وزیر کوالترو در کنفرانس سازمان ملل متحد سخنرانی می کند و برنامه کانادا را برای بهبودی فراگیر به اشتراک می گذارد

[ad_1] 17 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا همه گیری COVID-19 زندگی افراد دارای معلولیت را در کانادا و سراسر جهان به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار داده است. همچنین نابرابری های طولانی مدت که بر سلامت ، امنیت مالی و رفاه اجتماعی آنها تأثیر منفی می گذارد ، روشن

کد خبر : 92149
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
وزیر کوالترو در کنفرانس سازمان ملل متحد سخنرانی می کند و برنامه کانادا را برای بهبودی فراگیر به اشتراک می گذارد

[ad_1]

17 ژوئن 2021 ، گاتینو ، کبک اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

همه گیری COVID-19 زندگی افراد دارای معلولیت را در کانادا و سراسر جهان به طور نامتناسب تحت تأثیر قرار داده است. همچنین نابرابری های طولانی مدت که بر سلامت ، امنیت مالی و رفاه اجتماعی آنها تأثیر منفی می گذارد ، روشن شده است. این هفته ، کشورهای جهان تقریباً در کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون حقوق بشر سازمان ملل متحد گرد هم آمدند. افراد دارای معلولیت (CRPD). وزیر اشتغال ، توسعه نیروی کار و شمول معلولین ، کارلا کوالتر ، رهبری نمایندگی کانادا را بر عهده داشت و برنامه هایی را برای بازسازی بهتر و بیشتر مشارکت افراد دارای معلولیت در تلاش های بهبود به اشتراک گذاشت.

وزیر کوالتر در طول جلسه افتتاحیه کنفرانس نکاتی را بیان کرد و بر تعهد مستمر کانادا به رعایت تعهدات خود تحت CRPD تأکید کرد. وزیر تجربیات و آموخته های کانادا را در حمایت از افراد دارای معلولیت در طول همه گیری ، از جمله استفاده از لنزهای دارای معلولیت در اقدامات واکنش اضطراری کانادا و برنامه های بهبود اقتصادی ، به اشتراک گذاشت.

وزیر همچنین اعلام کرد که برای اولین بار کانادا نامزدی را برای انتخابات کمیته حقوق افراد دارای معلولیت در سال 2022 معرفی می کند. این گام مهم بر تعهد و اولویت بندی مداوم کانادا در زمینه حقوق بشر و مسائل مربوط به معلولیت تأکید می کند. پس از یک فرایند جستجوی نامزد شفاف و روشن ، دکتر لاورن جیکوبز به عنوان کاندیدای کانادا انتخاب شد. دکتر جاکوبز ، دانشیار و معاون تحقیقات و تحصیلات تکمیلی در دانشکده حقوق دانشگاه ویندزور ، دارای تجربه آموزشی و حرفه ای گسترده ای در زمینه حقوق ، مسائل مربوط به معلولیت و حقوق بشر از جمله حقوق افراد دارای معلولیت است. او به عنوان عضو دادگاه حقوق بشر انتاریو ، موارد تبعیض را قضاوت و میانجیگری می کرد. او همچنین یک بررسی حقوقی پیشین برای این سازمان نوشت قانون قابل دسترسی کانادا و به سازمانهای معلولین در مورد تفسیر CRPD و کاربرد آن در قوانین کانادا توصیه کرده است.

سرانجام ، وزیر کوالترو راه اندازی اخیر فرایند مشارکت عمومی با کانادایی ها را برای کمک به توسعه اولین برنامه اقدام کانادا برای مشارکت معلولان برجسته کرد. این نظرسنجی قابل دسترس ، که اکنون به صورت آنلاین در دسترس است ، به کانادایی ها اجازه می دهد تا بازخورد و بینش خود را در زمینه های اولویت دار طرح ارائه دهند. این مناطق شامل امنیت مالی ، اشتغال ، فضاهای دارای معلولیت و ایجاد یک رویکرد مدرن برای معلولیت در دولت کانادا است. کانادایی ها می توانند تا 31 آگوست 2021 به صورت آنلاین به این نظرسنجی دسترسی پیدا کرده و آن را تکمیل کنند. اطلاعات بیشتر در وب سایت Engagement ما موجود استبه

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.