وزیر Ng در نشست موفق وزرای تجارت و سرمایه گذاری G7 شرکت می کند

23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا همکاری بین‌المللی برای تقویت سیستم تجارت جهانی مبتنی بر قوانین در حمایت از بهبودی قوی، پایدار و فراگیر از همه‌گیری کووید-19 حیاتی است. به همین ترتیب، همکاری نزدیک کانادا با شرکای خود در G7 برای رهبری واکنش‌های هماهنگ تجاری مرتبط با تهاجم غیرقابل توجیه و

کد خبر : 182675
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
وزیر Ng در نشست موفق وزرای تجارت و سرمایه گذاری G7 شرکت می کند


23 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

همکاری بین‌المللی برای تقویت سیستم تجارت جهانی مبتنی بر قوانین در حمایت از بهبودی قوی، پایدار و فراگیر از همه‌گیری کووید-19 حیاتی است. به همین ترتیب، همکاری نزدیک کانادا با شرکای خود در G7 برای رهبری واکنش‌های هماهنگ تجاری مرتبط با تهاجم غیرقابل توجیه و غیر قابل توجیه ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به اوکراین، کلیدی است.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ترویج صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، با همکاران وزرای تجارت و سرمایه‌گذاری G7 برای ادامه تلاش‌های هماهنگی در رابطه با تهاجم روسیه به اوکراین و پیشبرد اولویت‌های اصلاحات پیش از این دیدار، ملاقات کرد. دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی

در این نشست، وزیر نگ صراحتاً تهاجم فاحش روسیه را که چالشی مستقیم برای نظم بین المللی مبتنی بر قوانین است، محکوم کرد. او مجدداً تأکید کرد که کانادا در حال حاضر و در آینده مصمم در برابر اقتدارگرایی و با اوکراین آزاد و دموکراتیک است. او همچنین از همتایان خود در گروه 7 به خاطر همکاری آنها در زمینه اقدامات تجاری که در واکنش به تهاجم روسیه به اوکراین، از جمله تلاش‌ها برای پیروی از رهبری کانادا در لغو وضعیت کشورهای مستحب‌ترین کشور (MFN) برای روسیه و بلاروس انجام شده است، تشکر کرد. او تاکید کرد که کسانی که از نظم بین المللی مبتنی بر قوانین حمایت نمی کنند، نباید از آن سود ببرند. وزیر امور خارجه تاکید کرد که در برداشتن گام‌هایی برای اطمینان از اینکه رژیم پوتین و همکاران نزدیکش از سیستم تجارت مبتنی بر قوانین بهره نبرند، G7 در تلاش است تا تأثیر جنگ را بر اقتصاد اعضا و زنجیره‌های تامین جهانی کاهش دهد.

وزیر Ng به دنبال حمایت برای پیشبرد مذاکرات در WTO در مورد موضوعاتی مانند یارانه های شیلات و تجارت و بهداشت بود. وزیر همچنین با همکاران G7 خود در تلاش برای نوسازی قوانین تجارت بین‌المللی برای رسیدگی بهتر به شیوه‌های مخرب بازار، از جمله یارانه‌های صنعتی و ظرفیت مازاد در بخش‌های خاصی از تولید جهانی، تعامل داشت.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.