وزیر ویلکینسون شراکت انرژی و منابع با ایالات متحده را تقویت می کند

[ad_1] 12 مه 2022 واشنگتن دی سی منابع طبیعی کانادا کانادا و ایالات متحده یک چشم انداز مشترک از اقتصاد مرفه و پایدار آمریکای شمالی دارند. سیستم های انرژی یکپارچه و بازارهای منابع طبیعی ما میلیاردها تجارت فرامرزی تولید می کنند و از صدها هزار شغل در هر دو طرف مرز پشتیبانی می کنند. تهاجم

کد خبر : 206214
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۰۶
وزیر ویلکینسون شراکت انرژی و منابع با ایالات متحده را تقویت می کند

[ad_1]

12 مه 2022 واشنگتن دی سی منابع طبیعی کانادا

کانادا و ایالات متحده یک چشم انداز مشترک از اقتصاد مرفه و پایدار آمریکای شمالی دارند. سیستم های انرژی یکپارچه و بازارهای منابع طبیعی ما میلیاردها تجارت فرامرزی تولید می کنند و از صدها هزار شغل در هر دو طرف مرز پشتیبانی می کنند.

تهاجم غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه روسیه به اوکراین و تحریم های متعاقب آن بر انرژی و محصولات مرتبط، چشم انداز انرژی جهانی را به طور اساسی تغییر داده است. کانادا تلاش های اخیر روسیه برای استفاده از انرژی به عنوان ابزار نفوذ و اجبار را محکوم می کند. ما در حال همکاری نزدیک با شرکای بین‌المللی خود هستیم، در حالی که اهداف مشترک آب و هوایی خود را تقویت می‌کنیم، تا ثبات بازارهای انرژی جهانی را حفظ کنیم و زنجیره‌های تامین انرژی را ایمن کنیم.

این هفته، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، در واشنگتن دی سی بود تا با جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، اعضای کمیته انرژی و منابع طبیعی سنا، مقامات ارشد کاخ سفید از شورای اقتصاد ملی و رهبران کسب‌وکار برای پیشبرد امنیت انرژی جهانی و آمریکای شمالی و بحث درباره فرصت‌های مشترک برای تسریع اقدامات اقلیمی و گذار به انتشار گازهای گلخانه‌ای خالص صفر.

مبارزه با بحران آب و هوا و پرداختن به امنیت انرژی نیاز به جاه طلبی دارد. وزیر ویلکینسون با مقامات کلیدی ایالات متحده در مورد راه های تقویت همکاری در زمینه مواد معدنی حیاتی، هیدروژن پاک، فن آوری های هسته ای، حذف کربن و دستیابی به یک شبکه برق تمیز در آمریکای شمالی صحبت کرد. اقدامات خاصی که در سال آینده انجام خواهد شد عبارتند از:

● تقویت برنامه اقدام برای مواد معدنی حیاتی کانادا-ایالات متحده. با تعهدات اخیر برای سرمایه گذاری در مواد معدنی حیاتی تحت نظارت کانادا بودجه 2022 و ایالات متحده قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیربنایی، هر دو کشور موقعیت خوبی برای همکاری در زمینه استراتژی های معدنی حیاتی قاره ای دارند. توسعه پایدار مواد معدنی حیاتی برای تعهدات ما برای استقرار انرژی پاک و امنیت انرژی بلندمدت آمریکای شمالی و متحدان ما در سراسر جهان ضروری است.

● شناسایی مکان های کلیدی برای هاب ها و راهروهای هیدروژنی برون مرزی، و توسعه استانداردهایی برای شدت کربن هیدروژن پاک ضروری برای فعال کردن تجارت جهانی. هر دو دولت هیدروژن را برای کمک به اهداف اقلیمی 2030 و مسیر رسیدن به صفر خالص تا سال 2050 ضروری تشخیص داده اند. دولت های کانادا و ایالات متحده، دولت های محلی و بخش خصوصی آماده اند تا اقدام و سرمایه گذاری کنند تا فرصت های اقتصادی قابل توجهی را باز کنند. هیدروژن ارائه می کند.

● تسریع در اجرای یادداشت تفاهم که بین وزارت انرژی ایالات متحده و منابع طبیعی کانادا در مورد همکاری در زمینه انرژی امضا شد، که شامل تعهدات ما برای دستیابی به شبکه برق با انتشار خالص صفر تا سال 2035 است. با هدف حمایت از توسعه و استقرار فناوری حذف کربن. همکاری در زمینه فرصت های انرژی هسته ای با مدیریت مسئولانه را هدف قرار می دهد. و بر اهمیت انرژی مقرون به صرفه، به ویژه برای جوامع محروم، دور افتاده و بومی تأکید می کند.

این کار بر اساس نقشه راه برای مشارکت مجدد ایالات متحده و کانادا است که توسط رئیس جمهور بایدن و نخست وزیر ترودو در فوریه 2021 تصویب شد.

علاوه بر اولویت های مشترک کانادا و ایالات متحده، وزیر ویلکینسون و وزیر گرانهولم همچنین در مورد مسائل انرژی جهانی در حالی که کشورهای ما برای نشست آتی وزرای انرژی G7 در برلین آماده می شوند، گفتگو کردند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.