وزیر وندال از تأمین مالی برای کسب و کارهای کلگری و آلبرتای جنوبی برای تجاری سازی فناوری های نوآورانه و ایجاد نزدیک به 200 شغل خبر داد.

[ad_1] وزیر وندال در بازدید از موسسه فناوری آلبرتای جنوبی (SAIT) اعلام کرد که بیش از 3.5 میلیون دلار بودجه فدرال دارد. این سرمایه گذاری به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا در فناوری های انرژی پاک و کاربردهای وسایل نقلیه هوایی کنترل از راه دور نوآوری کنند. 16 مارس 2022 –

کد خبر : 179791
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۱۴
وزیر وندال از تأمین مالی برای کسب و کارهای کلگری و آلبرتای جنوبی برای تجاری سازی فناوری های نوآورانه و ایجاد نزدیک به 200 شغل خبر داد.

[ad_1]

وزیر وندال در بازدید از موسسه فناوری آلبرتای جنوبی (SAIT) اعلام کرد که بیش از 3.5 میلیون دلار بودجه فدرال دارد. این سرمایه گذاری به شرکت های کوچک و متوسط ​​کمک می کند تا در فناوری های انرژی پاک و کاربردهای وسایل نقلیه هوایی کنترل از راه دور نوآوری کنند.

16 مارس 2022 – کلگری، آلبرتا – توسعه اقتصادی چمنزار کانادا

کسب‌وکارهای آلبرتا در حال توسعه راه‌حل‌های نوآورانه در زمینه انرژی پاک و پیشبرد برنامه‌های کاربردی جدید برای وسایل نقلیه هوایی کنترل‌شده از راه دور هستند. سرمایه‌گذاری‌های هدفمند دولت کانادا برای مؤسسات محلی، از این کسب‌وکارها در حالی که محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود را تجاری می‌کنند، حمایت می‌کند و همچنان در حال گسترش هستند.

امروز، محترم دانیل وندال، وزیر امور شمال، وزیر مسئول توسعه اقتصادی چمنزار کانادا و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی شمال کانادا، از موسسه فناوری آلبرتای جنوبی (SAIT) بازدید کرد و از سرمایه گذاری فدرال 3.5 میلیون دلار در سه مورد خبر داد. پروژه های آلبرتای جنوبی از شرکت های کوچک و متوسط ​​برای نوآوری، رشد و رقابت در سطح جهانی حمایت می کند.

ابتکارات زیر از حمایت فدرال برخوردار هستند:

  • 1.43 میلیون دلار به SAIT در کلگری کمک می کند تا به تجاری سازی فناوری های پاک بالقوه در حال ظهور برای بخش انرژی آلبرتا کمک کند. بودجه از مرکز تحقیقات انرژی SAIT در راه‌حل‌های فناوری غیر متعارف پاک، مرکز نوآوری و تحقیقات در تولید و مواد پیشرفته (CIRAMM) و فناوری‌های ساختمان سبز (GBT) برای همکاری با صنعت و شرکت‌های کوچکتر برای آزمایش و نشان دادن کاربردهای انرژی پاک مانند فن آوری باتری، هیدروژن و آب. Alberta Innovates نیز 325000 دلار برای این طرح در نظر گرفته است.
  • 860000 دلار مرکز نوآوری و تحقیقات SAIT در سیستم های بدون سرنشین را قادر می سازد تا مشاغل کوچک و متوسط ​​را برای نمایش نسل بعدی وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) آموزش دهد. این به پیشرفت استفاده از پهپادها برای کاربردهای کلیدی مانند نظارت بر عملیات صنعتی و خطوط لوله انرژی و نقشه برداری دشت سیلابی کمک می کند.
  • 1.26 میلیون دلار به Village of Foremost کمک می کند تا مرکز نوآوری Beyond Visual Line of Sight را در محدوده آزمایشی Foremost UAS ایجاد کند و یک برنامه آموزشی برای شرکت ها ایجاد کند. این بودجه جدید کل بودجه PrairiesCan را برای آزمایش پرواز Beyond Visual Line of Sight در محدوده آزمایشی Foremost UAS به 1.86 میلیون دلار می رساند.

انتظار می رود سرمایه گذاری امروز از بیش از 240 کسب و کار نوآورانه آلبرتا حمایت کند و به ایجاد نزدیک به 200 شغل کمک کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.