وزیر Ng سرمایه گذاری در ابتکار POST Promise را برای حمایت از بازگشایی ایمن مشاغل کوچک کانادایی اعلام می کند

[ad_1] 23 جولای 2021 – یونیون ویل ، انتاریو مشاغل کوچک ستون فقرات اقتصاد کانادا هستند و برای بهبود اقتصادی کانادا از بیماری همه گیر COVID-19 با ایجاد رشد و ایجاد شغل ، از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ، بسیار مهم خواهند بود. امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج

کد خبر : 97722
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۲
وزیر Ng سرمایه گذاری در ابتکار POST Promise را برای حمایت از بازگشایی ایمن مشاغل کوچک کانادایی اعلام می کند

[ad_1]

23 جولای 2021 – یونیون ویل ، انتاریو

مشاغل کوچک ستون فقرات اقتصاد کانادا هستند و برای بهبود اقتصادی کانادا از بیماری همه گیر COVID-19 با ایجاد رشد و ایجاد شغل ، از ساحل به ساحل به ساحل دیگر ، بسیار مهم خواهند بود.

امروز ، ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل ، سرمایه گذاری بیش از 1 میلیون دلار را برای حمایت از طرح POST Promise ، که توسط یک سازمان ملی غیرانتفاعی رهبری می شود ، اعلام کرد. ماموریت POST Promise کمک به افزایش اعتماد مصرف کنندگان و کارکنان از طریق افزایش آگاهی و اجرای اقدامات بهداشتی محل کار است تا مشتریان با خرید محدودیت های بهداشت عمومی احساس امنیت کنند و اقتصاد با موفقیت بازگشایی شود.

وزیر Ng از شیرینی پزی Oldhahall در Unionville ، انتاریو اعلام کرد و Laura Hearn ، رئیس و مدیر اجرایی POST Promise به او ملحق شد. ایدان تریسی ، رئیس شرکت POST Promise ؛ گلدی هایدر ، رئیس و مدیرعامل شورای تجارت کانادا ؛ پرین بیتی ، رئیس اتاق بازرگانی کانادا ؛ دان کلی ، رئیس و مدیرعامل فدراسیون تجارت مستقل کانادا ؛ Diane Brisebois ، رئیس و مدیرعامل شورای خرده فروشی کانادا ؛ و آلن هو ، مشاور ، شهر مارکهام.

ابتکار POST Promise از مشاغل دعوت می کند تا متعهد شوند که اقدامات بهداشت عمومی را در محل کار خود اعمال کنند و ابزارهایی را برای ارتباط با مشتریان و کارکنان در مورد اقداماتی که برای اطمینان از ایمنی انجام می دهند ، ارائه می دهد. اقدامات شامل تشویق واکسیناسیون ، غربالگری در صورت لزوم ، ضد عفونی ، پوشیدن ماسک و فاصله فیزیکی است. هنگامی که یک کسب و کار تعهد کرد ، نشانه هایی به آن داده می شود تا خود را برای عموم و کارکنان به عنوان محل کار که قول POST را پذیرفته و متعهد به ایجاد یک محیط امن است که در جهت کاهش شیوع COVID-19 تلاش می کند ، معرفی کند.

POST Promise از سرمایه گذاری فدرال برای پیشبرد تلاش های خود با استقرار 40،000 مشاغل دیگر و استخدام 30 جوان به مدت 12 هفته به عنوان بخشی از برنامه سفیر خود استفاده خواهد کرد.

تا به امروز ، بیش از 12000 مشاغل کوچک و متوسط ​​در سراسر کشور به تعهد POST متعهد شده اند تا با خیال راحت از مشتریان دربهای خود استقبال کنند و به بهبود اقتصادی قوی تر و سریع کمک کنند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.