ویژگی های سیستم های معاملاتی خودکار – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 25 آوریل 2022

عصر بخیر! سیستم های معاملاتی خودکار به شما این امکان را می دهند که قوانین خاصی را برای ورود و خروج از یک موقعیت تعیین کنید که به صورت خودکار اجرا می شود. بنابراین، سیستم بازار را در جستجوی فرصت هایی برای فروش یا خرید، بر اساس قوانینی که کاربر در آن قرار داده است،

کد خبر : 198163
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
ویژگی های سیستم های معاملاتی خودکار – تجزیه و تحلیل و پیش بینی ها – 25 آوریل 2022


عصر بخیر!


سیستم های معاملاتی خودکار به شما این امکان را می دهند که قوانین خاصی را برای ورود و خروج از یک موقعیت تعیین کنید که به صورت خودکار اجرا می شود.

بنابراین، سیستم بازار را در جستجوی فرصت هایی برای فروش یا خرید، بر اساس قوانینی که کاربر در آن قرار داده است، تجزیه و تحلیل می کند.

برخی از ویژگی های سیستم های معاملاتی خودکار:

اقداماتی که می تواند برای انسان پیچیده باشد، توسط یک ربات به سرعت و در عرض چند میلی ثانیه انجام می شود. اگر ورود به بازار و خروج از آن بر اساس یک استراتژی مشخص، فوراً اتفاق بیفتد، نتیجه معامله می تواند بسیار تغییر کند.

در شرایط نوسان بازار امروز، پاسخ سریع سیستم می تواند کلید بین ضرر کوچک و فاجعه بار باشد.

ربات‌ها می‌توانند عوامل زیادی را در نظر بگیرند: نمودارهای قیمت دارایی، زمان معاملات، اسپرد و حتی رویدادهای سیاسی – همه چیزهایی که در الگوریتم آنها گنجانده شده است.

مردم اغلب از ترس از دست دادن اشتباه می کنند، یا از روی طمع، در موقعیتی قرار می گیرند که امیدوارند سود بیشتری به دست آورند. سیستم های معاملاتی خودکار این عوامل منفی را حذف می کنند، زیرا آنها کاملاً طبق الگوریتم معامله می کنند. همانطور که می گویند شکم ربات درد نمی کند.

سیستم های معاملاتی خودکار می توانند چندین حساب را به طور همزمان با استفاده از استراتژی های مختلف معامله کنند، چندین بازار را ردیابی کنند، چندین ابزار را معامله کنند و چندین موقعیت را کنترل کنند. بنابراین، بین بسیاری از سازها تنوع وجود دارد.

تا لحظه ای که ربات معامله گر یک موقعیت را باز می کند، سیستم پارامترهایی را برای محدود کردن ضرر در صورت معامله با ضرر و سطح سود گرفتن در صورت سودآوری معامله را تعیین می کند.

ربات دقیقا همان کاری را انجام می دهد که در کد آن نوشته شده است. بنابراین، سیستم را می توان به راحتی بر روی داده های تاریخی آزمایش کرد، این به شما امکان می دهد تا احتمالات استراتژی، مانند میانگین سود و زیان، که در آینده قابل انتظار است را تعیین کنید.

در سال های اخیر، روبات های معامله گر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. هر معامله‌گری نمی‌خواهد تمام روز را به صورت دستی پشت مانیتور بنشیند. استفاده از یک محصول نرم افزاری قابل اعتماد که باعث درآمدزایی می شود، بسیار ساده تر و صحیح تر است، مانند Chill and Dream EA

این سیستم از زمان شبانه آرام برای معامله بر روی جفت ارزهای اصلی GBPUSD، EURUSD، EURGBP M5 استفاده می کند.

این سیستم لغزش و اسپرد کارگزار را کنترل می کند، دارای یک فیلتر پخش بزرگ و یک فیلتر اخبار قوی است.

الگوریتم کار به شما این امکان را می دهد که به طور خودکار افست منطقه زمانی کارگزار خود را تعیین کنید و آن را در زمان واقعی تنظیم کنید.

هر معامله دارای یک توقف ضرر محافظ ثابت و ردیابی خودکار سود است.

این استراتژی از سفارشات معلق از نوع Limit استفاده می کند که به شما امکان می دهد لغزش مثبت را دریافت کنید و سفارشات را بلافاصله در سرور کارگزار ثبت کنید.

فایل ها را تنظیم کنید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.