وزیر وندال از سرمایه گذاری های جدید در زیرساخت های اجتماعی و فضاهای عمومی در سراسر کلگری، ایجاد شغل و احیای مرکز شهر خبر داد.

[ad_1] بیش از 3.4 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به احیاء، اختراع و مدرنیزه کردن 13 فضای تجمع اجتماعی به نفع کلگری ها در هر سن و توانایی کمک می کند و در عین حال 74 شغل ایجاد یا حفظ می کند. 16 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی

کد خبر : 179876
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۴:۴۶
وزیر وندال از سرمایه گذاری های جدید در زیرساخت های اجتماعی و فضاهای عمومی در سراسر کلگری، ایجاد شغل و احیای مرکز شهر خبر داد.

[ad_1]

بیش از 3.4 میلیون دلار از طریق Prairies Economic Development Canada (PrairiesCan) به احیاء، اختراع و مدرنیزه کردن 13 فضای تجمع اجتماعی به نفع کلگری ها در هر سن و توانایی کمک می کند و در عین حال 74 شغل ایجاد یا حفظ می کند.

16 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

دولت کانادا در ابتکارات اجتماعی سرمایه گذاری می کند که فضاهای عمومی را احیا می کند تا با خیال راحت از بازدیدکنندگان استقبال کند و اقتصاد محلی را تحریک کند. فضاهای در دسترس و مدرن که مردم را گرد هم می آورد، خلاقیت را تشویق می کند و از کسب و کارها حمایت می کند، نقشی اساسی در کیفیت زندگی و بهبود اقتصادی کلگری ایفا می کند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمالی، وزیر مسئول توسعه اقتصادی پریری کانادا، و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، عضو پارلمان کلگری-اسکای ویو، جورج چاهال، و شهردار کلگری جیوتی گوندک همراه شدند. ، از سرمایه گذاری فدرال بیش از 3.4 میلیون دلار برای 13 پروژه اجتماعی در کلگری خبر داد که به احیای فضاهای کلیدی تجمع و کمک به بهبود اقتصادی شهر پس از همه گیری کمک می کند.

پروژه هایی که بودجه فدرال دریافت می کنند عبارتند از:

  • هنرهای مشترک 200000 دلار برای یک ابتکار افزایش دسترسی در مرکز Arts Commons در کلگری دریافت می کند.
  • انجمن محله های خط کمربندی 200000 دلار برای ارتقای High Park در مرکز شهر کلگری با یک صحنه در فضای باز، چاله های آتش نشانی، صندلی، نقاشی های دیواری و ایستگاه های فعالیت دریافت می کند.
  • انجمن مرکز علوم کلگری 637500 دلار برای احیا و گسترش پارک در فضای باز در مرکز TELUS Spark کلگری از طریق نصب یک دایره جمع آوری برنامه نویسی بومی، باغ پزشکی و مناطق بازی مبتنی بر علم دریافت می کند.
  • انجمن جانورشناسی کلگری او 750000 دلار برای نصب زیستگاه گاومیش کوهان دار در تاسیسات کلگری دریافت می کند.
  • انجمن فلج مغزی در آلبرتا 94,305 دلار برای بازسازی طبقه دوم مرکز زندگی بدون محدودیت خود در کلگری دریافت می کند تا موانع دسترسی را برطرف کند و نیازهای مشتریان خود را بهتر برآورده کند.
  • شهر کلگری 562500 دلار برای کمک به احیای بخش کم استفاده از پارک شهری با نصب یک مسیر پمپ دوچرخه دریافت می کند. این پیست یک فضای فعالیت تفریحی امن را برای کودکان، پیش‌نوجوانان، نوجوانان و بزرگسالان در تمام سطوح تجربه سواری فراهم می‌کند.
  • شهر کلگری 75000 دلار برای فعال کردن پارکینگ کم استفاده در مرکز شهر در یک سایت رویداد در فضای باز در دسترس دریافت می کند.
  • شهر کلگری 75000 دلار برای نصب سازه های نشستن و سایه بان دائمی در هفت پارک در شمال شرقی کلگری دریافت می کند.
  • انجمن انجمن Edgemont 9595 دلار برای ساخت یک فضای گردهمایی در فضای باز با مرکز اطلاعات، میزهای پیک نیک و نیمکت دریافت می کند.
  • انجمن جامعه ایوانستون کریک ساید 200000 دلار برای ساخت یک مرکز اجتماعی و فضای تجمع با مسیرهای سنگفرش، آتشدان، نیمکت ها، میزهای پیک نیک و پیست اسکیت زمستانی در محله اوانستون دریافت کرده است.
  • انجمن پارک میراث 438750 دلار برای ساخت یک واگن راه آهن عتیقه کاملاً در دسترس در هریتیج پارک دریافت می کند.
  • مرکز شمال شرق جامعه جامعه 142500 دلار برای بهبود پاسیو روی پشت بام Genesis Center و نصب یک فضای گردهمایی فراگیر در فضای باز برای عموم دریافت می کند.
  • انجمن جامعه ویلو ریج در کلگری ۳۷۶۹۵ دلار برای نصب نیمکت‌ها در سرتاسر فضاهای سبز در محله ویلو ریج و ارتقاء باغ اجتماعی موجود با تخت‌خواب‌ها و حصارهای قابل دسترسی جدید دریافت می‌کند.

انتظار می رود مجموع سرمایه گذاری فدرال 3,422,845 دلاری به ایجاد یا حفظ 74 شغل، افزایش دسترسی به فضاهای اجتماعی برای ساکنان و بازدیدکنندگان، و حمایت از جذب سرمایه گذاری و فعالیت های تجاری کمک کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.