ونزوئلا ممکن است به زودی دوباره دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال داشته باشد – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین

در حالی که ونزوئلا یک کشور پیشرو در پذیرش ارزهای دیجیتال در لاتام بوده است، شهروندان آن به دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال دسترسی ندارند. با این حال، این ممکن است در آینده تغییر کند، زیرا Bitbase، یک شرکت خودپرداز ارزهای دیجیتال، در حال حاضر در حال مذاکره با مقامات و بانک‌های ونزوئلا برای نصب

کد خبر : 169764
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
ونزوئلا ممکن است به زودی دوباره دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال داشته باشد – اخبار بازارهای نوظهور بیت کوین


در حالی که ونزوئلا یک کشور پیشرو در پذیرش ارزهای دیجیتال در لاتام بوده است، شهروندان آن به دستگاه های خودپرداز ارز دیجیتال دسترسی ندارند. با این حال، این ممکن است در آینده تغییر کند، زیرا Bitbase، یک شرکت خودپرداز ارزهای دیجیتال، در حال حاضر در حال مذاکره با مقامات و بانک‌های ونزوئلا برای نصب برخی از ماشین‌ها و فروشگاه‌های خود در این کشور است.

Bitbase در گفتگوها برای آوردن دستگاه های خودپرداز رمزنگاری به ونزوئلا

Bitbase، یک شرکت خدمات ارزهای دیجیتال، در حال مذاکره با مقامات دولتی و بانکی برای ارائه خدمات خودپرداز ارزهای دیجیتال در ونزوئلا است. Enrique de los Reyes، نماینده Bitbase در کشور، به Criptonoticias گفت که آنها از سال 2017 به ونزوئلا چشم دوخته‌اند و اکنون در تلاش هستند از قوانین شفاف ارز دیجیتال ارائه شده توسط دولت استفاده کنند.

دی لس ریس اظهار داشت:

من هرگز از نظر فرصت و تجارت چشم از ونزوئلا برنداشته ام، به خصوص اکنون که یک افتتاحیه تجاری در حال انجام است.

Bitbase که یک شرکت مستقر در اسپانیا است، به دنبال گسترش به بازارهای جدید در Latam از جمله مکزیک، کلمبیا و ونزوئلا است. این شرکت به دنبال پر کردن بازاری است که در حال حاضر در ونزوئلا وجود ندارد. در گذشته، دو دستگاه خودپرداز کریپتو در پایتخت نصب شده بود، اما این دستگاه‌ها ارائه خدمات سپرده و برداشت را متوقف کردند.

Bitbase توضیح داد که انتظار دارد مذاکرات را قبل از سه ماهه سوم 2022 نهایی کند تا شروع به نصب ماشین های خود در کشور کند. De los Reyes تعداد ماشین‌هایی را که شرکت انتظار دارد نصب کند، مشخص نکرد، اما اظهار داشت که امیدوارند فروشگاه‌هایی را در مراکز خرید در سراسر کشور باز کنند تا به مشتری نزدیک‌تر شوند.


پذیرش ملی رمزنگاری می تواند از دستگاه های خودپرداز بهره مند شود

در حالی که بر اساس گزارش‌های مختلف، پذیرش ارزهای دیجیتال در کشور بسیار بالا است، بیت‌بیس فکر می‌کند که راه‌اندازی این دستگاه‌های خودپرداز و فروشگاه‌ها ممکن است به افرادی که هنوز از رمز ارزها اطلاعی ندارند، فرصتی برای انجام عملیات با کمک یک شرکت مورد اعتماد بدهد.

این وظیفه فروشگاه های فوق الذکر است که به کاربران کمک می کند اولین کیف پول رمزنگاری خود را دانلود کنند و نحوه استفاده از ارزهای دیجیتال را به آنها آموزش دهند. این همچنین ظاهراً به افراد مسن و کاربرانی کمک می کند که به دلیل بی اعتمادی به سیستم یا عدم آموزش هنوز از استفاده از ارزهای دیجیتال مطمئن نیستند.

با این حال، اعداد نشان می‌دهند که ونزوئلایی‌ها قبلاً به استفاده از رمزارز در بازارهای P2P، مانند Localbitcoins و Binance P2P، برای انجام تجارت خود و حتی پرداخت هزینه برای محصولات و خدمات بدون نیاز به دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری عادت کرده‌اند.

نظر شما در مورد مذاکراتی که Bitbase با مقامات در مورد نصب دستگاه های خودپرداز رمزنگاری در ونزوئلا دارد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.