیت غذایی در شمال کمک خواهد کرد. این برنامه همچنین یک سیستم قیمت‌گذاری در مقیاس کشویی را معرفی می‌کند که به مشتریان اطمینان می‌دهد می‌توانند غذای کشور را با قیمت مقرون به صرفه و متناسب با امکاناتشان خریداری کنند.

تقویت سیستم های برداشت مواد غذایی در رودخانه کلاید – 249,396 دلار

CanNor 249,396 دلار در این پروژه توسط انجمن Ilisaqsivik در رودخانه کلاید، نوناووت سرمایه گذاری می کند. انجمن مربیان شکارچی را استخدام خواهد کرد تا غذای سنتی کشور را در تمام طول سال به بزرگان، کودکان، خانواده ها و سایر اعضای جامعه ارائه دهند. این پروژه همچنین شامل استخدام مربیانی است که می توانند مهارت های مورد نیاز برای شکار و برداشت غذاهای سنتی روستایی را به جوانان آموزش دهند. این پروژه حول ایجاد یک اقتصاد غذایی محلی نوآورانه با محوریت Inuit طراحی شده است که برای ایجاد ظرفیت و کمک به ارائه روزانه غذای کشور به جامعه در نظر گرفته شده است.

Kitikmeot Inuit Food Programs and Knowledge Hub – 250,000 دلار

CanNor 250000 دلار در این پروژه دو ساله توسط Hamlet of Cambridge Bay سرمایه گذاری کرده است. هملت برنامه های آموزشی و آموزشی (برنامه درسی، کارگاه ها، تصاویر مصور، ویدئوها) مرتبط با پروتکل هایی برای رشد محصولات کشاورزی در شمال، قصابی غذای روستایی، و ارتقای سلامت تغذیه در منطقه کیتیکموت توسعه خواهد داد. هملت با گروه های محلی و همچنین دانشگاه لاوال و دانشگاه کارلتون تعامل خواهد داشت تا اطمینان حاصل شود که دانش سنتی به اندازه کافی در رسیدگی به مسائل امنیت غذایی در نظر گرفته می شود. انتظار می‌رود این پروژه به توسعه یک مرکز دانش برای اجرای برنامه‌های غذایی که ریشه در سنت‌های Inuit دارد، در حالی که از فناوری‌های پاک و تحقیقات دانشگاهی بهره می‌برد، منجر شود.

راه حل پیاده سازی حاکمیت غذایی Qikiqtani – 246,000 دلار

CanNor 246,000 دلار در این پروژه دو ساله سرمایه‌گذاری می‌کند و شرکت توسعه کسب و کار Qikiqtaaluk (QBDC) 100,000 دلار اضافی از بودجه خود را برای کل سرمایه‌گذاری 346,000 دلار ارائه می‌کند. این پروژه در زیرساخت های برداشت جامعه از جمله تأسیسات ذخیره سازی و فرآوری سرمایه گذاری خواهد کرد. همچنین مدلی را برای حمایت از صنعت برداشت حرفه ای با اجرای آزمایشی دستمزد معیشت برای برداشت کنندگان در منطقه قیکیقتانی آزمایش خواهد کرد. علاوه بر این، زیرساخت‌های مبتنی بر جامعه مانند تأسیسات پردازش مواد غذایی برش و بسته بندی، ایجاد ظرفیت در برداشت و توزیع، و حمایت مستقیم از برداشت‌کنندگان محلی را ایجاد خواهد کرد.

توسعه محصول غاز Kanuq – 240,000 دلار

CanNor 240000 دلار در این پروژه دو ساله سرمایه گذاری می کند. این پروژه به انجمن Aqqiumavvik اجازه می دهد تا سلامت جمعیت محلی غاز Arviat را ارزیابی کند، محصولات جدید غاز را برای رشد اقتصاد محلی ایجاد و آزمایش کند، و به مردم در مورد مزایای سلامتی مصرف غاز آموزش دهد. همچنین با مشارکت دادن جوانان در برداشت، نظارت و فرآوری، ظرفیت را در جامعه ایجاد می‌کند، در حالی که جامعه دستور العمل‌ها و مواد آموزشی را ایجاد می‌کند که برای آموزش اعضای جامعه در مورد نحوه تهیه غذا با استفاده از غاز استفاده می‌شود.

امنیت غذایی، مزرعه بیسون تا چنگال – 212080 دلار

CanNor 212,080 دلار در این پروژه دو ساله سرمایه‌گذاری می‌کند که دولت مناطق شمال غربی 36,000 دلار، سرزمین‌های شمال غربی Métis Nation 17,724 دلار، 6,500 دلار از Dehcho First Nation، و 5,000 دلار از Fort Simpson Métis Development Corporation (Fort Simpson Métis Development Corporation) اضافه می‌کند. بودجه پروژه در مجموع 277,304 دلار است. FSMDC یک مطالعه امکان سنجی برای ایجاد یک مزرعه گاومیش کوهان دار امریکایی و تاسیسات فرآوری گوشت در فورت سیمپسون، مناطق شمال غربی انجام خواهد داد. بودجه FSMDC را قادر می سازد تا تحقیقات نظارتی، مشارکت جامعه و استخدام هماهنگ کنندگان پروژه را برای انجام یک مطالعه امکان سنجی انجام دهد. این پروژه بر روی غذاهای مناسب فرهنگی متمرکز خواهد بود و با تولید گوشت خشک و استفاده از رویکردهای نوآورانه پردازش مواد غذایی که روش‌های سنتی و معاصر را ترکیب می‌کند، به ناامنی غذایی رسیدگی می‌کند. هیچ تاسیسات مشابهی در حال حاضر در NWT وجود ندارد. یک مطالعه امکان سنجی موفق همچنین ممکن است به یک مرکز پردازش منجر شود.

غذاهای کشور در برنامه نویسی جامعه – 249,850 دلار

CanNor 249,850 دلار در این پروژه دو ساله با 88,350 دلار اضافی از دانشگاه واترلو (UoW)، 10,000 دلار از دولت مناطق شمال غربی و 10,000 دلار از Polar Knowledge Canada برای مجموع سرمایه گذاری 358,200 دلاری توسط این پروژه سرمایه گذاری می کند. دانشگاه واترلو، تحقیقات و دستورالعمل‌های غذایی سنتی را برای اطمینان از تحویل فرهنگی مناسب غذاهای کشور به سیستم‌های غذایی موجود در Tuktoyaktuk و Paulatuk، سرزمین‌های شمال غربی، انجام خواهد داد. با همکاری مدارس محلی، مهدکودک ها و محافل آشپزی، این شامل فعالیت هایی مانند به دست آوردن تجهیزات و لوازم برای برداشت غذای روستایی، ارائه حمایت از ماشین های برداشت و فرآوری مواد غذایی، حمایت از انتقال دانش سالمندان-جوانان، سازماندهی کارگاه های غذایی جامعه، و انجام تعامل با جوامع است. .

تسهیلات متمرکز آشپزخانه سنتی و محلی – 250,000 دلار

CanNor 250,000 دلار در این پروژه دو ساله با اداره آموزش ملت اول یوکان (YFNED) سرمایه گذاری می کند و 20,000 دلار اضافی برای ارزش کل پروژه 270,00 دلار ارائه می دهد. YFNED یک مطالعه امکان سنجی، طرح عملکردی، طرح مفهومی و طراحی دقیق را برای یک مرکز آشپزخانه پردازش سنتی و محلی در Whitehorse، یوکان تکمیل خواهد کرد. YFNED تحقیقات را تکمیل خواهد کرد و الزامات طراحی را تعیین خواهد کرد که به یک آشپزخانه تجاری غذاهای سنتی و محلی نوآورانه اجازه می دهد تا از پردازش و ذخیره سازی شکار وحشی در یک محیط شهری پشتیبانی کند. علاوه بر این، این پروژه شاهد توسعه یک برنامه درسی دانش سنتی است که به اشتراک گذاری دانش و آموزش در مورد فرآوری مواد غذایی ملت اول را ممکن می سازد. این پروژه یک برنامه درسی تولید می کند و طرحی را که به راحتی قابل بازتولید است از آشپزخانه غذای First Nation کاملاً تأیید شده ایجاد می کند.

طرح‌های تجاری مفهومی برای غذای کم‌هزینه تولید شده در جامعه – 82500 دلار

CanNor در یک پروژه دو ساله توسط Little Salmon / Carmacks First Nation (LS/CFN) برای تحقیق و توسعه طرح های تجاری پیرامون پروژه مزرعه و گلخانه سازمان، 82500 دلار سرمایه گذاری می کند. گلخانه LS/CFN برای اولویت دادن به ارائه غذا با هزینه کم یا بدون هزینه برای شهروندان و کاهش اتکا به دولت و/یا بودجه متناقض طراحی شده است. این طرح‌های تجاری برای بررسی مدل‌های ترکیبی از جمله فروش به خریداران تجاری معمولی، مشتریان پرداخت‌کننده، و توزیع کم‌هزینه/بدون هزینه به گروه‌های اولویت‌دار خاص در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرند تا از منبع منسجم‌تر بودجه برای گلخانه‌های محلی اطمینان حاصل شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.