پاسکال سنت اونگ، حمایت دولت کانادا از MRC La Vallée-de-la-Gatineau و Municipalité de Grand-Remous را اعلام می کند.

[ad_1] توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک به احیای جامعه دامن می زند و شرایطی را برای رشد اقتصادهای محلی ایجاد می کند که از اثرات کووید-19 باز می گردند. مانیواکی، کبک، 21 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED) فضاهای عمومی مشترک مانند مسیرهای دوچرخه سواری و راه اندازی قایق در

کد خبر : 196601
تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۲۴
پاسکال سنت اونگ، حمایت دولت کانادا از MRC La Vallée-de-la-Gatineau و Municipalité de Grand-Remous را اعلام می کند.

[ad_1]

توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک به احیای جامعه دامن می زند و شرایطی را برای رشد اقتصادهای محلی ایجاد می کند که از اثرات کووید-19 باز می گردند.

مانیواکی، کبک، 21 آوریل 2022 – توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک (CED)

فضاهای عمومی مشترک مانند مسیرهای دوچرخه سواری و راه اندازی قایق در قلب جوامع در سراسر کانادا قرار دارند. آنها به طور یکسان ساکنان و بازدیدکنندگان را جذب می کنند و از مشاغل و مشاغل محلی حمایت می کنند. در سراسر کانادا، استفاده از این فضاها کاهش قابل توجهی داشته است زیرا کانادایی ها اقدامات احتیاطی را برای ایمن ماندن از COVID-19 انجام داده اند.

دولت کانادا به رسمیت می شناسد که فضاهای اجتماعی تعامل اجتماعی و فعالیت بدنی را ارتقا می دهند و دسترسی به برنامه ها و امکانات تفریحی را فراهم می کنند. این امکانات برای رفاه افراد، خانواده ها و جوامع نیز ضروری است. بهبود اقتصادی ما ارتباط نزدیکی با سرزندگی جوامع محلی و فضاهای مشترک آنها دارد.

امروز، محترم پاسکال سنت اونگ، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED، با همراهی سوفی شاتل، نماینده پارلمان پونتیاک، سرمایه‌گذاری بالغ بر 811153 دلار را از طریق صندوق احیای جامعه کانادا (CCRF) برای دو پروژه در La Vallee- اعلام کردند. منطقه د لا گاتینو MRC La Vallée-de-la-Gatineau همچنین برای اجرای پروژه خود روی حمایت دولت کبک به مبلغ 1,351,494 دلار حساب می کند.

جزئیات مشارکت ها به شرح زیر است:

  • Municipalité Régionale de Comté (MRC) La Vallee-de-la-Gatineau مبلغ 711700 دلار کمک غیرقابل بازپرداخت دریافت می کند. پشتیبانی CED آن را قادر می‌سازد تا مسیر دوچرخه‌سواری 72 کیلومتری Véloroute des Draveurs را به منظور اختراع مجدد فضاهای بیرونی بهبود بخشد. این پروژه جامعه را قادر می سازد تا با تحریک رشد اقتصادی محلی و بهبود کیفیت زندگی ساکنان، توسعه خود را آغاز کند. به نوبه خود، دولت کبک 1,289,254 دلار از طریق وزارت حمل و نقل کبک و 62,240 دلار از طریق وزارت امور شهرداری ها و زیستگاه تحت بخش Soutien au Rayonnement des Régions Régions Régions Fonds Régions تأمین می کند.
  • Municipalité de Grand-Remous مبلغ 99,453 دلار کمک غیرقابل بازپرداخت دریافت می کند. حمایت CED امکان بازسازی و تعمیر قایق را فراهم می کند که دسترسی به مخزن بسکاتونگ را فراهم می کند. این پروژه باعث بهبود و اختراع مجدد فضاهای بیرونی و دسترسی بیشتر این فضای عمومی برای افراد دارای معلولیت در شهرداری می شود.

CCRF در ژوئن 2021 راه اندازی شد. صندوق 500 میلیون دلار در طول دو سال در اختیار آژانس های توسعه منطقه ای کانادا (RDAs) قرار می دهد تا در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر سرمایه گذاری کنند. با کاهش محدودیت‌های بهداشت عمومی، دولت کانادا همچنان متعهد به سرمایه‌گذاری در فضاهای مشترک است تا آنها را ایمن‌تر، سبزتر و در دسترس‌تر کند. این به نوبه خود باعث تحریک اقتصاد محلی، ایجاد شغل و بهبود کیفیت زندگی برای کانادایی ها می شود.

نقل قول ها

«این ابتکار نشان دهنده تعهد دولت ما برای حمایت از توسعه اقتصادی در جوامع با هر اندازه و در هر منطقه است. ما به کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​در مسیر بهبود کمک کرده ایم. اکنون، زمان سرمایه‌گذاری در فضاهای عمومی مشترک است که مردم را با خیال راحت گرد هم می‌آورد و به رشد و شکوفایی جوامع در آینده کمک می‌کند.»

محترم پاسکال سنت اونگه، نماینده مجلس بروم میسیسکوی، وزیر ورزش و وزیر مسئول CED

خوشحالم که دولت کانادا از کسب‌وکارها و سازمان‌هایی مانند Municipalité regionale de comté La Vallee-de-la-Gatineau حمایت می‌کند، زیرا آنها در فضاهای عمومی مشترک و فراگیر خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. دولت می‌داند که سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های اجتماعی برای توسعه پتانسیل اقتصادی بخش گردشگری منطقه و ایجاد رفاه برای همه ضروری است.»

سوفی شاتل، نماینده پارلمان پونتیاک

من واقعاً خوشحالم که دولت ما از این پروژه مهم برای کمک به بهبود کیفیت زندگی کسانی که در همه جوامع در MRC La Vallee-de-la-Gatineau زندگی می کنند، حمایت می کند. با ارائه کمک های مالی به پروژه های محلی و منطقه ای، دولت شما نقش خود را در کمک به زیرساخت های شهرداری و حمل و نقل فعال برجسته می کند. به‌عنوان عضو Gatineau، از اجرای این پروژه‌ها خوشحالم و از همه شرکای که برای امکان‌پذیر ساختن آن تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنم.»

رابرت بوسییر، عضو گاتینو

«Véloroute des Draveurs جاذبه‌ای است که نباید در La Vallee-de-la-Gatineau از دست داد. این محور دوچرخه توسط شهروندان، روستاییان و بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از مناظر مسحور کننده منطقه باشکوه ما استفاده می شود. پارک خطی نیز راهی عالی برای خوش فرم ماندن و بهره مندی از طبیعت است. حمایت مالی دولت کانادا امروز نشان دهنده اهمیت این زیرساخت برای مناطق ما است.

Chantal Lamarche، Warden، MRC La Vallee-de-la-Gatineau

با کمال خرسندی ما این مشارکت را می پذیریم که به ما امکان می دهد قایق را بازسازی کنیم تا به بخش زیبای آب خود در مخزن بسکاتونگ دسترسی پیدا کنیم. بنابراین ما می‌توانیم از گردشگران پرشمار خود استقبال کنیم و به همشهریان خود قادر خواهیم بود با خیال راحت از راه‌اندازی قایق استفاده کنند. یک تشکر ویژه از نماینده مجلس ما برای مشارکت و اقدام سریع او.

جوسلین لیرت، شهردار گراند ریموس

حقایق فوری

  • بودجه CCRF به جوامع کمک می کند:
    • فضاها و دارایی های جامعه را تطبیق دهید تا بتوان آنها را به طور ایمن مطابق با دستورالعمل های بهداشت عمومی محلی و
    • ایجاد یا بهبود فضاهای اجتماعی برای تشویق کانادایی ها به مشارکت مجدد و کشف جوامع و مناطق خود.
  • CCRF تحت برنامه توسعه اقتصادی کبک (QEDP) CED ارائه می شود.
  • CED به ارائه حمایت هدفمند برای بهبود اقتصاد منطقه ای ادامه می دهد. درخواست ها را می توان از طریق درخواست CCRF برای کمک مالی به CED برای صندوق احیای جامعه کانادا ارسال کرد.
  • CED یک شریک کلیدی فدرال در توسعه اقتصادی منطقه ای کبک است. CED با 12 دفتر تجاری خود، کسب‌وکارها، سازمان‌های حمایتی و مناطق کبک را در اقتصاد فردا همراهی می‌کند.

پیوندهای مرتبط

اطلاعات

روابط رسانه ای
توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

آریان ژوازارد بلیزر
دبیر مطبوعاتی
دفتر وزیر ورزش و وزیر مسئول

توسعه اقتصادی کانادا برای مناطق کبک
[email protected]

وصل بمون

CED را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
با اخبار CED مشورت کنید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.