پرداخت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با 678+، دلار آمریکا پس از اوج سالانه

NFP، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، نقاط صحبت USD: امروز صبح داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی را برای ماه ژانویه منتشر می‌کند. دلار آمریکا به بالاترین سطح سالانه خود رسید قبل از انتشار پس از یک عصر ویرانگر در اروپا، با بزرگترین نیروگاه هسته ای این قاره در معرض حمله. این یک گزارش قوی بود، با

کد خبر : 174498
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
پرداخت حقوق و دستمزد غیرکشاورزی با 678+، دلار آمریکا پس از اوج سالانه


NFP، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، نقاط صحبت USD:

  • امروز صبح داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی را برای ماه ژانویه منتشر می‌کند.
  • دلار آمریکا به بالاترین سطح سالانه خود رسید قبل از انتشار پس از یک عصر ویرانگر در اروپا، با بزرگترین نیروگاه هسته ای این قاره در معرض حمله.
  • این یک گزارش قوی بود، با شماره سرفصل 678+ در مقابل 438+ مورد انتظار. نرخ بیکاری 3.8% در مقابل 3.9% مورد انتظار بود. و میانگین درآمد ساعتی، نشانه تورم دستمزد، به 5.1% در مقابل 5.8% مورد انتظار کاهش یافت. این آخرین نقطه داده می تواند به ویژه برای FOMC قبل از تصمیم گیری نرخ آن در دو هفته مفید باشد.
  • تجزیه و تحلیل موجود در مقاله متکی است اقدام قیمت و تشکیلات نمودار. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد قیمت یا الگوهای نمودار، ما را بررسی کنید آموزش DailyFX بخش.

حقوق و دستمزد غیر کشاورزی صبح امروز با آهنگ +678k منتشر شد. این آخرین انتشار NFP قبل از تصمیم گیری نرخ FOMC در ماه مارس است، جایی که انتظار می رود بانک برای اولین بار از سال 2018 نرخ بهره را افزایش دهد. اما، شاید مهمتر از آن، این اولین گام برای جبران برخی از مسکن های بزرگ باشد. از زمان شروع کووید تنظیم شده است.

داده‌های مشاغل همچنان در کانون توجه قرار گرفته‌اند، زیرا این نقطه فشار فدرال رزرو برای بلند شدن بوده است. تورم در طول سال گذشته بیداد کرد اما بانک به دلیل ترس از خفه کردن بهبود بازار کار به طور مداوم از هرگونه عنصر انقباض اجتناب کرد.

اضافه شده 8:34

گزارش صبح امروز منتشر شده است و در حالی که میانگین درآمد ساعتی کاهش یافته است، هر دو رقم سرفصل و نرخ بیکاری بهترین انتظارات را داشتند. شماره تیتر با 678+ قوی در مقابل 438++ مورد انتظار چاپ شد و نرخ بیکاری در زمانی که بازار به دنبال چاپ 3.9 درصدی بود به 3.8 درصد کاهش یافت. اما، شاید مهم‌تر از همه، تورم از طریق میانگین درآمد ساعتی نشانه‌هایی از سرد شدن را نشان داد که به 5.1% در مقابل انتظار 5.8% رسید.

این بخش آخر به ویژه مهم است زیرا سیاست نرخ FOMC اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. به طور گسترده انتظار می رود که فدرال رزرو در دو هفته آینده افزایش نرخ بهره را آغاز کند و با توجه به آشفتگی اخیر در ژئوپلیتیک، انتظار افزایش استاندارد 25 واحد پایه در مقابل افزایش 50 واحد پایه را آغاز کرده است. اما، با سرد شدن تورم در این گزارش، شاید شواهدی وجود داشته باشد که برخی از اجزای «گذرا» تورم شروع به کاهش قیمت کرده است. اما این فقط یک نقطه داده است، بنابراین ما می خواهیم در آنجا مراقب باشیم.

دلار آمریکا

دلار آمریکا قبل از داده های صبح امروز به بالاترین حد سالانه رسیده بود، اما این گزارش NFP فقط قیمت پیشنهادی را بالاتر می برد.

من دیروز به این تنظیمات نگاه کرده بودم، به اشتراک گذاری کوتاه مدت تشکیل مثلث صعودی که پس از چند آزمایش مختلف از یک منطقه کلیدی مقاومت دم کرده بود. این شکست اکنون باقی مانده است و قیمت ها در DXY اکنون به سطح 99 در نمودار نزدیک شده اند.

نمودار قیمت ساعتی دلار آمریکا

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; USD، DXY در Tradingview

اضافه شده 8:46

سهام تاکنون چاپ را به خوبی انجام می دهند

در این مرحله، سهام ایالات متحده حتی با این چاپ بسیار قوی، حمایت خود را حفظ کرده است. مولفه میانگین درآمد ساعتی می تواند توضیحی برای این باشد که چرا، زیرا تورم دستمزد کمتر ممکن است فشاری را از فدرال رزرو برداشته باشد و شاید نشانه ای باشد که یک جزء گذرا از تورم شروع به حذف داده ها کرده است.

همانطور که گفته شد، سهام در درازمدت در نقطه ای نامطمئن باقی می مانند، به ویژه با توجه به این واقعیت که محرک نزولی شب گذشته حمله به بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا بود. در حالی که فدرال رزرو می تواند با برنامه های نقدینگی خود با بسیاری از خطرات مبارزه کند، من مطمئن نیستم که آلودگی هسته ای یکی از آنها باشد یا خیر.

این می‌تواند باعث شود که یک آخر هفته دردسرساز با ریسک همراه باشد، زیرا روسیه تمایلی به تشدید تجاوز در زمانی که بازارها بسته هستند و غرب حتی آسیب‌پذیرتر است، نشان داده است.

در نزدک 100، سطوح حمایتی که من در این هفته دنبال کرده‌ام، قبلاً شاهد تغییرات زیادی بوده است. قیمت در حال حاضر در همان سطح 13.9k قرار دارد که در اوایل این هفته در جریان بود. این پتانسیل نزولی دارد و روی نقطه بعدی حمایت در حدود 13,760 تمرکز دارد و پس از آن 13,613 در تصویر ظاهر می شود.

نمودار قیمت ساعتی نزدک 100

نمودار قیمت نزدک 100

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; نزدک 100 در Tradingview

اضافه شده 9:01

EUR/USD تازه 20 ماهه-پایین

این چیزی است که یک شبه اتفاق افتاد و در این مرحله، خرس‌ها این حرکت را از طریق انتشار NFP به خوبی حفظ می‌کنند. اما EUR/USD پس از عبور از یک نقطه حمایت متقابل گسترده، در پایین‌ترین حد خود در 20 ماه اخیر معامله می‌شود.

من در کوتاه مدت نگاه کرده بودم تشکیل مثلث نزولی به EUR/USD در دیروز تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکااز نمودارهای بلندمدت، پشتیبانی بلندمدت کمی در این نزدیکی وجود دارد.

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD

نمودار قیمت ماهانه EURUSD

نمودار تهیه شده توسط جیمز استنلی; یورو دلار در Tradingview

— نوشته شده توسط جیمز استنلی، استراتژیست ارشد برای DailyFX.com

تماس بگیرید و دنبال کنید جیمز در توییتر: @JStanleyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.