پابلو رودریگز سرمایه گذاری در بودجه 2022 را در طول تور Longueuil برجسته می کند

14 آوریل 2022 – Longueuil، کبک ستوان کبک، محترم پابلو رودریگز، برای اولین دیدار رسمی خود با شهردار کاترین فورنیه، از لونگویل بازدید کرد. این دو مقام در مورد چگونگی آن بحث کردند بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی از شهرداری ها برای ایجاد مشاغل خوب،

کد خبر : 193614
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۴۵
پابلو رودریگز سرمایه گذاری در بودجه 2022 را در طول تور Longueuil برجسته می کند


14 آوریل 2022 – Longueuil، کبک

ستوان کبک، محترم پابلو رودریگز، برای اولین دیدار رسمی خود با شهردار کاترین فورنیه، از لونگویل بازدید کرد. این دو مقام در مورد چگونگی آن بحث کردند بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی از شهرداری ها برای ایجاد مشاغل خوب، رشد اقتصاد ما و اطمینان از اینکه هیچ کس عقب نمی ماند، حمایت خواهد کرد.

وزیر میراث کانادا و ستوان کبک گفت: “من سال ها با شهرداران سراسر کبک ملاقات کرده ام و صادقانه فکر می کنم بودجه ما به طور ملموس بسیاری از نیازهای آنها را برطرف می کند.” ما در حال مقابله با چالش‌های مربوط به مشاغل سبز، مبارزه با تغییرات آب و هوایی، وسایل نقلیه برقی مقرون‌به‌صرفه، و همچنین مسکن و زیرساخت‌های شهری مقرون به صرفه هستیم. من این موارد را با شهردار در میان گذاشتم و واقعاً معتقدم که این آغاز یک همکاری خوب است.»

کاترین فورنیه، شهردار لونگوئل، گفت: «می‌خواهم از آقای رودریگز برای بازدیدش از تالار شهر لونگویل تشکر کنم، که طی آن توانستم اولویت‌های دولتمان مانند مسکن و مبارزه با تغییرات آب و هوایی را با او در میان بگذارم. «آخرین بودجه فدرال حاوی خبرهای خوبی بود، به ویژه از نظر بودجه حمل و نقل عمومی. به لطف کمک قابل توجه دولت فدرال، همراه با کمک دولت کبک و مدیریت نمونه RTL، ما قادر خواهیم بود کمبود خود را برای امسال جبران کنیم. علاوه بر این، من می خواهم به 1.5 میلیارد دلار اختصاص داده شده به گسترش طرح مسکن سریع اشاره کنم که در سال گذشته موفقیت آمیز بوده است. توجه داشته باشید که تراکم شهری Longueuil 9 میلیون دلار از این بسته بودجه برای سال 2021-22 دریافت کرده است، که اجازه ساخت حدود 60 واحد مسکونی اجتماعی و اجتماعی را می دهد. با این حال، از آنجایی که تقریباً 1500 خانوار در لیست انتظار برای مسکن استیجاری مقرون به صرفه در Longueuil وجود دارد، ما به سرمایه گذاری های بزرگ تری نیاز داریم تا تأثیر مثبتی در اینجا داشته باشیم، و من می دانم که دولت از این موضوع آگاه است. به طور خلاصه، مایلم دوباره از آقای رودریگز به خاطر گوش دادن تشکر کنم و مجدداً تمایل خود را برای همکاری در آینده تکرار کنم.”

به عنوان بخشی از تور خود از Longueuil، وزیر به همراه همکار خود Sherry Romanado، عضو پارلمان Longueuil-Charles-LeMoyne، و Julie Ethier، مدیر اجرایی DEL – Developpement économique de l’agglomération de Longueuil از تأسیسات سازنده خودروهای الکتریکی Exprolink بازدید کردند. او با صاحبان شرکت در مورد حمایت مهم در بودجه 2022 از مشاغل کوچک و متوسط ​​در کبک، به ویژه شرکت های فناوری پاک صحبت کرد.

“من عاشق بازدید از شرکت های پر جنب و جوش مانند Exprolink هستم! دیدن تخصص محلی همیشه الهام بخش است و بودجه ما شامل اقداماتی برای تشویق نوآوری در فناوری های پاک برای شرکت هایی مانند این است.» وزیر رودریگز توضیح داد. ما به مبارزه با تغییرات آب و هوایی، ایجاد مشاغل خوب و پیشبرد اقتصاد خود ادامه می دهیم.»

لونگو و منطقه اطراف آن مملو از مشاغل پر رونق است. شری رومانادو، عضو پارلمان Longueuil-Charles-LeMoyne، گفت: حمایت از کارفرمایان بسیار مهم است تا بتوانند به مردم محلی مشاغل خوبی ارائه دهند و به رشد کسب و کار خود ادامه دهند. این همان کاری است که بودجه ما از طریق اقداماتی برای کاهش مالیات برای مشاغل کوچک و کمک به سبز شدن آنها انجام می دهد. ما روی مردم سرمایه گذاری می کنیم.»

تیم ما در این زمینه این را می بیند: شرکت ها از شتاب بهبود برای اجرای برنامه های سرمایه گذاری خود استفاده می کنند. آینده متعلق به شرکت های کوچک و متوسطی مانند Exprolink است که نوآوری و مسئولیت پذیری در محیط زیست را در اولویت قرار می دهند. مایه دلگرمی است که می بینیم کمک های مالی اعلام شده در آخرین بودجه فدرال با این دیدگاه سازگار است. در پایان، منابع اضافی به یک اقتصاد کانادایی که سبزتر و نوآورتر است تبدیل خواهد شد.» مدیر اجرایی DEL گفت.

ما با تغییر به برق که چند سال پیش شروع کردیم، تقویت شدیم، Exprolink را به عنوان یک رهبر جهانی در زمینه وسایل نقلیه برقی حرفه ای ایجاد می کنیم. ما خوشحالیم که دولت کانادا از توسعه بخش برق حمایت می کند و این فرصت را داشتیم که در مورد دیدگاه خود از آینده با ستوان کبک پابلو رودریگز و عضو پارلمان شری رومانادو در طول بازدید آنها از تاسیسات Longueuil صحبت کنیم. مالک لویی مارتین دوراند گفت.

بودجه 2022 روی رشد اقتصادی و نوآوری سرمایه گذاری می کند – کلید شکوفایی بلندمدت کانادا. این شامل راه‌اندازی صندوق رشد کانادایی پیشرو در جهان است که ده‌ها میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خصوصی در صنایع کانادا و مشاغل کانادا جذب می‌کند و یک آژانس نوآوری و سرمایه‌گذاری جدید که به افزایش بهره‌وری و رشد در سرتاسر اقتصاد ما کمک می‌کند. این بودجه همچنین اجرای اولین استراتژی مواد معدنی حیاتی کانادا را پیشنهاد می‌کند – استراتژی که هزاران شغل خوب ایجاد می‌کند و بر نیاز روزافزون به مواد معدنی مورد استفاده در همه چیز، از تلفن‌ها گرفته تا خودروهای الکتریکی، سرمایه‌گذاری می‌کند. اقدامات همچنین شامل گام‌هایی برای ایجاد زنجیره‌های تامین انعطاف‌پذیرتر و کاهش مالیات برای کسب‌وکارهای کوچک در حال رشد کانادا است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.