پاول در کوتاه مدت راه را برای ضعف USD/MXN باز می کند

USD/MXN پیش بینی هفته: خرس در فدرال رزرو DOVISH سخنرانی خشونت آمیز پاول در جکسون هول سمپوزیوم وزن کردنویرایش بر دلار آمریکا و تقویتویرایش دارایی های ریسک در کل رفتن به آخر هفته تصمیم فدرال رزرو برای اجتناب از اشاره نکردن نکات سنگین در مورد زمان بندی کاهش یافته ، احتمالاً بازدهی خزانه داری ایالات

کد خبر : 97446
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پاول در کوتاه مدت راه را برای ضعف USD/MXN باز می کند


USD/MXN پیش بینی هفته: خرس در فدرال رزرو DOVISH

  • سخنرانی خشونت آمیز پاول در جکسون هول سمپوزیوم وزن کردنویرایش بر دلار آمریکا و تقویتویرایش دارایی های ریسک در کل رفتن به آخر هفته
  • تصمیم فدرال رزرو برای اجتناب از اشاره نکردن نکات سنگین در مورد زمان بندی کاهش یافته ، احتمالاً بازدهی خزانه داری ایالات متحده را کاهش داده و در آینده نزدیک از پزو مکزیک حمایت می کند.
  • USD/MXN ممکن است در روزهای آینده به زیر مرز 20.00 روانی برسد زیرا معامله گران در معرض دید طولانی مدت دلار قرار دارند

بیشترین خوانده شده: USD/MXN چگونه به اجلاس Jackson Hole واکنش نشان می دهد؟

سخنرانی رئیس فدرال رزرو در اجلاس مجازی جکسون هول واکنش مثبت در پزو مکزیک را برانگیخت و دارایی های ریسک در کل در حالی که نرخ های خزانه داری آمریکا پایین می آیدبه اگرچه جروم پاول اظهار داشت که معیارهای “پیشرفت قابل ملاحظه بیشتر” برای تورم برآورده شده است و می توان شروع به کاهش را مناسب دانست. محل اقامت امسال ، او مبهم بود و هیچ نشانه ای مبنی بر آمدن اعلامیه ای در جلسه FOMC سپتامبر نشان نداد.

عدم پایبندی پاول به “برنامه زمان بندی کوتاه” و تعهد او برای ارزیابی دقیق داده های ورودی و خطرات در حال تحول قبل از تصمیم گیری نشان می دهد که در بانک مرکزی برای شروع برداشت فوری محرک اجماع وجود ندارد و ممکن است سیاست گذاران تمایل داشته باشند کمی بیشتر منتظر بمانند قبل از کشیدن ماشه

با توجه به اینکه فدرال رزرو هنوز مشتاق و صبورتر از همیشه است ، زیرا منتظر بهبود بیشتر بازار کار است ، طولانی مدت بازده خزانه داری آمریکا به احتمال زیادماندن در کوتاه مدت افسرده می شوند، سناریویی که از ارزهای با بازدهی بیشتر مانند پزو مکزیک ، که یکی از جذاب ترین محموله ها را پشتیبانی می کند ، پشتیبانی می کند.تنظیم شدهبراینوسانات در فضای EMFX به این دلیل، USD/MXN می تواند دفاعی بماند و احتمالاً در هفته آینده از مرز روانشناسی 20.00 شکسته شود.

در حالی که ممکن است شاهد کاهش بیشتر USD/MXN در بازه پایانی ماه باشیم ، مهم است که به نظارت بر داده های اقتصادی ادامه دهیم ، زیرا اطلاعات جدید در جبهه کلان اقتصادی ممکن است روایت بازار را تغییر دهد. گفته می شود ، جمعه آینده وزارت کار ایالات متحده گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ماه آگوست را منتشر می کند (NFP)به معامله گران انتظار دارند 750،000 شغل جدید را پیش بینی کنند ، با پیش بینی از 450،000 تا 950،000. به طور کلی ، هر چیزی نزدیک به a چاپ 1 میلیون باید برای احیای سود خرید دلار آمریکا و زنده نگه داشتن اعلامیه مخروط سپتامبر کافی باشد.

مربوط: Oil and GameStop (GME) Soar – FinTwits Trends to Watch

USD/MXN تجزیه و تحلیل تکنیکی

به سمت در پایان هفته ، خرس های USD/MXN کنترل بازار را به دست آوردند و متعاقباً نرخ ارز را به یک منطقه حمایتی کلیدی نزدیک کردند. نزدیک 20.20/20.10 ، جایی که پایین ترین سطح اوت 25 با میانگین متحرک 200 روزه همگرا می شود.اگر در روزهای آتی فروشندگان موفق شوند قیمت ها را به زیر این حد بحرانی برسانند ، زیرا معامله گران بیشتری دلار آمریکا را ترش می کنند ، امکان حرکت به سمت 19.80 در بازار وجود دارد. کوتاه-مدت، اصطلاح. از سوی دیگر ، اگر USD/MXN محوری باشد بالاتر به طور غیر منتظره ، اولین فنی مقاومت در نظر گرفته شده در 20.45/20.50 ظاهر می شود. آn صعود بالاتر از این سد ، بالاترین رقم ماه ژوئن در 20.75 را به هدف صعودی فوری تبدیل می کند.

USD/MXN نمودار فنی

نمودار USD/MXN

ابزارهای آموزشی برای معامله گران

— نوشته دیه گو کلمن ، استراتژیست بازار DailyFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.