وزیر ویلکینسون بر برنامه خشکی صندوق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تمرکز مجدد می کند

21 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا متان مسئول تقریباً 30 درصد افزایش دمای جهانی تا به امروز است و تقریباً 13 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای متان یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای مبارزه با تغییرات اقلیمی است و یکی از

کد خبر : 145694
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
وزیر ویلکینسون بر برنامه خشکی صندوق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تمرکز مجدد می کند


21 دسامبر 2021 اتاوا، انتاریو منابع طبیعی کانادا

متان مسئول تقریباً 30 درصد افزایش دمای جهانی تا به امروز است و تقریباً 13 درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای کانادا را تشکیل می دهد. کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای متان یکی از سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راه‌ها برای مبارزه با تغییرات اقلیمی است و یکی از توصیه‌های برتر دانشمندان آب و هوا در جدیدترین گزارش هیئت بین‌دولتی تغییرات آب و هوایی است.

در سال 2020، بخش نفت و گاز کانادا رکود اقتصادی بی سابقه ای را تجربه کرد زیرا کووید-19 اقتصاد جهانی را تعطیل کرد. دولت کانادا قاطعانه واکنش نشان داد و صندوق کاهش انتشار گازهای گلخانه ای (ERF) را برای حفظ مشاغل در مناطق تولیدکننده نفت طراحی و راه اندازی کرد و به طور همزمان اطمینان حاصل کرد که کار بر روی کاهش انتشار گاز متان با وجود بحران اقتصادی ادامه دارد.

برنامه خشکی ERF به پیشرفت های مهمی در کاهش انتشار متان و مبارزه با تغییرات آب و هوایی دست خواهد یافت. شرکت ها برای حمایت از 81 پروژه که پیش بینی می شود در سال اول پس از اتمام پروژه منجر به کاهش 4.6 مگاتن دی اکسید کربن معادل 4.6 مگاتن دی اکسید کربن در سال اول پس از اتمام پروژه شود – که با حذف یک میلیون وسیله نقلیه مسافربری از جاده های ما برای یک پروژه قابل مقایسه است، تا سقف 134 میلیون دلار بودجه ERF مورد تایید قرار گرفته است. سال شرکت های کوچک و متوسط ​​و همچنین جوامع در سراسر غرب کانادا از جمله استوان، ساسکاچوان؛ براندون، مانیتوبا؛ و Slave Lake، آلبرتا – جایی که پروژه ها در حال انجام است – توانسته اند مستقیماً از این برنامه بهره مند شوند.

از زمان راه اندازی ERF در پاییز 2020، کانادا به اقدامات اقلیمی بلندپروازانه تری متعهد شده است، از جمله هدف جدیدی برای کاهش انتشار گاز متان در بخش نفت و گاز تا حداقل 75 درصد تا سال 2030 و محدود کردن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بخش نفت و گاز. در راستای اهداف آب و هوایی ما

امروز، محترم جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی، اعلام کرد که برنامه خشکی ERF برای حمایت بهتر از اهداف جاه طلبانه دولت تغییر آب و هوا متمرکز خواهد شد.

تغییرات در برنامه اعلام شده منعکس کننده وضعیت اقتصادی بسیار بهبود یافته در بخش نفت و گاز کانادا از سال 2020 است. درس های آموخته شده از طریق دو ورودی اول برنامه؛ ممیزی اخیر برنامه تهیه شده توسط کمیسر محیط زیست و توسعه پایدار (CESD)؛ نظرات حمایتی سازمان های غیردولتی محیط زیست در مورد برنامه؛ و همکاری حمایتی از سوی صنعت.

اصلاحات اعلام شده امروز از کاهش قابل توجه بیشتر در حمایت از اهداف جاه طلبانه کانادا حمایت می کند. این شامل:

  • محدود کردن دامنه پروژه‌های تامین‌شده فقط به پروژه‌هایی که تخلیه و شعله‌ور شدن عمدی متان را به طور کامل حذف می‌کنند.
  • بکارگیری معیارهای تقویت‌شده برای اطمینان از تأمین مالی پروژه‌هایی که بیشترین بازگشت سرمایه را از منظر کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای فراهم می‌کنند، از جمله از طریق تعیین آستانه هزینه به ازای هر تن؛ و
  • ارائه شفافیت بیشتر و حصول اطمینان از اینکه پروژه ها کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را نشان می دهند که مطابق با مقررات متان کانادا است.

سومین دوره دریافت بازبینی شده برای این برنامه در ژانویه 2022 باز خواهد شد و تا 31 مارس 2022 باز خواهد بود تا زمان بیشتری را برای شرکت هایی که وارد برنامه می شوند برای جمع آوری مطالب اضافی برنامه و مطابقت با الزامات جدید فراهم کند. راهنمای متقاضی جدید در ژانویه 2022 با شرایط درخواست تجدید نظر شده عمومی خواهد شد. به‌روزرسانی‌های برنامه در وب‌سایت برنامه خشکی ERF در دسترس خواهد بود و متقاضیان علاقه‌مند نیز می‌توانند در فهرست پستی برنامه خشکی ERF مشترک شوند.

این مرحله بعدی از ERF بر پیشرفت به سوی هدف کانادا در سال 2025 استوار خواهد شد که توسط محیط زیست و تغییرات آب و هوایی کانادا در بررسی اخیر خود در مورد اقدامات فدرال برای کاهش انتشار گاز متان نفت و گاز مشخص شده است. این بررسی به این نتیجه رسید که کانادا در مسیر دستیابی به اهداف سال 2025 خود قرار دارد. با این حال، تصدیق می کند که برای کاهش بیشتر در این بخش به کار بیشتری نیاز است. این سومین دریافت ERF کاهش بیشتری فراتر از آنچه در مقررات متان در نظر گرفته شده است را هدف قرار می دهد.

.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.