وضعیت مالی غیرمتمرکز همچنان نامطلوب است، ارزش قفل شده در Defi 67٪ در 6 ماه کاهش یافت – Defi Bitcoin News

[ad_1] در طول 125 روز یا تقریباً چهار ماه گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) در محدوده 50 تا 65 میلیارد دلاری منطقه محدود شده است. TVL in defi در طول شش ماه گذشته ارزش قابل توجهی را از دست داده است زیرا از 161 میلیارد دلار در اول آوریل

کد خبر : 270905
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
وضعیت مالی غیرمتمرکز همچنان نامطلوب است، ارزش قفل شده در Defi 67٪ در 6 ماه کاهش یافت – Defi Bitcoin News

[ad_1]

در طول 125 روز یا تقریباً چهار ماه گذشته، کل ارزش قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) در محدوده 50 تا 65 میلیارد دلاری منطقه محدود شده است. TVL in defi در طول شش ماه گذشته ارزش قابل توجهی را از دست داده است زیرا از 161 میلیارد دلار در اول آوریل کاهش یافته است که با کاهش بیش از 67 درصدی به 51.72 میلیارد دلار امروزی رسیده است.

کاهش بیش از 67 درصدی TVL در 6 ماه، Defi Market Action برای 4 ماه بی‌حس می‌ماند

اقدام Defi از نظر کل ارزش قفل شده در طول شش ماه گذشته بسیار کاهش یافته است. در روز شنبه، 22 اکتبر 2022، TVL در حالت اضطراری حدود 51.72 میلیارد دلار است، با پروتکل موقعیت بدهی وثیقه (CDP) Makerdao با 7.64 میلیارد دلار در صبح شنبه (ET) 14.76٪ از کل TVL را در اختیار دارد.

وضعیت مالی غیرمتمرکز همچنان نامطلوب است، ارزش قفل شده در اسلایدهای Defi 67٪ در 6 ماه
طبق defillama.com، ارزش کل قفل شده (TVL) در امور مالی غیرمتمرکز (defi) در 22 اکتبر 2022.

علاوه بر Makerdao، Lido، Curve، Aave و Uniswap پنج تلویزیون برتر امروزی را تشکیل می دهند. پروتکل استیکینگ مایع Lido درست زیر Makerdao با TVL حدود 6 میلیارد دلار و 5,839,046,587 دلار از TVL Lido’s staked ethereum (ETH) است.

Makerdao یک افزایش 30 روزه در ارزش ثبت کرد زیرا TVL در ماه گذشته 4.82 درصد افزایش یافت. Sushiswap با افزایش 41.27 درصدی در 30 روز گذشته شاهد افزایش قابل توجهی بود و پروتکل بازدهی Aura در ماه گذشته 38.70 درصد افزایش یافت.

وضعیت مالی غیرمتمرکز همچنان نامطلوب است، ارزش قفل شده در اسلایدهای Defi 67٪ در 6 ماه
TVL in defi در سراسر بلاک چین توزیع شده است. بر اساس گزارش defillama.com، اتریوم در 22 اکتبر 2022 تا 57 درصد تسلط دارد.

در بین تمام بلاک چین‌های امروزی، اتریوم از نظر defi TVL با تقریباً 57 درصد از کل 51.72 میلیارد دلار که امروز در حالت defi قفل شده است، غالب‌ترین است. ETH حدود 29.56 میلیارد دلار دارد، در حالی که دومین TVL از نظر بلاک چین، زنجیره هوشمند بایننس (BSC) دارای 5.32 میلیارد دلار یا 10.33 درصد از ارزش کل قفل شده است.

علاوه بر ETH و BSC، Tron، Avalanche، Polygon و Arbitrum به ترتیب از نظر TVL توسط بلاک چین عقب هستند. امروزه، آمار نشان می دهد که 607 پروتکل تبادل غیرمتمرکز (dex) با 21.57 میلیارد دلار قفل شده است.

189 برنامه وام دهی دفی با 13.96 میلیارد دلار در روز شنبه قفل شده و 57 پروتکل CDP دارای 10.37 میلیارد دلار هستند. همچنین در مجموع 45 برنامه استیکینگ مایع وجود دارد که ارزش آنها 7.91 میلیارد دلار است.

وضعیت مالی غیرمتمرکز همچنان نامطلوب است، ارزش قفل شده در اسلایدهای Defi 67٪ در 6 ماه
طبق گزارش Dune Analytics، در 22 اکتبر 2022، پل های زنجیره ای سهم بازار در امور مالی غیرمتمرکز است.

ارزش قفل شده در پلتفرم های پل زنجیره ای متقابل نیز طی 30 روز گذشته 22 درصد کاهش یافته است. 7.80 میلیارد دلار روی پلتفرم های پل زنجیره ای غیرمتمرکز با 13178 آدرس منحصر به فرد سپرده گذار قفل شده است.

Polygon با حدود 3.37 میلیارد دلار TVL پیشتاز مجموعه پل است، اما TVL طی ماه گذشته 6 درصد کاهش داشته است. Arbitrum حدود 1.44 میلیارد دلار دارد که 2٪ کمتر از ماه قبل است.

پس از پل های Polygon و Arbitrum پل های Optimism، Fantom و Near Rainbow Bridge قرار دارند. ارزش بازار توکن پلت فرم قرارداد هوشمند امروز 281 میلیارد دلار است و در 24 ساعت گذشته 1.4 درصد افزایش یافته است.

پنج توکن پلت فرم قرارداد هوشمند امروزی از نظر ارزش بازار عبارتند از: اتریوم (ETH)، bnb (BNB)، کاردانو (ADA)، سولانا (SOL) و پولکادوت (DOT). ADA، SOL و DOT در هفته گذشته بین 3.4 تا 6.8 درصد زیان دیده اند. ETH و BNB در طول هفت روز گذشته در سبز باقی مانده اند، بین 0.3٪ تا 0.8٪ در هفته گذشته.

برچسب ها در این داستان

ada، Arbitrum، Avalanche، AVAX، بایننس کوین، زنجیره هوشمند بایننس، پل‌ها، پل‌های زنجیره‌ای متقاطع، رمزنگاری، دارایی‌های رمزنگاری، امور مالی غیرمتمرکز، DeFi، پروتکل‌های Defi، Defi Total Value Locked، DOT، ETH، Ethereum، Ethereum (ETH) , Fantom, Near Rainbow, Optimism, Polkadot, Polygon, Smart Contract Platforms, Smart Contract Tokens, Total value locked, Trading, TVL, TVL in defi

نظر شما در مورد وضعیت فعلی توکن های پلت فرم مالی غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.