پایین ترین سطح و ترس برای پایین مورد نیاز است

چشم انداز فنی شاخص های ایالات متحده: S&P 500 به پایین ترین حد نزدیک می شود، به نظر می رسد برای شکستن و تسلیم شدن برای پایین آمدن ضروری است 11 هزار دلار نزدک 100 در هفته های آینده شکسته می شود سطوح و خطوط داو جونز برای تماشا در روزهای آینده توصیه شده توسط

کد خبر : 258687
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
پایین ترین سطح و ترس برای پایین مورد نیاز است


چشم انداز فنی شاخص های ایالات متحده:

  • S&P 500 به پایین ترین حد نزدیک می شود، به نظر می رسد برای شکستن و تسلیم شدن برای پایین آمدن ضروری است
  • 11 هزار دلار نزدک 100 در هفته های آینده شکسته می شود
  • سطوح و خطوط داو جونز برای تماشا در روزهای آینده

توصیه شده توسط پل رابینسون

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

S&P 500، Dow Jones، Nasdaq 100 Outlook: پایین ترین سطح و ترس برای پایین مورد نیاز است

از آنجایی که بازار در بدترین دوره فصلی سال به نزول در بازار نزولی به سمت پایین‌های ژوئن ادامه می‌دهد، احتمال اینکه ما در آستانه شتاب در فروش و افزایش قیمت VIX باشیم، به طور فزاینده‌ای افزایش می‌یابد.

افزایش در VIX (ترس) و تسلیم شدن در سهام اغلب چیزی است که برای پایین آوردن سهام مورد نیاز است، خواه این پایین ماهیت میان‌مدت داشته باشد مانند پایین‌ترین حد تابستان یا اینکه پایین‌ترین قیمت بلندمدت باشد. منتهی به یک بازار گاوی جدید هنوز دیده نشده است.

من بر این باورم که ممکن است چیزی دراماتیک‌تر از آنچه در تابستان دیدیم ببینیم که برای مدتی به یک رالی پایدار منجر می‌شود، اما نه لزوماً چیزی که بازار باید در آن قرار دهد. را کم. اما باز هم همه چیز بستگی به این دارد که این دوره ضعف فعلی چگونه انجام شود.

اگر شاهد یک پایین‌ترین حد جدید، مثلاً 3500 یا 3400 در S&P باشیم، به احتمال زیاد شاهد افزایش VIX به حدود 40 یا کمی بالاتر خواهیم بود و به‌عنوان ایجاد یک پایین‌ترین حد قابل معامله در نظر گرفته می‌شود که منجر به پایان سال می‌شود. تجمع با این حال، اگر پاییز امسال شاهد باشیم که بازار کاملاً بی‌چسب است و بازار به زیر 3000 کاهش می‌یابد، با یک جهش عظیم در VIX به دهه‌های 50 یا 60، آنگاه قیمت پایین می‌تواند بسیار معنادارتر باشد.

نتیجه نهایی این است که هر چه مدت بیشتری شاهد نزول بازار باشیم بدون اینکه فروش عمده/ترس ناشی از فروش باشد، احتمالاً بازار نزولی بیشتر دوام خواهد آورد. با برداشتن یک قدم در یک زمان، اولین چیزی که اول است، پایین بودن SPX در 3636 در تمرکز است.

ممکن است قبل از شکستن سطح پایین شاهد جهش باشیم، بازارها مستقیماً پایین (یا بالا) نمی روند. در یک جهش کوتاه مدت، منطقه حول 3886/907 را به عنوان مقاومت مشاهده کنید، با این احتمال که خط روند اوت به عنوان نقطه اوج هر افزایشی که از اینجا مشاهده کنیم.

پشتیبانی برای تماشای حدود 3736/22 وجود دارد، اما انتظار نمی‌رود که این موضوع چندان معنی‌دار باشد زیرا به نظر می‌رسد زمانی که به پایین‌ترین سطح تابستانی می‌رسیم به نقطه شتاب نزدیک می‌شویم. ممکن است شاهد یک جهش در حوالی پایین ترین سطح ماه ژوئن باشیم، اما باز هم انتظار می رود که مدت زمان آن بسیار کوتاه باشد.

توصیه شده توسط پل رابینسون

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار روزانه S&P 500

نمودار S&P 500 توسط TradingView

این نزدک 100 به منطقه 11492/321 به عنوان نقطه حمایت بعدی نگاه می کند، با پایین ترین سطح تابستان در 11037 به عنوان سطح بزرگتر در تمرکز. یک پرش ممکن است منطقه 11928 تا 12063 را مورد آزمایش قرار دهد، اما قیمت به استثنای افزایش بیش از این نقطه نیست.

نمودار روزانه نزدک 100

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار نزدک 100 توسط TradingView

اینداو جونزفقط فاصله کوتاهی تا ساخت یک زیر 29653 جدید باقی مانده است، که خیلی سریع بالاترین سطح قبل از کووید 29568 را در کانون توجه قرار می دهد. ممکن است در اینجا شاهد جهش باشیم، اما باز هم به احتمال زیاد کاهش معنی دار پایین تر دیده می شود. توسعه دهد. در یک پرش، ناحیه اطراف 31048 به عنوان مقاومت در نظر گرفته می شود.

نمودار روزانه داو جونز

تصویری حاوی توضیحات هیستوگرام به طور خودکار تولید شد

نمودار داو جونز توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما داریم؛ شاخصی برای ردیابیاحساسات معامله گر، سه ماه یکبارپیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشیوبینارهاروزانه برگزار می شود،راهنمای معاملاتبرای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستندجدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید@PaulRobinsonFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.