پاداش 18 میلیاردی برای ناهید کیانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته بود که رئیس کمیته ملی المپیک رسما اعلام کرد، ناهید کیانی، دارنده مدال نقره تکواندو در وزن ۶۷ کیلوگرم، به اندازه مدال‌آوران طلای المپیک پاریس، پاداش دریافت خواهد کرد. علت این تفاوت هم که مشخص است، اولین حضور یک زن ایرانی در فینال مسابقات المپیک و اولین مدال نقره تاریخ

کد خبر : 489497
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۰:۳۴
پاداش 18 میلیاردی برای ناهید کیانی



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته بود که رئیس کمیته ملی المپیک رسما اعلام کرد، ناهید کیانی، دارنده مدال نقره تکواندو در وزن ۶۷ کیلوگرم، به اندازه مدال‌آوران طلای المپیک پاریس، پاداش دریافت خواهد کرد. علت این تفاوت هم که مشخص است، اولین حضور یک زن ایرانی در فینال مسابقات المپیک و اولین مدال نقره تاریخ زنان در این رقابت‌ها، مهمترین دلیل برای اختصاص دادن پاداشی به میزان طلا برای ناهید کیانی است.

به گزارش ورزش سه، اما شاید برای شما هم جالب باشد که عدد دقیق این پاداش‌ها را بدانید. پیش از اعزام کاروان ایران به رقابت‌های المپیک، رسما اعلام شد مدال‌آوران طلای ایران در المپیک 2024 پاریس مجموعا 18 میلیارد تومان پاداش دریافت خواهند کرد. این رقم که شامل 8 میلیارد تومان پاداش از سوی وزارت ورزش و 10 میلیارد تومان از سوی کمیته ملی المپیک میشود، بی‌سابقه‌ترین پاداشی است که تا کنون به ورزشکاران ایرانی در المپیک تعلق گرفته است. این رقم، در مقایسه با دوره قبلی که مجموع پاداش قهرمانان طلایی 2 میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و 10 هزار دلار (۶۰۰ میلیون با نرخ فعلی) از سوی کمیته ملی المپیک بود، افزایشی 7 برابری داشته است. 

بدین ترتیب، ناهید کیانی، دختر تاریخ‌ساز ورزش ایران مجموعا ۱۸ میلیارد تومان فقط از دولت پاداش خواهد گرفت و احتمالا با آرامش خاطر بالایی خودش را برای المپیک لس آنجلس آماده می‌کند.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.