پدر پولدار پدر فقیر نویسنده رابرت کیوساکی درباره جنگ جهانی سوم هشدار می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر درباره جنگ جهانی سوم هشدار داده است. “آماده ای برای جنگ جهانی سوم؟” او پرسید و افزود: «تاریخ نشان می‌دهد که جنگ‌ها بر سر انرژی است: نفت و زغال سنگ». رابرت کیوساکی درباره جنگ جهانی سوم و بحران انرژی نویسنده کتاب پدر پولدار پدر

کد خبر : 267167
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۰
پدر پولدار پدر فقیر نویسنده رابرت کیوساکی درباره جنگ جهانی سوم هشدار می دهد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

رابرت کیوساکی نویسنده معروف کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر درباره جنگ جهانی سوم هشدار داده است. “آماده ای برای جنگ جهانی سوم؟” او پرسید و افزود: «تاریخ نشان می‌دهد که جنگ‌ها بر سر انرژی است: نفت و زغال سنگ».

رابرت کیوساکی درباره جنگ جهانی سوم و بحران انرژی

نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی، درباره جنگ جهانی سوم هشدار داده است. پدر پولدار پدر فقیر کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لچتر نوشته شده است. بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان در بیش از 109 کشور فروخته شده است.

کیوساکی اوایل این هفته در توییتی به ۲.۱ میلیون دنبال کننده خود نوشت:

آیا برای جنگ جهانی سوم آماده اید؟ تاریخ نشان می دهد که جنگ ها در مورد انرژی است: نفت و زغال سنگ.

هیتلر برای نفت و زغال سنگ به کشورهایی مانند رومانی حمله کرد. زمانی که آمریکا نفت ژاپن را قطع کرد، ژاپن به پرل هاربر حمله کرد. خرابکاری خط لوله نورد استریم بود [the] شروع جنگ جهانی سوم؟»

بیشتر مردم به طور فزاینده ای نگران احتمال وقوع جنگ جهانی سوم هستند. روسیه روز پنجشنبه تهدید کرد که اگر اوکراین در ائتلاف نظامی ناتو پذیرفته شود، در آن صورت تضمین می شود که درگیری در اوکراین به جنگ جهانی سوم افزایش یابد.

این نویسنده مشهور در توئیت بعدی چنین اظهار داشت: «هر احمقی می داند که تمدن با انرژی کار می کند. اولین اقدام او در سال 2020، بایدن خط لوله Keystone XL را قطع کرد. قیمت نفت از 30 دلار در هر بشکه به 130 دلار رسید. تورم بالا می رود… طبقه فقیر و متوسط ​​در اثر تورم له شده اند.»

کیوساکی روز یکشنبه توصیه خود را به سرمایه گذاران برای خرید طلا، نقره و بیت کوین تکرار کرد و در توییتی نوشت:

چرا میلیون ها نفر باید نابود شوند: مردم می توانند اقتصاد خرد را ببینند: قیمت مواد غذایی و سوخت در حال افزایش است. نمی توان اقتصاد کلان را دید. اقتصاد ماکرو نامرئی از خود در برابر ماکرو محافظت کنید. خرید طلا، نقره، بیت کوین.

با این حال، نویسنده مشهور روز پنجشنبه هشدار داد: «طلا، نقره، بیت کوین ممکن است از ثروت شما محافظت کند … اما نه از درآمد شما. همانطور که اقتصاد سقوط می کند، بازارهای سهام سقوط می کند، حقوق بازنشستگی سقوط می کند و بیکاری افزایش می یابد، یک فشار جانبی ممکن است برای شما درآمد ایجاد کند. چه کسی می داند؟ فشارهای جانبی شما ممکن است به آمازون یا بیت کوین بعدی تبدیل شود. مراقب باش. آگاه باشید.»

کیوساکی مدت زیادی است که عذاب و غم را پیش بینی کرده است. اوایل این ماه، او گفت که دلار آمریکا تا ژانویه سال آینده سقوط خواهد کرد و به مردم توصیه کرد طلا، نقره و بیت کوین بخرند.

ماه گذشته، او هشدار داد که پایان پول جعلی اینجاست، و از مردم خواست که «در پول واقعی سرمایه‌گذاری کنند»، و از همان سه سرمایه‌گذاری فوق‌الذکر نام برد. او همچنین هشدار داد که افزایش نرخ بهره فدرال رزرو اقتصاد ایالات متحده را نابود خواهد کرد.

نویسنده مشهور پیش از این پیش بینی کرده بود که همه بازارها از جمله املاک، سهام، اوراق قرضه، طلا، نقره و بیت کوین در حال سقوط هستند. با این حال، او بعداً از سرمایه‌گذاران خواست تا پیش از وقوع بزرگترین سقوط اقتصادی در تاریخ جهان، همین حالا وارد ارزهای دیجیتال شوند.

نظر شما در مورد نظرات نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، رابرت کیوساکی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.