پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی مجهز به طرح ملی نسخه الکترونیک در اصفهان

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حسین بانک اظهار کرد: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت الکترونیک انجام داده اند تا خرداد ماه جاری پرداخت شده و تا هفته آتی پرداختی تیرماه هم اضافه خواهد شد.  به منظور تامین نقدینگی مراکز درمانی و تامین دارو و تجهیزات پزشکی بیماران در شرایط کنونی جامعه و اوج انتشار

کد خبر : 87680
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
پرداخت به روز مطالبات مراکز درمانی مجهز به طرح ملی نسخه الکترونیک در اصفهان



به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، حسین بانک اظهار کرد: مطالبات موسساتی که تجویز بیماران را به صورت الکترونیک انجام داده اند تا خرداد ماه جاری پرداخت شده و تا هفته آتی پرداختی تیرماه هم اضافه خواهد شد.  به منظور تامین نقدینگی مراکز درمانی و تامین دارو و تجهیزات پزشکی بیماران در شرایط کنونی جامعه و اوج انتشار ویروس کرونا، مطالبات بخش خصوصی و دولتی نیز در سال گذشته تسویه شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان ضمن قدردانی از همراهی پزشکان و مراکز درمانی دولتی و خصوصی در اجرای طرح نسخه الکترونیک افزود: موسسات درمانی طرف قرارداد در صورتی که اسناد خود را در زمان مقرر به صورت الکترونیک ارسال نمایند، مطالبات خود را به روز دریافت می کنند.

وی با اشاره به آخرین پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد بیان کرد: با عنایت به تکالیف قانونی سازمان بیمه سلامت در اجرای طرح نسخه الکترونیک و الزامات قانونی برنامه ششم توسعه و شیوع ویروس کرونا ، انتظار می‌رود که پزشکان محترم ضمن فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص ، این اداره کل را در در مسیر تحقق اهداف کلان نظام سلامت کشور یاری رسانند.

مدیر کل بیمه سلامت استان اصفهان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: استفاده از خدمات الکترونیک و ترویج این گونه خدمات به عنوان یک فرهنگ در جامعه گسترش یافته و سازمان بیمه سلامت نیز به منظور تکریم و حمایت از حقوق بیمه شدگان و با هدف کاهش مراجعات و تسریع در ارائه خدمات درمانی، سامانه غیر حضوری شهروندی بیمه شدگان را آماده خدمت رسانی کرده است.

وی ادامه داد: بیمه شدگان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتیbimehsalamatiranian.ir ضمن دسترسی به پرونده پزشکی خود، آخرین وضعیت بیمه ای، تاریخچه خدمات دریافت شده و کد رهگیری خدمات را مشاهده کنند. همچنین در صفحه جست وجوی مراکز خدمات سلامت می توانند مرکز و یا پزشک مورد نظر خود را پیدا کنند، لازم به ذکر است مالکیت شماره تلفن همراه باید الزاماً مختص کد ملی کاربر باشد.

بانک  به راه‌های ارتباطی سازمان اشاره کرد و گفت: بیمه شدگان می توانند می‌توانند سوالات، شکایت، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق مرکز تماس شبانه روزی ۱۶۶۶ و یا سامانه الکترونیکی پاسخگویی به شکایات به آدرس shekayat.ihio.gov.ir با ما در میان بگذارند.

48



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.