وزیر ویلکینسون کنفرانس موفق انرژی را در هیوستون به پایان رساند

[ad_1] 10 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، این هفته به همتایان بین المللی خود، رهبران استانی و شهری و نمایندگان صنعت انرژی در CERAWeek 2022 در هیوستون، تگزاس، پیوست تا در مورد امنیت انرژی و انتقال جهانی به اقتصاد خالص صفر در بحبوحه تجاوز روسیه صحبت کند.

کد خبر : 177307
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۴
وزیر ویلکینسون کنفرانس موفق انرژی را در هیوستون به پایان رساند

[ad_1]

10 مارس 2022 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

جناب جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، این هفته به همتایان بین المللی خود، رهبران استانی و شهری و نمایندگان صنعت انرژی در CERAWeek 2022 در هیوستون، تگزاس، پیوست تا در مورد امنیت انرژی و انتقال جهانی به اقتصاد خالص صفر در بحبوحه تجاوز روسیه صحبت کند. در اوکراین و بحران آب و هوایی جاری

وزیر ویلکینسون با جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده دیدار کرد تا در مورد امنیت انرژی و آرام کردن بازارهای جهانی نفت در پی تهاجم همه جانبه رئیس جمهور پوتین به اوکراین گفتگو کند. آنها همچنین در مورد انتقال انرژی و چگونگی همکاری کانادا و ایالات متحده در توسعه هیدروژن پاک صحبت کردند. تقویت زنجیره تامین مواد معدنی حیاتی؛ ساخت زیرساخت برای وسایل نقلیه بدون آلایندگی؛ کاهش انتشار متان؛ و سرمایه گذاری در فناوری های پاک، از جمله استفاده از جذب کربن و ذخیره سازی.

وزیر ویلکینسون که عملاً وزرای شامپاین و گیلبولت به آن ملحق شدند، همچنین با شرکت‌های Oil Sands Pathways to Net-Zero Alliance دیدار کرد تا در مورد تسریع نوآوری و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش نفت و گاز پیش از انتشار قانون کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای توسط دولت کانادا گفتگو کند. طرح.

وزیر ویلکینسون همچنین در جلسه افتتاحیه وزرای انجمن تولیدکنندگان خالص صفر، که یک نتیجه کلیدی از اجلاس رهبران در مورد آب و هوا در 22 تا 23 آوریل 2021، در کنار شرکای بین المللی برگزار شد، شرکت کرد. این جلسه در درجه اول بر به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها برای کاهش انتشار متان متمرکز بود.

وزیر ویلکینسون در پایان سفر خود بیانیه زیر را بیان کرد:

تهاجم وحشیانه، غیرقانونی و غیرقابل توجیهی که رئیس جمهور پوتین علیه مردم اوکراین آغاز کرد، نقض فاحش قوانین بین المللی و حمله به قوانین مبتنی بر نظم بین المللی است.

کانادا از مردم اوکراین و دوستان اروپایی ما حمایت می کند.

کانادا در هفته‌های گذشته اقدامات مهمی را برای مجازات رژیم روسیه و وادار کردن آن به بازنگری در اقدامات خود انجام داده است.

تنها یک هفته پیش، کانادا اعلام کرد که قصد دارد واردات نفت، گاز و فرآورده های نفتی روسیه را ممنوع کند. ما از اقدامات مشابهی که توسط شرکای بین المللی خود در این هفته از جمله ایالات متحده و بریتانیا انجام شده است، استقبال می کنیم.

«در حالی که تهاجم غیرقانونی پرزیدنت پوتین باعث افزایش هزینه گاز در سراسر جهان می شود، دولت ما همچنان به مقرون به صرفه تر کردن زندگی برای خانواده های کانادایی ادامه می دهد و تضمین می کند که تامین انرژی کانادا ایمن و قابل اعتماد باقی بماند.

این بحران که ناشی از تهاجم غیرقابل توجیه پرزیدنت پوتین است، در زمانی اتفاق می‌افتد که جهان با بحران دیگری نیز مواجه است – بحران تغییرات آب و هوایی. اگر بخواهیم اثرات مخرب اقتصادی و اجتماعی را که دانشمندان اقلیم و علم آب و هوا به ما می گویند که وجود چنین اقدامی قطعی است، جلوگیری کنیم، این بحران نیازمند اقدامات اولیه و تهاجمی است.

“کانادا متعهد به رسیدگی به هر دو بحران به طور همزمان است.

کانادا از نظر تامین انرژی در موقعیت امنی قرار دارد. طبق گفتگوهای جاری ما با شرکای بین المللی، دولت فدرال به دنبال این است که کانادا چه کاری می تواند برای کاهش فشار در بازارهای بین المللی انرژی انجام دهد و در عین حال انتقال اروپا به انرژی حاصل از انرژی های تجدیدپذیر و هیدروژن را امکان پذیر و تسریع کند.

من این کار را در نشست وزیران انرژی G7 فردا و در نشست وزیران آژانس بین المللی انرژی تا دو هفته دیگر ادامه خواهم داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.