وزیر وندال از برنامه شکارچیان جوان انجمن Aqqiumavvik دیدن می کند

[ad_1] 10 آگوست 2021-آرویت ، نوناووت-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا امروز وزیر دنیل وندال ، وزیر امور شمالی ، با اعضای برنامه شکارچیان جوان انجمن آقویوماوویک دیدار کرد تا در مورد ابتکار تحت رهبری جامعه بحث کند. وزیر وندال این فرصت را داشت تا جوانان را در زمینه فناوری نقشه برداری از اقیانوس

کد خبر : 94685
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
وزیر وندال از برنامه شکارچیان جوان انجمن Aqqiumavvik دیدن می کند

[ad_1]

10 آگوست 2021-آرویت ، نوناووت-روابط بومی تاج و امور شمالی کانادا

امروز وزیر دنیل وندال ، وزیر امور شمالی ، با اعضای برنامه شکارچیان جوان انجمن آقویوماوویک دیدار کرد تا در مورد ابتکار تحت رهبری جامعه بحث کند.

وزیر وندال این فرصت را داشت تا جوانان را در زمینه فناوری نقشه برداری از اقیانوس ببیند ، از فروشگاه Ujjiqsuiniq برای یک کارگاه ساخت شبکه دیدن کرده و درباره اهمیت دانش بومی و یادگیری در زمین با مشارکت کنندگان بحث کند. وزیر وندال همچنین از پروژه آشپزخانه جامعه ، که برای رفع ناامنی غذایی در جامعه توسعه یافته بود ، بازدید کرد. جلسه امروز در پی بحث شخصی وزیر و برنامه شکارچیان جوان در تابستان گذشته بود که عملاً به دلیل محدودیت های سفر COVID-19 برگزار شد.

از سال 2018 ، این برنامه به ایجاد انعطاف پذیری آب و هوا ، بهبود امنیت غذایی و افزایش رفاه جامعه کمک کرده است. کار با بزرگان برای مستند سازی دانش و مهارت های مورد نیاز برای مهارت آموزی جوانان در برداشت پایدار ، در مرکز این برنامه است. علاوه بر این ، آموزش مهارت های شکار و بقا ، مانند اندازه گیری شرایط یخ ، فرصتی را برای جوانان فراهم می کند تا از تاثیرات تغییرات آب و هوایی مطلع شوند.

دولت کانادا به همکاری نزدیک با شرکای خود برای پیشبرد راه حل های مبتنی بر Inuit که از اولویت های Inuit پشتیبانی و منعکس می کند ، ادامه می دهد. روابط بومی تاج و امور شمال آمادگی تغییر اقلیم کانادا در برنامه شمال ، برنامه پایش آب و هوا بر اساس جامعه بومی و کمک هزینه برداشت ، و همچنین خدمات بومی کانادا برنامه تغییر آب و هوا و سازگاری با سلامتی از حامیان افتخار برنامه شکارچیان جوان است. از طریق این برنامه ها ، دولت کانادا اهمیت سنت ها و همچنین شکار ، برداشت و اشتراک غذا را در سلامت و رفاه مردم و جوامع بومی تشخیص می دهد.

کمک حمایتی برداشتکنندگان به رفع موانع مالی و دانش که به عنوان عوامل محدود کننده برداشت محصولات غذایی محلی شناخته شده است ، کمک می کند و در عین حال به جوامع کمک می کند تا با تغییرات برداشت ناشی از تغییرات آب و هوایی سازگار شوند. Grant که در سال 2020 اعلام شد ، با حمایت از فعالیتهای شکار ، برداشت و اشتراک غذا در 108 جامعه واجد شرایط ، دسترسی به غذاهای سنتی را بهبود می بخشد. کمک مالی برداشتکنندگان با شرکای بومی توسعه داده شد و مستقیماً به بهبود امنیت غذایی در Inuit Nunangat کمک می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.