وزیر Ng فراخوان درخواست ارائه دهندگان مشاغل جوانان را برای جریان دوم برنامه فرزندخواندگی دیجیتال کانادا اعلام کرد

[ad_1] 5 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) با ایجاد رشد و ایجاد شغل برای بهبود اقتصاد کانادا بسیار مهم خواهند بود. برای رونق کسب و کارهای کانادایی و دستیابی به مشتریان در دنیای دیجیتالی فزاینده ، آنها به ابزار ، منابع و فرصت هایی برای دیجیتالی شدن نیاز

کد خبر : 90713
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
وزیر Ng فراخوان درخواست ارائه دهندگان مشاغل جوانان را برای جریان دوم برنامه فرزندخواندگی دیجیتال کانادا اعلام کرد

[ad_1]

5 آگوست 2021 – اتاوا ، انتاریو

شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) با ایجاد رشد و ایجاد شغل برای بهبود اقتصاد کانادا بسیار مهم خواهند بود. برای رونق کسب و کارهای کانادایی و دستیابی به مشتریان در دنیای دیجیتالی فزاینده ، آنها به ابزار ، منابع و فرصت هایی برای دیجیتالی شدن نیاز دارند. گسترش پذیرش دیجیتالی برای مشاغل با هر اندازه برای رشد و رقابت طولانی مدت کانادا بسیار مهم است.

امروز ، جناب ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ارتقاء صادرات و تجارت بین المللی ، فراخوانی را برای ارائه دهندگان مشاغل جوانان برای برنامه دوم تصویب دیجیتال کانادا (CDAP) ، تقویت فناوری کسب و کار خود اعلام کرد.

به عنوان بخشی از فناوری کسب و کار خود را تقویت کنید ، مبلغی بالغ بر 139.3 میلیون دلار به سازمان های غیر انتفاعی اختصاص داده می شود تا حداکثر 16،800 دانش آموز و جوانان کانادایی را به کار گیرند تا از مشاغلی که به دنبال استفاده از ابزارها و فناوری های دیجیتالی هستند حمایت کنند.

سازمانهای متقاضی احتمالی باید نشان دهند که آنها به خوبی تثبیت شده اند ، دارای سابقه قوی در ارائه خدمات قرار دادن جوانان هستند و می توانند دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر را با شرکت های کوچک و متوسط ​​در سراسر کشور قرار دهند. سپس دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر از تلاش های تحول دیجیتالی شرکت هایی که مشمول تامین مالی تحت جریان فناوری تقویت کسب و کار شما هستند ، حمایت خواهند کرد.

جریان تقویت فناوری کسب و کار شما شامل چندین م toلفه است که به مشاغل کمک می کند تا اقدامات لازم را برای تعمیق سفر تحول دیجیتالی خود انجام دهند. تحت این جریان ، شرکت های کوچک و متوسط ​​واجد شرایط نیز از حمایت مالی در قالب کمک هزینه ای برای جبران هزینه های حفظ مشاور برای ایجاد یک برنامه پذیرش دیجیتالی برخوردار خواهند شد. این کمک هزینه ممکن است تا 90 the از هزینه های مربوط به توسعه طرح را تا حداکثر 15000 دلار پوشش دهد. شرکت های کوچک و متوسط ​​به مجموعه ای از ارائه دهندگان خدمات مشاوره دیجیتالی مجرب و بی طرف در سراسر کانادا دسترسی خواهند داشت تا برنامه های تصویب دیجیتالی سرپرستی شده و جامعی را تدوین کنند. در هفته های آینده ، فراخوان درخواست برای ارائه دهندگان خدمات مشاوره دیجیتال علاقه مند اعلام می شود.

علاوه بر این ، شرکتهای کوچک و متوسط ​​قادر خواهند بود از طریق بانک توسعه تجارت کانادا (BDC) به وام با بهره صفر (حداکثر 100000 دلار) دسترسی داشته باشند تا اجرای طرح پذیرش دیجیتالی خود را تامین مالی کنند. آنها همچنین می توانند برای پرداخت یارانه دستمزد تا 7300 دلار برای پرداخت هزینه های کار دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر برای حمایت از تلاش های تحول دیجیتالی خود اقدام کنند.

CDAP که در بودجه 2021 اعلام شد ، 4 میلیارد دلار سرمایه گذاری دارد و از دو جریان تشکیل شده است. فراخوان درخواست برای اولین جریان ، Grow Your Business Online ، در 8 ژوئیه راه اندازی شد. بودجه تحت آن جریان به سازمان های غیر انتفاعی تعلق می گیرد تا از مشاغل کوچک در هنگام استفاده از فناوری های دیجیتالی مانند ویترین های دیجیتالی و خدمات الکترونیکی حمایت کنند. پلتفرم های تجاری و گسترش حضور دیجیتالی آنها.

فراخوان جریان 2 برای برنامه ها در 8 سپتامبر 2021 ، ساعت 2:59 بعد از ظهر خاتمه می یابد (ساعت تابستانی شرقی).

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.