وزیر Fortier در نشست غیر رسمی وزرای دارایی APEC شرکت می کند

25 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا از آنجا که بسیاری از اقتصادهای جهان از بیماری همه گیر COVID-19 بهبود می یابند و بازسازی می شوند ، بیش از هر زمان دیگری مهم است که مشاغل کانادایی برای رشد و حمایت از بهبودی پایدار و آینده فراگیر نقش فعال داشته باشند.

کد خبر : 96554
تاریخ انتشار : جمعه ۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۳
وزیر Fortier در نشست غیر رسمی وزرای دارایی APEC شرکت می کند


25 ژوئن 2021 – اتاوا ، انتاریو – وزارت دارایی کانادا

از آنجا که بسیاری از اقتصادهای جهان از بیماری همه گیر COVID-19 بهبود می یابند و بازسازی می شوند ، بیش از هر زمان دیگری مهم است که مشاغل کانادایی برای رشد و حمایت از بهبودی پایدار و آینده فراگیر نقش فعال داشته باشند.

دیروز ، مونا فورتیه محترم ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، در نشست غیررسمی وزرای مالی غیر رسمی آسیا و اقیانوسیه (APEC) با شورای مشورتی تجاری APEC (ABAC) شرکت کرد. این نشست وزیران غیر رسمی اولین جلسه ای بود که در پروسه وزیران دارایی APEC (FMP) برگزار شد. این مجمعی است که در APEC برگزار می شود تا به اعضا اجازه دهد در مورد مسائل وسیع اقتصادی تبادل نظر کرده و به طور مشترک به چالش های اقتصادی پیش روی منطقه بپردازند. بخش خصوصی کانادا نیز از طریق مشارکت خانم جانت سیلوا ، رئیس و مدیرعامل هیئت تجاری منطقه تورنتو و یکی از نمایندگان ABAC کانادا در این جلسه شرکت کرد.

در این ملاقات ، وزیر فورتیه بر تلاش های بی سابقه کانادا در طول همه گیری همه گیر برای محافظت از سلامت کانادایی ها ، حمایت از مشاغل و ایجاد پایه و اساس برای بهبودی سبزتر و فراگیر تاکید کرد. از زمان شروع همه گیری ، دولت کانادا بیش از 500 میلیارد دلار حمایت از کارگران و مشاغل کانادایی اعلام کرده است.

وزیر فورتیه چارچوب کیفیت زندگی کانادا را که به عنوان بخشی از بودجه 2021 معرفی شده بود ، مورد توجه قرار داد تا با اقتصادهای شریک نحوه حرکت دولت فراتر از تولید ناخالص داخلی را به عنوان معیاری برای موفقیت به اشتراک بگذارد و کیفیت زندگی کانادایی ها را در مرکز سیاست خود قرار دهد. تصمیمات سرمایه گذاری وزیر فورتیه همچنین تأکید کرد که چگونه بهبودی باید از گروه هایی که به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار گرفته اند ، از جمله زنان ، سالمندان ، کارگران کم دستمزد ، جوانان ، افراد رنگین پوست و مردم بومی حمایت کند.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.