وزیر Ng انتصابات خود را در بانک توسعه کسب و کار کانادا و شرکت تجاری کانادا اعلام کرد.

[ad_1] 4 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا بانک توسعه کسب و کار کانادا (BDC) و شرکت تجاری کانادا (CCC) به کسب و کارهای کانادایی کمک می کنند تا به بازارهای بسیار رقابتی دست یابند و در آن موفق شوند. خدماتی که آنها ارائه می کنند برای حمایت از بهبودی قوی، پایدار

کد خبر : 165382
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۷:۱۱
وزیر Ng انتصابات خود را در بانک توسعه کسب و کار کانادا و شرکت تجاری کانادا اعلام کرد.

[ad_1]

4 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

بانک توسعه کسب و کار کانادا (BDC) و شرکت تجاری کانادا (CCC) به کسب و کارهای کانادایی کمک می کنند تا به بازارهای بسیار رقابتی دست یابند و در آن موفق شوند. خدماتی که آنها ارائه می کنند برای حمایت از بهبودی قوی، پایدار و فراگیر از همه گیری کووید-19 و ایجاد رشد بلندمدت مهم خواهد بود.

برای اطمینان از اینکه BDC و CCC دارای رهبری مؤثری هستند که برای انجام وظایف خود نیاز دارند، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، توسعه صادرات، تجارت کوچک و توسعه اقتصادی، امروز انتصاب مجدد مایک پدرسن را به عنوان رئیس هیئت مدیره اعلام کرد. از BDC، و داگلاس هریسون به عنوان رئیس هیئت مدیره CCC. وزیر همچنین از انتصاب Guy Desrochers به ​​عضویت هیئت مدیره CCC خبر داد.

BDC از شرکت‌های کوچک و متوسط ​​کانادایی که به دنبال رشد کسب‌وکار خود هستند، حمایت می‌کند و برای حمایت از کارآفرینان و صاحبان مشاغل در طول همه‌گیری بسیار مهم بوده است. مایک پدرسن از سال 2018 رئیس هیئت مدیره BDC بوده است و نقش رهبری مهمی در حمایت از واکنش همه گیر کانادا به کارآفرینان ایفا کرده است. آقای پدرسن دارای سه دهه تجربه در صنعت بانکداری است و اخیراً نقش رئیس و مدیر عامل گروه TD Bank در تجارت خرده فروشی و بانکداری تجاری ایالات متحده را بر عهده داشته است. انتصاب مجدد او ثبات مداوم برای کارآفرینان و حمایت از BDC را تضمین می کند زیرا چشم انداز جدید و جاه طلبانه را اجرا می کند.

CCC با تسهیل فروش کالاها و خدمات صادرکنندگان کانادایی به دولت های خارجی از رشد تجارت بین المللی حمایت می کند. داگلاس هریسون از سال 2018 به عنوان رئیس هیئت مدیره CCC خدمت کرده است و رهبری او برای سازمان از جمله برای تهیه محصولات و خدمات برای واکنش بین المللی کانادا به COVID-19 نقش اساسی داشته است. آقای هریسون در طول کار طولانی خود، تعدادی از نقش‌های رهبری ارشد را بر عهده داشته است که آخرین آنها در VersaCold Logistics Services است.

Guy Desrochers به ​​قدرت هیئت مدیره CCC می افزاید و تجربه زیادی را به عنوان یک مدیر ارشد با برخی از بزرگترین شرکت های کانادا از جمله Quebecor Media، Molson Coors Beverage Company و Bombardier به ارمغان می آورد.

این انتصابات پس از یک فرآیند گزینش باز، شفاف و مبتنی بر شایستگی برای جذب نامزدهای با کیفیت بالا انجام شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.