وزیر نگ درباره اصلاحات سازمان تجارت جهانی در نشست وزیران سازمان تجارت جهانی بحث می کند

21 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا یک سیستم تجاری چندجانبه مبتنی بر قوانین، با هسته اصلی سازمان تجارت جهانی، برای اطمینان از هماهنگی و عادلانه بودن واکنش جهانی مداوم به همه‌گیری و اینکه بهبود اقتصادی مشترک جهانی قوی، پایدار و فراگیر است، ضروری است. امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل،

کد خبر : 158803
تاریخ انتشار : جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
وزیر نگ درباره اصلاحات سازمان تجارت جهانی در نشست وزیران سازمان تجارت جهانی بحث می کند


21 ژانویه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

یک سیستم تجاری چندجانبه مبتنی بر قوانین، با هسته اصلی سازمان تجارت جهانی، برای اطمینان از هماهنگی و عادلانه بودن واکنش جهانی مداوم به همه‌گیری و اینکه بهبود اقتصادی مشترک جهانی قوی، پایدار و فراگیر است، ضروری است.

امروز، محترم مری نگ، وزیر تجارت بین‌الملل، ترویج صادرات، کسب‌وکارهای کوچک و توسعه اقتصادی، در نشست مجازی وزیران سازمان تجارت جهانی به میزبانی سوئیس شرکت کرد تا در مورد اولویت‌هایی مانند تجارت و بهداشت، مذاکرات یارانه‌های شیلات، مذاکرات کشاورزی، و اصلاح سازمان تجارت جهانی

در این دیدار، وزیر Ng حمایت کانادا از کار سوئیس در مورد بیانیه وزیران را که خواستار اقدام فوری برای حمایت از سیستم تجاری چندجانبه برای برگزاری موفق دوازدهمین کنفرانس وزیران سازمان تجارت جهانی (MC12) بود، اعلام کرد. هدف این است که در MC12 که در زمان مقرر برگزار خواهد شد، نتایج قوی در مورد موضوعات مهم، مانند مذاکرات شیلات، تجارت و بهداشت، ارائه شود.

در مورد تجارت و بهداشت، وزیر Ng بر اهمیت دستیابی به یک راه حل چند جانبه برای رسیدگی به نگرانی های تجاری مرتبط با پاسخ مداوم به همه گیری، از جمله در مورد مالکیت معنوی به ویژه واکسن های نجات دهنده COVID-19، محدودیت های صادرات، مسائل ترخیص کالا از گمرک، شفافیت و به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها بین بخش های دولتی و خصوصی. وزیر نگ همچنین به نیاز به پر کردن شکاف ها در مذاکرات جاری یارانه های شیلات در آماده سازی برای MC12 اشاره کرد.

در مورد مذاکرات کشاورزی، وزیر Ng بر اهمیت همکاری اعضای سازمان تجارت جهانی برای ایجاد قوانینی که حمایت داخلی را که تجارت را مخدوش می کند محدود می کند و شفافیت در سیاست های مرتبط را بهبود می بخشد، تأکید کرد. وزیر نگ همچنین اعضا را تشویق کرد که به معافیت خریدهای برنامه جهانی غذا از محدودیت‌های صادراتی متعهد شوند تا از دسترسی اضطراری افراد نیازمند به غذا اطمینان حاصل کنند.

در حالی که کانادا به عنوان رئیس گروه اوتاوا در مورد اصلاحات WTO، وزیر Ng بر تعهد مستمر این گروه به پیشبرد اصلاحات WTO که سازمان را تقویت می کند و تضمین می کند که تجارت مبتنی بر قوانین، بهبود اقتصاد جهانی را هدایت می کند، تکرار کرد. وزیر نگ بر اهمیت دستیابی به یک راه حل برای بن بست مرجع استیناف سازمان تجارت جهانی به سمت یک سیستم حل و فصل اختلافات کارآمد تأکید کرد. وزیر نگ همچنین بر نیاز به بهبود عملکردهای مذاکره و نظارت در سازمان تجارت جهانی تاکید کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.