وضعیت وضعیت فنی بهبود می یابد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

[ad_1] چشم انداز دلار نیوزلند: کیوی ممکن است در پرتگاه یک چرخش مهم تر بالاتر باشد به نظر می رسد که بانک مرکزی نیوزلند آماده ادامه چرخه افزایش نرخ بهره است. نرخ‌های NZD/JPY در یک مثلث صعودی پس از یک روند صعودی تثبیت می‌شوند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی از یک گوه نزولی

کد خبر : 233660
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۱۰
وضعیت وضعیت فنی بهبود می یابد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

[ad_1]

چشم انداز دلار نیوزلند:

  • کیوی ممکن است در پرتگاه یک چرخش مهم تر بالاتر باشد به نظر می رسد که بانک مرکزی نیوزلند آماده ادامه چرخه افزایش نرخ بهره است.
  • نرخ‌های NZD/JPY در یک مثلث صعودی پس از یک روند صعودی تثبیت می‌شوند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی از یک گوه نزولی صعودی به سمت بالا شکسته‌اند.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، دلار نیوزلند در کوتاه مدت دارای یک سوگیری متفاوت است.

آماده پرواز هستید؟

تا حدی به لطف افزایش شانس افزایش نرخ برای بانک مرکزی نیوزلند و تا حدی به لطف بهبود ریسک پذیری در بازارهای جهانی سهام، کیوی خود را در موقعیتی قرار می دهد که رشد اخیر خود را افزایش دهد. بدون شک کاهش بیشتر ین ژاپن و دلار آمریکا ضروری است، اما وضعیت فنی دلار نیوزیلند در روزهای اخیر بهبود یافته است. نرخ‌های NZD/JPY در یک مثلث صعودی پس از یک روند صعودی تثبیت می‌شوند، در حالی که نرخ‌های NZD/USD به تازگی از یک گوه نزولی صعودی به سمت بالا شکسته‌اند.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ NZD/JPY: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

پیش‌بینی دلار نیوزلند: وضعیت فنی بهبود می‌یابد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

نرخ‌های NZD/JPY از اوایل ژوئن محدود بوده است، اما ادغام با الگوی مهم‌تری همراه است: مثلث متقارنی که از اوایل آوریل شکل گرفته است، که پس از یک روند صعودی شدید در آغاز سال 2022 ایجاد شد. با توجه به حرکت قبلی، برای حرکت به سمت بالا باشد. نرخ‌های NZD/JPY بالاتر از پوشش روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA است که به ترتیب متوالی صعودی است. MACD روزانه بالاتر از خط سیگنال خود روند صعودی دارد، اما Slow Stochastics روزانه از قلمروی بیش از حد خرید خارج شده است. حرکت به بالای 86.81 به مجموعه ای از اوج و پایین تر از اوایل ژوئن پایان می دهد و احتمال بازگشت به بالاترین سطح سالانه در 87.35 را افزایش می دهد.

تجزیه و تحلیل فنی نرخ NZD/USD: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 2)

پیش‌بینی دلار نیوزلند: وضعیت فنی بهبود می‌یابد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

نرخ‌های NZD/USD در هفته‌های اخیر بیشتر از همتای NZD/JPY خود متضرر شده‌اند، که بدون شک نتیجه افزایش بی‌سابقه نرخ‌های USD/JPY است. اما تا آنجایی که یک گوه نزولی صعودی در برابر اوج‌های نوسان آوریل (2022) و ژوئن شکل گرفته است، ممکن است این کاهش تمام شده باشد. پاک کردن تلاقی فیبوناچی اصلاحی (61.8٪ از پایین ترین سطح 2020 / 2021 در 0.6231 و 23.6٪ از 2014 بالاترین / 2020 در 0.6264) اعتماد به نفس زیادی در توسعه معکوس صعودی مهم تر ایجاد می کند. افت زیر 21-EMA روزانه (میانگین متحرک یک ماهه) منجر به بازگشت به گوه در حال سقوط خواهد شد که شکست شکست خورده را تشکیل می دهد و بنابراین در را برای بازگشت به پایین سالانه زیر 0.6100 باز می کند.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش‌بینی نرخ NZD/USD (25 ژوئیه 2022) (نمودار 3)

پیش‌بینی دلار نیوزلند: وضعیت فنی بهبود می‌یابد – تنظیمات برای NZD/JPY، NZD/USD

NZD/USD: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 68.39 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.16 به 1 است. در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 8.89 درصد بیشتر از دیروز و 0.68 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های NZD/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری مختلط NZD/USD می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.