پارک ملی شبه جزیره بروس چهار ملک در امتداد خط ساحلی خلیج گرجستان خریداری می کند

[ad_1] 29 ژوئیه 2021 Tobermory ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا پارک های ملی در کانادا بخشی از راه حل مبتنی بر طبیعت برای مقابله با تغییرات آب و هوایی هستند ، زیرا اکوسیستم های سالم به طبیعت و افراد کمک می کند تا با تغییرات آب و هوایی سازگار شوند. این مکانها تنوع زیستی را

کد خبر : 97839
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۲
پارک ملی شبه جزیره بروس چهار ملک در امتداد خط ساحلی خلیج گرجستان خریداری می کند

[ad_1]

29 ژوئیه 2021 Tobermory ، نمایندگی پارکهای انتاریو کانادا

پارک های ملی در کانادا بخشی از راه حل مبتنی بر طبیعت برای مقابله با تغییرات آب و هوایی هستند ، زیرا اکوسیستم های سالم به طبیعت و افراد کمک می کند تا با تغییرات آب و هوایی سازگار شوند. این مکانها تنوع زیستی را حفظ می کنند ، از خدمات اکوسیستم محافظت می کنند ، چشم اندازها را به هم متصل می کنند ، کربن را در اختیار خود می گیرند و ذخیره می کنند ، دانش و درک ایجاد می کنند و به مردم الهام می دهند.

امروز ، وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوایی و وزیر مسئول پارکهای کانادا ، جاناتان ویلکینسون محترم ، اعلام کرد که پارک ملی شبه جزیره بروس در مجموع 28 هکتار املاک واقع در امتداد خط ساحلی خلیج گرجستان در شمال پارک استانی Cabot Head خریداری کرده است. واقع در قلمرو سنتی قوم Saugeen Ojibway ، املاک به دست آمده بخشی از یک جنگل توسعه نیافته باستانی صخره ای است که زیستگاه ویژه ای برای گیاهان و جانوران کمیاب فراهم می کند و بخشی از یک اکوسیستم منحصر به فرد است که از قدیمی ترین سروهای سفید شرقی شناخته شده در شرق پشتیبانی می کند. آمریکای شمالی ، خرس سیاه آمریکایی و سایر گونه ها در معرض خطر هستند. علاوه بر این ، این منطقه همچنین از غلظت قابل توجهی از پرندگان خشکی و آبی پشتیبانی می کند.

هنگامی که پارک ملی شبه جزیره بروس در سال 1987 تأسیس شد ، پارکهای کانادا متعهد شدند که زمین هایی را در محدوده پارک مشخص شده به صورت داوطلب فروشنده/مایل به خرید خریداری کنند. از آن زمان ، پارک های کانادا بیش از 150 قطعه زمین به دست آورده اند و در حال حاضر 91 درصد از زمین ها را در مساحت 156 کیلومتر مربع برنامه ریزی شده برای پارک اداره می کنند. پارکهای تحت کنترل کانادا دروازه هایی برای کشف طبیعت هستند و گسترش پارک به اطمینان از این امر کمک می کند که نسل های آینده کانادایی ها می توانند به کشف و اکتشاف طولانی ترین خط ساحلی توسعه نیافته در جنوب انتاریو ادامه دهند.

با همکاری شرکای بومی ، ذینفعان و سایر سطوح دولتی ، کانادا متعهد به حفاظت از تنوع زیستی و حفظ 25 درصد از آبهای خشکی و داخلی و 25 درصد از مناطق دریایی و ساحلی تا سال 2025 است که تا 3030 به 30 درصد می رسد.

-30-

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.