پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی “الف” در رویداد داستان دستان

اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ پاکشوما در پایان سال ۱۴۰۳ و در آستانه ۵۰ سالگی با یک ری‌برندینگ فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی ایران آغاز کرد؛ مراسم رونمایی از هویت جدید برند پاکشوما با عنوان “داستان دستان” با حضور جمعی از متخصصان صنعت، نمایندگان فروش، مدیران ارشد و اهالی رسانه، ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در

کد خبر : 561418
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی “الف” در رویداد داستان دستان



اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ پاکشوما در پایان سال ۱۴۰۳ و در آستانه ۵۰ سالگی با یک ری‌برندینگ فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی ایران آغاز کرد؛ مراسم رونمایی از هویت جدید برند پاکشوما با عنوان “داستان دستان” با حضور جمعی از متخصصان صنعت، نمایندگان فروش، مدیران ارشد و اهالی رسانه، ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این مراسم اعلام شد که گروه پاکشوما به گروه “الف” تغییر پیدا کرده است. هلدینگ الف، برندهای لوازم خانگی و تهویه مطبوع پاکشوما، میوا و آستریا (برند تولید لوله مسی) را تحت پوشش دارد و به‌ عنوان برند کارفرمایی و هلدینگ‌ مادر حدود ۵ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

پاکشوما در فرآیند ری‌برندینگ که با هدف به‌روزرسانی هویت بصری، کلامی، مفهومی و استراتژی شکل گرفته یک شخصیت جدید برای خود تعریف کرده است. این کاراکتر تازه از پاکشوما شامل دو بعد اصلی و فرعی است. در بعد اصلی، پاکشوما شخصیت خود را “مراقب و حامی” با ویژگی‌هایی، چون سخاوتمندی، پشتیبانی و محبت توصیف کرده و در بعد فرعی خود را “حاکم” با ویژگی‌هایی مثل رهبری، قانون‌گذاری و اصالت می‌داند. 
 
شعار این برند “اساس آسایش” است؛ و چشم انداز پاکشوما تبدیل شدن به پیش‌روترین و و مورد اعتمادترین برند لوازم خانگی در ایران و منطقه است و آینده‌ای که در آن آسایش یک استاندارد است…
 
این تغییرات نشان‌دهنده تحولی اساسی در برندینگ و تصویر ذهنی پاکشوما نزد مخاطبان و مشتریان است.
 
برند پاکشوما از این پس. 

اما چرا پاکشوما ریبرندینگ کرد؟

ریبرندینگ پاکشوما یک حرکت استراتژیک برای تقویت ارتباط با مشتریان، افزایش سهم بازار و آماده‌سازی برای حضور بین‌المللی است. توسعه بازار پاکشوما یکی از دلایلی است که مدیران ارشد این برند به فکر بیافتند که استراتژی، هویت و رویکرد جدیدی برای این برند درنظر بگیرند و البته این تغییرات فراتر از یک تحول ظاهری و نشان از تعهد عمیق پاکشوما به نسبت به بهبود زندگی مصرف کنندگان محصولات این برند، افزایش نوآوری در صنعت لوازم خانگی و تجربه‌ای خاص از آسایش و رفاه است. درواقع برند‌های موفق همیشه خود را با تغییرات صنعت و نیاز‌های مشتریان وفق می‌دهند و با تغییرات بازار همگام می‌شوند؛ پاکشوما قصد دارد با این ریبرندینگ با زبانی جدید و رویکردی مشتری محور با مخاطب خود تعاملی قوی‌تر از پیش داشته باشد و حضور خود را در بازار بیش از پیش کند؛ همچنین ورود قدرتمندتر این برند به بازار‌های جهانی و توسعه بین‌المللی از جمله دلایلی‌ست که پاکشوما ریبرندینگ کرد.

در این مراسم “رضا منجی‌زاده” مدیر برند و بازاریابی پاکشوما، “سوده حبیبی” مدیرعامل و هم‎‌بنیانگذار شرکت ReWise، “بابک کاظمی بجستانی” مدرس و مشاور برندسازی و بازاریابی و عضو هیئت مدیره آژانس ۱۰۰۱ برندینگ، “دامون خانجان‌زاده” طراح گرافیک و تایپوگرافی، “مرتضی اشجاری” مدیر ارتباطات و بازاریابی پاکشوما، “محمد کوچک‌زاده” استراتژیست ارشد برند از آژانس ۱۰۰۱برندینگ سخنرانی کردند.

سه اصل کلیدی در هویت جدید پاکشوما؛ هویت جدید برند پاکشوما بر سه محور اساسی استوار است.

۱. نوآوری و پیشرفت تکنولوژیک پاکشوما با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و استاندارد‌های بین‌المللی، محصولاتی هوشمند، کارآمد و بادوام را در صنعت لوازم خانگی و تهویه مطبوع به بازار عرضه می‌کند. این برند در تلاش است تا با توسعه فناوری‌های نوین، نیاز‌های مصرف‌کنندگان امروزی را به بهترین شکل پاسخ دهد.

۲. تأکید بر آرامش و اعتماد مشتریان پاکشوما تنها یک برند تولیدکننده لوازم خانگی و صنایع تهویه مطبوع نیست، بلکه یک همراه همیشگی برای خانواده‌هاست. ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی کاربرپسند، حس آرامش و اطمینان را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

۳. تقویت جایگاه برند در بازار پاکشوما با حفظ اصالت و تکیه بر پیشینه خود، مسیر جدیدی را در راستای پایداری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و افزایش سهم بازار در پیش گرفته است. این برند نه‌تنها به‌عنوان یک انتخاب قابل‌اعتماد برای مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته می‌شود، بلکه در مسیر تبدیل‌شدن به یک برند جهانی نیز گام برمی‌دارد.

تعداد بازدید : 0



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.