وزیر Fortier با شهردار Savage از Halifax ملاقات می کند

23 جولای 2021 دیروز ، مون فورتیه ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، به طور مجازی با عبادت خود مایک ساویج ، شهردار هالیفاکس صحبت کرد. وزیر Fortier و شهردار Savage در مورد پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح

کد خبر : 94255
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
وزیر Fortier با شهردار Savage از Halifax ملاقات می کند


23 جولای 2021

دیروز ، مون فورتیه ، وزیر رفاه طبقه متوسط ​​و وزیر دارایی ، به طور مجازی با عبادت خود مایک ساویج ، شهردار هالیفاکس صحبت کرد.

وزیر Fortier و شهردار Savage در مورد پیش نویس چارچوب کیفیت زندگی کانادا که در بودجه 2021 برای ادغام ملاحظات کیفیت زندگی در تصمیم گیری مطرح شد ، بحث کردند. این چارچوب راهنمایی برای عبور از مجموعه ای از شاخص های رفاه-مانند تولید ناخالص داخلی-برای بررسی کیفیت زندگی کانادایی ها در پنج حوزه-رفاه ، سلامت ، محیط زیست ، جامعه و حکمرانی خوب ارائه می دهد. علاوه بر این نوع تفکر چند بعدی ، چارچوب بر تفکر فراگیر و بلند مدت تأکید می کند.

وزیر به دنبال ورودی مقاله مورد بحث به همراه بودجه 2021 و به طور خاص دیدگاه های شهردار ساویج در زمینه ها و شاخص های چارچوب برای ارزیابی بهتر زندگی با اطمینان از استفاده از طیف وسیعی از عوامل برای هدایت تصمیمات سیاست گذاری در کانادا است.

شهردار Savage درباره اهمیت همکاری ، سخاوت و احساس ارتباط با جامعه صحبت کرد. وی تاکید کرد که نگاه به فراتر از شاخص های اقتصادی سنتی در تصمیم گیری ، پیشرفت و رفاه واقعی را برای همه تضمین می کند. وی اهمیت حمایت و سرمایه گذاری در مسکن مقرون به صرفه و قابل دستیابی ، مقابله با بی خانمانی و یک برنامه عملی موثر برای گذار اقتصادی سبز و فراگیر را تقویت کرد. وزیر Fortier و شهردار Savage همچنین در مورد اهمیت آشتی و ایجاد مشارکت قوی با مردم بومی و همچنین همکاری مشترک از طریق تمام دستورات دولت برای رفاه همه کانادایی ها بحث کردند.

وزیر فورتیه خاطرنشان کرد که بازخورد این جلسه و سایر جلسات برای اصلاح چارچوب مورد استفاده قرار می گیرد ، که برای اطمینان از ارتباط مداوم آن در اندازه گیری آنچه برای کیفیت خوب زندگی در کانادا اهمیت دارد ، همیشه سبز خواهد ماند.

وزیر فورتیر همچنین از این فرصت استفاده کرد و در مورد چالش های مداوم همه گیر COVID-19 و کار دولت های شهرداری برای هدایت بهبود اقتصادی کشور صحبت کرد. کانادا در وضعیت مالی قوی وارد این بیماری همه گیر شد ، که به دولت این امکان را داد تا اقدامات سریع و قاطع انجام دهد ، از مردم و مشاغل حمایت کند و سرمایه گذاری های تاریخی در بهبودی انجام دهد.

به



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.