پروتکل Litedex، اولین DEX در اندونزی که توسط معاون وزیر تجارت به عنوان توسعه دهنده بلاک چین متا فاینانس پشتیبانی می شود، در LBank فهرست می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. INTERNET CITY، دبی، 20 مارس 2022 – LBank Exchange، یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، Litedex (LDX) را در 23 مارس 2022 فهرست می کند. برای همه کاربران LBank Exchange، جفت معاملاتی LDX/USDT به طور رسمی در ساعت 16:00 (UTC+8) برای معامله در دسترس خواهد بود. ) در 23 مارس

کد خبر : 181156
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
پروتکل Litedex، اولین DEX در اندونزی که توسط معاون وزیر تجارت به عنوان توسعه دهنده بلاک چین متا فاینانس پشتیبانی می شود، در LBank فهرست می شود – انتشار مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. INTERNET CITY، دبی، 20 مارس 2022 – LBank Exchange، یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال جهانی، Litedex (LDX) را در 23 مارس 2022 فهرست می کند. برای همه کاربران LBank Exchange، جفت معاملاتی LDX/USDT به طور رسمی در ساعت 16:00 (UTC+8) برای معامله در دسترس خواهد بود. ) در 23 مارس 2022.

پروتکل تبادل غیرمتمرکز (DEX) یک سیستم مالی مبتنی بر بلاک چین است که برای ارائه خدمات مالی باز طراحی شده است که بدون واسطه، مجوزها شفاف است و برای همه بدون یک مرجع متمرکز در دسترس است. به عنوان یک پروتکل مبادله غیرمتمرکز، Litedex (LDX) با هدف پذیرش محبوب ترین بلاک چین های جهان از جمله BSC، ETH، HECO، Polygon، Tron، Polkadot و Solana، ارائه محصولات و خدماتی مانند Swap، Staking، Farming، Analytics، Lending، قرض گرفتن، NFT و Bridge. توکن بومی آن LDX در ساعت 16:00 (UTC+8) در تاریخ 23 مارس 2022 در صرافی LBank فهرست خواهد شد تا دامنه جهانی خود را بیشتر گسترش دهد و به آن کمک کند به چشم انداز خود دست یابد.

معرفی پروتکل Litedex

پروتکل لیتدکس اولین پلتفرم تبادل غیرمتمرکز در اندونزی است که مفهوم Meta Finance را به همراه دارد. پروتکل Litedex با صفحه اصلی http://litedex.io پروژه های مختلفی را توسعه می دهد که مورد علاقه سرمایه گذاران هستند، مانند ویژگی های Staking، Farming، Swap، Pool، Lending، Borrowing، NFT Marketplace و Bridge.

پروتکل Litedex جاه طلبی دارد که چندین بلاک چین مانند BSC، Ethereum، Solana، Avax و چندین بلاک چین محبوب دیگر در سطح جهانی را اتخاذ کند. این استراتژی برای فعال کردن ویژگی Bridge به عنوان پایه اصلی در مفهوم Meta Finance بسیار مهم است.

به عنوان یک توسعه دهنده بلاک چین، پروتکل Litedex همچنین در حال توسعه LDX Token به عنوان یک ارز دیجیتال با پروژه های اساسی امیدوارکننده و یک اکوسیستم بزرگ است. برای افزایش اعتماد سرمایه گذاران، پروتکل Litedex متعهد به ممیزی تمام پروژه های خود در CERTIK است. چندین پروژه که مرحله ممیزی Certik را با نتایج بسیار رضایت بخش پشت سر گذاشته اند LDX Token هستند.

اندرو سوهالیم، مدیر اجرایی پروتکل لایتدکس، گفت: “توکن LDX به زودی در پایان سه ماهه اول در صرافی متمرکز جهانی فهرست می شود، یکی از آنها LBank است. علاوه بر این، ویژگی Staking نیز در همان سه ماهه قبل از فهرست فعال خواهد شد. این مرحله فهرست‌بندی پس از گذراندن توکن LDX در مرحله ارائه اولیه Litedex (ILO) انجام می‌شود.»

پروتکل Litedex اولین پلتفرمی است که در واقع توسط مهندس IT از اندونزی، بدون دخالت اشخاص ثالث از سایر کشورها توسعه یافته است. این واقعیت باعث شده است که پروتکل لیتدکس توسط جری سامبوآگا، معاون وزیر بازرگانی اندونزی حمایت شود. در موارد متعدد، جری حمایت خود از پروتکل Litedex را تأیید می کند که انتظار می رود با سایر صرافی های غیرمتمرکز جهانی رقابت کند. نه تنها این، انتظار می رود لایتدکس با پروژه های خود اعتبار مهندسان فناوری اطلاعات اندونزی را در مقابل سرمایه گذاران جهانی افزایش دهد.

پروتکل Litedex همراه با حضور فناوری در عصر متاورس، خود را به عنوان “پل ثروت متاورس” معرفی می کند. با این شعار، Litedex همیشه نوآوری می کند و به سرعت با پیشرفت های سریع فناوری سازگار می شود.

اندرو سوهالیم افزود: «Litedex دو مدل تجاری دارد. مدل B2C، از آنجایی که هدف ما ایجاد یک دستگاه خودپرداز و بانک‌هایی در متاورس است تا کاربران بتوانند توکن خود را از یک بلاک چین به بلاک چین دیگر در یک تجربه یکپارچه بدون بعد متاورس موجود، پل کنند. B2B دومین مدل کسب‌وکار ما است که در آن زیرساخت‌های اصلی Meta Finance خود را به پروژه متاورس آنها می‌فروشیم و وابسته می‌کنیم. بنابراین، فراجامعه آنها می‌تواند در متاورس خود بدون تلاش برای تولید نقدینگی در هر بلاک چین و بازسازی مجدد پل‌های چندگانه و متقابل خود، معامله کند.

اهداف Litedex ایجاد یک زنجیره بلوکی چندگانه و متقابل در پلتفرم ما است. لایتدکس اکنون اولین بلاک چین defi ما را در زنجیره هوشمند بایننس تکمیل کرده است و لایتدکس در حال حاضر در حال نهایی کردن قرارداد هوشمند توکن در بلاک چین اتریوم است.

اندرو گفت: «اگرچه چندین محصول بلاک چین Defi در Litedex خواهیم داشت، اما برای دارندگان ما بسیار مهم است که بدانند دارنده ما فقط در یک صرافی غیرمتمرکز یا یک پروژه توکن مالی غیرمتمرکز سرمایه گذاری نمی کند.»

دارنده LDX در واقع در حال سرمایه‌گذاری در یکپارچه‌ساز سیستم بلاک چین Meta Finance است، زیرا Litedex معتقد است زمانی که متاورس به واقعیت تبدیل می‌شود، پروژه Litedex به کاربر متاورس کمک می‌کند تا توکن خود را به طور یکپارچه در دنیای متاورس پل کند.

درباره توکن LDX

توکن LDX یک توکن حاکمیتی است که بر روی شبکه بلاک چین BSC ساخته شده است که برای ساخت اکوسیستم DeFi و ارائه حقوق به همه دارندگان LDX ایجاد شده است تا بتوانند پلتفرم را از طریق مکانیسم رای‌دهی مدیریت کنند و همچنین مزایای بیشتری برای دارندگان توکن فراهم کند.

عرضه توکن اولیه توکن LDX 500 میلیون (یعنی 500.000.000) است که 18 درصد آن برای فروش خصوصی، 12 درصد برای فروش عمومی، 10 درصد برای تحقیق و توسعه، 30 درصد برای مشارکت و اکوسیستم، 24 درصد به بنیاد، 2 درصد برای برنامه پاداش اشکال، 2 درصد دیگر برای بیمه قرارداد هوشمند و 2 درصد مابقی برای ایردراپ اجتماعی در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، LDX دارای مکانیزم سوختگی است که باعث کاهش تورم توکن می شود.

LDX در ساعت 16:00 (UTC+8) در تاریخ 23 مارس 2022 در LBank Exchange فهرست می شود، سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری در پروتکل Litedex هستند می توانند تا آن زمان به راحتی LDX را در LBank Exchange خریداری و بفروشند. لیست LDX در بورس LBank بدون شک به آن کمک می کند تا تجارت خود را بیشتر گسترش دهد و توجه بیشتری را در بازار جلب کند.

درباره LDX Token بیشتر بدانید:

وب سایت رسمی: https://litedex.io

تلگرام: https://t.me/litedexprotocol

توییتر: https://twitter.com/litedexprotocol

اینستاگرام: https://instagram.com/litedexprotocol

فیس بوک: https://www.facebook.com/LitedexProtocol

عکس فوری: https://snapshot.org/#/?q=litedex

درباره صرافی LBank

LBank Exchange، که در سال 2015 تأسیس شد، یک پلت فرم تجارت جهانی نوآورانه برای دارایی های مختلف رمزنگاری است. صرافی LBank به کاربران خود تجارت امن رمزنگاری، مشتقات مالی تخصصی و خدمات مدیریت دارایی حرفه ای را ارائه می دهد. این پلتفرم با بیش از 6.4 میلیون کاربر از بیش از 210 منطقه در سراسر جهان، به یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شده است.

هم اکنون معامله را شروع کنید: lbank.info

جامعه و رسانه های اجتماعی:

ل تلگرام

ل توییتر

ل فیس بوک

ل لینکدین

اطلاعات تماس:

LBK Blockchain Co. Limited

صرافی LBank

[email protected]


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه Bitcoin.com

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.