پروتکل Rigel برای راه اندازی فروش مجموعه منحصر به فرد NFTs – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. در نهایت، پروتکل Rigel آماده پیوستن به NFTs Buzz با اولین مجموعه NFTs خود برای هر DApp منحصر به فرد در پلتفرم (SmartSwap، GiftDApp و LaunchPad) است. NFTها برای خرید در بازار NFT پروتکل Rigel در دسترس خواهند بود یا پس از تکمیل فروش NFTها، قابل مطالبه در DAppهای پروتکل Rigel

کد خبر : 184294
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
پروتکل Rigel برای راه اندازی فروش مجموعه منحصر به فرد NFTs – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News


بیانیه مطبوعاتی. در نهایت، پروتکل Rigel آماده پیوستن به NFTs Buzz با اولین مجموعه NFTs خود برای هر DApp منحصر به فرد در پلتفرم (SmartSwap، GiftDApp و LaunchPad) است. NFTها برای خرید در بازار NFT پروتکل Rigel در دسترس خواهند بود یا پس از تکمیل فروش NFTها، قابل مطالبه در DAppهای پروتکل Rigel خواهند بود.

همه آنچه باید در مورد مجموعه NFTs ما بدانید

مجموعه‌های پروتکل Rigel برخلاف بسیاری از NFT‌هایی است که در اکوسیستم Defi می‌بینیم. از آنجایی که NFT ها صرفاً ساخته نمی شوند و تصاویر بی ارزشی را در اختیار شما قرار نمی دهند و در عین حال فقط آنها را در کیف پول شما می درخشند.

NFTهای پروتکل Rigel توسط Proof of Work با موارد استفاده گسترده ساخته شده در اطراف آنها پشتیبانی می شوند، بنابراین ارزش قابل توجهی به آنها می بخشد. راه‌اندازی NFT با نسخه‌های اصلی NFT در برنامه‌های SmartSwap، GiftDApp و LaunchPad در زنجیره هوشمند Binance و شبکه‌های Polygon که توسط جامعه فعال ما ترجیح داده می‌شود، آغاز می‌شود.

SmartSwap مجموعه NFT

اولین مجموعه NFT از 8175 NFT منحصر به فرد قرار است برای SmartSwap راه اندازی شود، مبادله اساسی پلتفرم که در آن کاربران می توانند به راحتی چندین توکن را در BSC، Polygon و Oasis مبادله کنند. برنامه SmartSwap همچنین دارای استخرهای استخراج نقدینگی با بازده بالا با توکن های محبوب مانند CAKE، AXS، ROSE، MATIC، SHIB و موارد دیگر است.

مجموعه NFT GiftDApp

یکی دیگر از مجموعه NFT از تنها 11331 NFT منحصر به فرد موجود به برنامه غیرمتمرکز GiftDApp پیوند داده شده است. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد که برنده جوایز شده و برای دوستان و فالوورهای خود هدایایی ارسال کنند. سایر پروژه‌های DeFi و اینفلوئنسرهای کریپتو می‌توانند به جوامع و طرفداران خود پاداش دهند و در عین حال پایگاه فالوور و تعامل خود را افزایش دهند.

مجموعه لانچ پد NFT

برای Launchpad NFT ها فقط 2505 NFT منحصر به فرد راه اندازی خواهد شد. پلتفرم لانچ پد پروتکل Rigel به پروژه های نوآورانه DeFi کمک می کند تا در صنعت بسیار رقابتی بلاک چین موفق شوند و نیازهای توسعه خود را تامین کنند. در عین حال، پروژه های شرکت کننده به جامعه پلتفرم گسترده و پشتیبانی کامل تیم پروتکل Rigel دسترسی دارند.

ارزش NFT ها از 75 تا 7500 دلار متغیر است.

چرا NFT های پروتکل Rigel؟

NFT های پروتکل Rigel فقط در کیف پول شما بیکار نخواهند بود. این NFT های فعال خواهد بود، نقش های متعددی را در Dapp های ما بازی می کند و برای موارد استفاده مختلف ارائه می شود. همچنین، همه دارندگان NFT اولین مجموعه های NFT ما، NFT های رایگان را از راه اندازی مجموعه NFT های آینده ما دریافت خواهند کرد.

  • پشتیبانی شده توسط Proof of work: NFT های پروتکل Rigel توسط Proof of Work پشتیبانی می شوند، زیرا می توانند در آینده توسط کاربران عمده فعالی که باعث کارکرد اکوسیستم DApp می شوند، خریداری یا در DApps ادعا شوند.
  • نقدینگی خودکار برای NFT ها: اکثر NFT ها در برگه های Defi Space برای تبادل فوری NFT ها پاسخگو نیستند. با NFT های پروتکل Rigel این مورد نخواهد بود. NFT ها را می توان به راحتی با توکن های پایدار در عرض چند دقیقه مبادله کرد.
  • استفاده از NFT در Rigel Jobs: پروتکل Rigel تعدادی محصول جدید را راه اندازی خواهد کرد که یک اکوسیستم شغلی برای حامیان پروژه Rigel ایجاد می کند. دارندگان NFT می توانند برای کسب درآمد و درآمد غیرفعال اضافی به این مشاغل دسترسی داشته باشند.
  • NFT های آینده اضافی: همه دارندگان اولین مجموعه های NFT ما (SmartSwap، GiftDApp و Launchpad)، NFT های آینده رایگان را از هر مجموعه راه اندازی دریافت خواهند کرد.
  • استخرهای کشاورزی با استفاده از NFT: استخرهای کشاورزی NFT برای دارندگان NFT که علاقه مند هستند توکن های NFT خود را برای به دست آوردن پاداش های استخر در RGP قرار دهند ایجاد می شود.
  • اجاره NFT: ممکن است همه علاقه مند به کار یا انجام وظایف در Rigel Jobs نباشند. NFT ها را می توان به راحتی به سایر کاربران قرض داد تا از آن استفاده کنند، در حالی که مالک NFT در این مدت هزینه دریافت می کند.
  • دارای NFT در بازی P2E ما و مجموعه‌های Metaverse World: مجموعه‌های NFT First Protocol Rigel نیز نقش مهمی در استراتژی Play to Earn Game و Metaverse World که قرار است اواخر امسال عرضه شوند، ایفا می‌کند.
  • جوایز NFT از NFTpad Sales: همه دارندگان NFT باید در پایان هر فروش انجام شده در NFTpad پروتکل Rigel، جوایزی را به صورت NFT یا توکن های پایدار دریافت کنند.
  • داشبورد حاکمیت NFT: هرگونه تغییری که در آینده در مورد اکوسیستم NFT انجام شود، باید از طریق داشبورد حاکمیت NFT ارائه شود.

برای نگاهی گذرا به اولین مجموعه و ویژگی‌های NFT، کتاب داستان NFT‌های پروتکل Rigel را بررسی کنید.

رکورد Dapps تا کنون

مبادله هوشمند:

  • زنجیره هوشمند Binance، زنجیره چند ضلعی و شبکه های Oasis یکپارچه شده است
  • مزارع جدید (Shiba، PlaceWar، Axie Infinity، Mbox) با APY تا 500٪
  • در حال حاضر آخرین اقدامات را برای دوره خودکار خود انجام می دهیم و قیمت را با پلتفرم های یکپارچه مانند PancakeSwap، Quickswap، Uniswap و SushiSwap تعیین می کنیم.

GiftDapp:

  • در شبکه زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شد
  • حداکثر 5k+ کاربر فعال
  • 5 برنامه برتر از طریق داپردار
  • در حال حاضر، در ادغام رسانه های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب، تلگرام، دیسکورد، ردیت و اینستاگرام
  • در حال حاضر روی ادغام زنجیره چند ضلعی و کیف پول کاربر برای مقیاس‌بندی بیشتر DApp کار می‌کنیم.

استخراج NFT در 31 مارس 2022 فعال می شود. برای رزرو نقطه سفید رایگان خود، بررسی کنید اینجا.

برای پیوستن به سواری آماده شوید!!!

وب سایت پروتکل ریگل: www.rigelprotocol.com

توییتر: https://twitter.com/rigelprotocol

کانال تلگرام: https://t.me/rigelprotocol

رسانه: https://medium.com/rigelprotocol


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.