پرسپولیس از پاختاکور مساوی می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ نخبگان آسیا امروز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی هم قرار می گیرند. به نقل از مهر، پرسپولیس و پاختاکور در مجموع و پیش از این بازی

کد خبر : 502511
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۰۸
پرسپولیس از پاختاکور مساوی می‌خواهد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و پاختاکور ازبکستان در هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ نخبگان آسیا امروز دوشنبه ۹ مهر از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس رو در روی هم قرار می گیرند.

به نقل از مهر، پرسپولیس و پاختاکور در مجموع و پیش از این بازی تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که دو پیروزی از آن نماینده ازبکستان بوده و یک بار هم پرسپولیس موفق شده به پیروزی دست یابد، یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

پرسپولیس در هفته اول به مصاف الاهلی عربستان رفت و با اینکه توانست عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته باشد اما در پایان این میزبان بود که با تک گل «فِرانک کسیه» در دقیقه ۲ بازی توانست پرسپولیس را شکست دهد تا شاگردان گاریدو با شکست رقابت های آسیایی را آغاز کرده باشند.

در طرف مقابل تیم پاختاکور هم که در هفته اول میزبان الوصل امارات بود با یک گل مغلوب این تیم شد تا نماینده ازبکستان هم با شکست کار خود را آغاز کرده باشد و این بازی برای کسب ۳ امتیاز برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

«ماکسیم شاتسکیخ» سرمربی پاختاکور که زمزمه هایی مبنی بر جدایی او از این باشگاه توسط رسانه های ازبکستانی مطرح شده، در سفر به تهران به دلیل آنچه که دستیارش بیماری خوانده، شاگردان خود را همراهی نکرد. البته، ماکسیم شاتسکیخ در آخرین بازی پاختاکور در لیگ ازبکستان که مقابل تیم المپیک بود هم حضور نداشت و بار فنی این تیم بر دوش، «کمال‌الدین تاجی‌اف» و سایر دستیاران شاتسکیخ بود.

اوستون ارونوف وینگر ازبسکتانی پرسپولیس و مرتضی پورعلی گنجی که در دربی ۱۰۴ مقابل استقلال تهران حضور نداشتند به تمرینات گروهی سرخ ها اضافه شده اند و برای این بازی مشکلی نخواهند داشت. امید عالیشاه به دلیل مصدومیت پس از دیدار دربی در تمرینات گروهی حضور نداشت و بعید است که در بازی با پاختاکور در ترکیب گاریدو قرار گیرد.

این بازی برای عیسی آل کثیر هم یک دیدار خاص خواهد بود، ۴ سال قبل در ۹ مهر ۱۳۹۹، دو تیم در چارچوب دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و در مرحله یک چهارم پایانی، روبه روی هم ایستادند. این همان دوره مسابقات است که در جریان کرونا، رقابت‌های منطقه غرب به صورت متمرکز در دوحه قطر انجام شد.

پرسپولیس با درخشش و دو گل عیسی آل‌کثیر آن بازی را به سود خود خاتمه داد. همان مسابقه‌ای که پس از آن با توجه به سوءتعبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا عیسی آل‌کثیر به خاطر شادی گل خاص و همیشگی خود، محروم شد.

از فهرست بازی پرسپولیس در آخرین مصاف با پاختاکور، امید عالیشاه، وحید امیری، میلاد سرلک، محمدحسین کنعانی‌زادگان و زننده هر دو گل آن بازی، عیسی آل‌کثیر، در پرسپولیس حضور دارند.

هدایت تیم پاختاکور در این بازی را کمال‌الدین تاجی‌اف دستیار ماکسیم شاتسکیخ بر عهده دارد و در واقع سرمربی تیم پاختاکور کاروان این تیم را در سفر به تهران همراهی نکرده است. قضاوت این دیدار هم بر عهده «عبدالله جمالی» از کویت خواهد بود.

257 251



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.