ویدئویی نشان می دهد که افسران اوهایو یک سیاهپوست غیرمسلح را در اثر تگرگ گلوله کشتند

[ad_1] پلیس ویدئوهای متعددی را در یک کنفرانس خبری پخش کرد، یکی از آنها گفت که شلیک گلوله از ماشینی که توسط جیلند واکر، 25 ساله هدایت می‌شود، نشان می‌دهد. او پس از اینکه مأموران تلاش کردند او را به دلیل یک تخلف جزئی راهنمایی کنند، با ماشین خود فرار کرد. پس از چند دقیقه

کد خبر : 224578
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۳۲
ویدئویی نشان می دهد که افسران اوهایو یک سیاهپوست غیرمسلح را در اثر تگرگ گلوله کشتند

[ad_1]

پلیس ویدئوهای متعددی را در یک کنفرانس خبری پخش کرد، یکی از آنها گفت که شلیک گلوله از ماشینی که توسط جیلند واکر، 25 ساله هدایت می‌شود، نشان می‌دهد. او پس از اینکه مأموران تلاش کردند او را به دلیل یک تخلف جزئی راهنمایی کنند، با ماشین خود فرار کرد.

پس از چند دقیقه تعقیب و گریز، واکر از ماشین بیرون پرید و از دست پلیس فرار کرد. پلیس می گوید به نظر می رسد که او به سمت افسران می چرخد ​​که در آن زمان معتقد بودند که او مسلح است. بعداً یک اسلحه از ماشین او کشف شد.

وکیل خانواده واکر، بابی دی سلو، روز یکشنبه به خبرنگاران گفت که درباره ادعای پلیس مبنی بر اینکه واکر از ماشین خود به سمت افسران شلیک کرده است، “بسیار نگران” است و تاکید کرد که هیچ توجیهی برای مرگ خشونت آمیز او وجود ندارد.

دی سلو گفت: “آنها می خواهند او را با تفنگ به یک هیولای نقابدار تبدیل کنند.” من از شما می پرسم که او در حال فرار است، چه چیزی معقول است؟ او را به ضرب گلوله بکشند؟ نه، این منطقی نیست.»

دی سلو از مردم خواست تا در اعتراضات خود به قتل واکر صلح آمیز باشند و افزود که این آرزوی خانواده واکر است که از خشونت بیشتر اجتناب کنند.

این تیراندازی آخرین مورد از سلسله قتل‌های مردان و زنان سیاه‌پوست توسط مجریان قانون در ایالات متحده بود که منتقدان می‌گویند نژادپرستانه و غیرقابل توجیه هستند، از جمله قتل جورج فلوید در سال 2020 در مینیاپولیس که آتش اعتراض‌های جهانی علیه خشونت پلیس و بی‌عدالتی نژادی را برانگیخت.

بعدازظهر یکشنبه، Akron NAACP یک اعتراض مسالمت آمیز را در شهرداری رهبری کرد. صدها تظاهرکننده در خیابان‌های شهر حدود 200000 نفری راهپیمایی کردند و پرچم‌های «جان سیاه‌پوستان مهم است» را به اهتزاز درآوردند و شعار «ما از مرگ به پایان رسیدیم» سر دادند. و “عدالت برای جیلند!”

مشخص نیست که چند گلوله به واکر اصابت کرده است، اما فیلم دوربین بدن نشان می دهد که پلیس چندین گلوله به سمت او شلیک می کند.

رئیس پلیس آکرون، استفان میلت، گفت که بازرس پزشکی هنوز در حال تعیین تعداد زخم از 60 زخم ورودی در مقابل خروجی است.

مایلت گفت که افسران پس از شلیک گلوله به واکر تلاش کرده بودند تا کمک های اولیه را به او ارائه کنند، اما او در صحنه مرگ اعلام شد.

میلت گفت که هشت افسر که مستقیماً در تیراندازی دخیل بودند در مرخصی اداری با حقوق قرار داده شده اند و آنها هیچ اظهارنظر فردی نکرده اند.

مایلت گفت، آن افسران گفتند که معتقد بودند وقتی واکر از ماشینش پیاده شد، در حال “رفتن به موقعیت شلیک” بود که باعث شد به او به عنوان یک تهدید بالقوه واکنش نشان دهند.

مایلت که توسط خبرنگاران برای یافتن شواهدی مبنی بر شلیک اسلحه از خودروی خود تحت فشار قرار گرفته بود، گفت که پلیس به منطقه ای بازگشته است که معتقد است واکر پس از حادثه از خودروی خود شلیک کرده است و یک گلوله “مطابق با اسلحه ای که آقای واکر داشت” پیدا کرده است. در وسیله نقلیه اش.»

پلیس همچنین در این ویدئو به چیزی که به نظر می رسد فلاش نور در سمت راننده ماشین واکر است، اشاره کرد که به گفته آنها یک فلاش پوزه است.

اداره تحقیقات جنایی اوهایو در حال انجام تحقیقات درباره تیراندازی است و هیچ یک از این جزئیات را تایید نکرده است.

(گزارش توسط گائلن مورس در آکرون، اوهایو، و گابریلا بورتر در نیویورک؛ ویرایش توسط لیزا شوماکر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.