پایین نقره پان آمریکا (PAAS) می تواند در جای خود باشد

[ad_1] نقره (XAGUSD) اصلاح چرخه را از پایین ترین سطح سال 2020 به پایان رسانده و بالاتر رفته است. این نشان می دهد که استخراج کنندگان نقره به احتمال زیاد پایین را نیز تشکیل داده اند. در زیر نمودار Pan American Silver (نشانگر: PAAS)، یکی از پیشروترین استخراج کنندگان فلزات گرانبها آمده است. این شرکت

کد خبر : 292909
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
پایین نقره پان آمریکا (PAAS) می تواند در جای خود باشد

[ad_1]

نقره (XAGUSD) اصلاح چرخه را از پایین ترین سطح سال 2020 به پایان رسانده و بالاتر رفته است. این نشان می دهد که استخراج کنندگان نقره به احتمال زیاد پایین را نیز تشکیل داده اند. در زیر نمودار Pan American Silver (نشانگر: PAAS)، یکی از پیشروترین استخراج کنندگان فلزات گرانبها آمده است. این شرکت در زمینه تولید و فروش نقره، طلا، روی، سرب و مس فعالیت دارد.

نمودار ماهانه موج الیوت PAAS

چارت سازمانی

رالی PAAS به 44.1 در مارس 2008 به پایان موج ((I)) رسید. بازگشت موج ((II)) در 5.32 با تقسیم داخلی به عنوان ساختار موج الیوت زیگزاگ به پایان رسید. به سمت پایین از موج ((I))، موج (A) در 8.93، رالی در موج (B) در 43.06 و موج (C) پایین تر در 5.32 به پایان رسید. این موج تکمیل شده ((II) در درجه بالاتر. از آن بالا، موج (I) در 40.11 به پایان می رسد و موج (II)) کامل در 13.40 پیشنهاد می شود. تا جایی که پیوت در سطح 5.32 دست نخورده باقی بماند، انتظار می‌رود که سهام همچنان بالاتر باشد.

نمودار روزانه موج الیوت PAAS

چارت سازمانی

نمودار Daily Elliott Wave در بالا موج (II) را نشان می دهد که در 13.39 با تقسیم داخلی به عنوان یک سه دوبل به پایان رسید. کاهش از موج (I) در 40.11، موج w در 20.73 به پایان رسید و رالی در موج x در 30.56 به پایان رسید. موج پایین پای نهایی y در ساعت 13.39 به پایان رسید. این موج (II) در درجه بالاتر تکمیل شد. موج (III) بالاتر اکنون در حال انجام است، اما هنوز باید بالاتر از موج (I) در 40.11 شکسته شود تا اصلاح مضاعف را رد کند. در کوتاه مدت، تا جایی که پیوت در سطح 13.39 دست نخورده باقی بماند، انتظار می رود افت ها در نوسان 3، 7، 11 برای صعود بیشتر حمایت پیدا کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.