ویدیو پشت صحنه سریال Moon Knight شخصیت اصلی را با لباس مخصوصش نشان می‌دهد

ویدیو پشت صحنه سریال Moon Knight که اخیرا در وب سایت یوتیوب آپلود شده، مارک اسپکتر را با لباس ابرقهرمانی‌اش نشان می‌دهد. دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم خود پذیرای شخصیت‌های جدیدی خواهد بود که یکی از آن‌ها مون نایت است. او مارک اسپکتر نام داشته و چند سالی را در نیروی شناسایی سپاه تفنگداران

کد خبر : 90792
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۴:۲۶
ویدیو پشت صحنه سریال Moon Knight شخصیت اصلی را با لباس مخصوصش نشان می‌دهد


ویدیو پشت صحنه سریال Moon Knight که اخیرا در وب سایت یوتیوب آپلود شده، مارک اسپکتر را با لباس ابرقهرمانی‌اش نشان می‌دهد.

دنیای سینمایی مارول در فاز چهارم خود پذیرای شخصیت‌های جدیدی خواهد بود که یکی از آن‌ها مون نایت است. او مارک اسپکتر نام داشته و چند سالی را در نیروی شناسایی سپاه تفنگداران خدمت کرد. مارک طی اتفاقاتی به سازمان جاسوسی سیا پیوسته و برای مدتی آنجا مشغول شد اما بنا به دلایلی تصمیم گرفت به همکاری خود با مهمترین سازمانی اطلاعاتی آمریکا خاتمه داده و باقی سال‌های زندگی‌اش را به عنوان مزدور بگذراند. مارک در یکی از ماموریت‌ها با کارفرمایش به مشکل خورده و میانشان یک درگیری شکل گرفت. در انتهای درگیری، مارک رها شد تا جان بدهد اما او پس از ملاقات با ایزد ماه به زندگی بازگشته و به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود.

جرمی اسلیتر (Jeremy Slater) که فرد تازه‌واردی در حوزه فیلم و سریال به شمار می‌رود، به عنوان شورانر در ساخت سریال Moon Knight مشارکت دارد. از شاخص‌ترین آثاری که در پرونده هنری او دیده می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی Fantastic Four و سریال The Umbrella Academy اشاره کرد. اسکار ایزاک (Oscar Isaac) که اخیرا جلوی دوربین Dune ظاهر شده، نقش اصلی را ایفا می‌کند. نام ایثن هاوک (Ethan Hawke) هم در تیم بازیگری دیده می‌شود. در حال حاضر تنها می‌دانیم هاوک به عنوان شخصیت منفی جلوی دوربین رفته اما اطلاعاتی درباره هویت شخصیتش موجود نیست.

ویدیو پشت صحنه سریال Moon Knight ساعاتی قبل در وب سایت یوتیوب آپلود شد. این ویدیو تنها ۵ ثانیه زمان داشته و یکی از شخصیت‌های فیلم را نشان می‌دهد که لباس مخصوص به تن کرده و پرش بلندی را به واسطه سیم‌های کمکی انجام می‌دهد. با اطمینان نمی‌توان گفت اما احتمالا شخص مزبور اسکار آیزاک بوده که لباس ابرقهرمانی مون نایت را به تن دارد. در ضمن، این ویدیو توسط یک عکاس و فیلمبردار مجارستانی ضبط شده است. در صورتی که اخبار را دنبال نمی‌کنید، باید بگوییم محصول جدید مارول هم اکنون در فاز فیلمبرداری بوده و روند ضبط صحنه‌های مورد نیاز در شهر بوداپست دنبال می‌شود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.