وزیر Hutchings در سفر به جزیره پرنس ادوارد بر تعهدات بودجه 2022 برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل جاده ای تاکید می کند.

[ad_1] 11 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، و هیث مک‌دونالد، عضو پارلمان Malpeque، در جزیره پرنس ادوارد بودند تا در مورد تعهدات مربوط به هوای پاک و اقتصاد قوی در منطقه گفتگو کنند. بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن

کد خبر : 191729
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
وزیر Hutchings در سفر به جزیره پرنس ادوارد بر تعهدات بودجه 2022 برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای ناشی از حمل و نقل جاده ای تاکید می کند.

[ad_1]

11 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

امروز، محترم Gudie Hutchings، وزیر توسعه اقتصادی روستایی، و هیث مک‌دونالد، عضو پارلمان Malpeque، در جزیره پرنس ادوارد بودند تا در مورد تعهدات مربوط به هوای پاک و اقتصاد قوی در منطقه گفتگو کنند. بودجه 2022: برنامه ای برای رشد اقتصاد ما و مقرون به صرفه تر کردن زندگی.

از سال 2015، دولت کانادا بیش از 100 میلیارد دلار برای کمک به پیشروی در مبارزه با تغییرات آب و هوا و حفاظت از محیط زیست سرمایه گذاری کرده است. دولت قیمت جهانی آلودگی را معرفی کرده و اخیراً از طرح کاهش انتشار خود رونمایی کرده است. این طرح یک مسیر بلندپروازانه و دست یافتنی را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 40 درصد تا سال 2030 در مقایسه با سطوح سال 2005 تعیین می کند و کانادا را در مسیری قرار می دهد که تا سال 2050 به انتشار خالص صفر برسد.

برای کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در جاده ها، بودجه 2022 کاهش آلودگی ناشی از حمل و نقل را با تسریع در ساخت و پذیرش خودروهای تمیزتر، تمدید مشوق ها برای وسایل نقلیه بدون آلایندگی تا مارس 2025 و سرمایه گذاری 500 میلیون دلار برای ایجاد شبکه ملی شارژ وسایل نقلیه الکتریکی پیشنهاد می کند. ایستگاه‌هایی که کانادایی‌ها می‌توانند از شارلوت‌تاون، PEI، به ویکتوریا، BC، با یک وسیله نقلیه الکتریکی برانند.

بودجه 2022 به کانادا کمک خواهد کرد تا همچنان در تلاش های جهانی برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی، حفاظت از طبیعت و ایجاد یک اقتصاد پاک که مشاغل طبقه متوسط ​​پردرآمد امروز و فردا را ایجاد کند، رهبری کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.