وزیر نوآوری، علم و صنعت مجدداً تأکید می‌کند که رقابت‌پذیری برای یک بخش پرجنب‌وجوش مخابراتی محور است.

[ad_1] 3 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، بیانیه زیر را در مورد مقرون به صرفه بودن و رقابت در بخش مخابرات کانادا صادر کرد: «دسترسی به اینترنت مقرون به صرفه و قابل اعتماد و خدمات بی سیم در جامعه و اقتصاد امروز حیاتی است. به

کد خبر : 173862
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۳۴
وزیر نوآوری، علم و صنعت مجدداً تأکید می‌کند که رقابت‌پذیری برای یک بخش پرجنب‌وجوش مخابراتی محور است.

[ad_1]

3 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو

امروز، محترم فرانسوا فیلیپ شامپاین، وزیر نوآوری، علم و صنعت، بیانیه زیر را در مورد مقرون به صرفه بودن و رقابت در بخش مخابرات کانادا صادر کرد:

«دسترسی به اینترنت مقرون به صرفه و قابل اعتماد و خدمات بی سیم در جامعه و اقتصاد امروز حیاتی است. به همین دلیل است که دولت ما تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که خدمات مخابراتی قابل اعتماد، نوآورانه، رقابتی و – از همه مهمتر – مقرون به صرفه هستند.

“قیمت مقرون به صرفه و رقابت در تمام کارهای ما در بخش مخابرات نقش اساسی داشته است. ما رقابت بزرگ‌تری را تشویق کرده‌ایم، که منجر به رشد بازیکنان کوچک منطقه‌ای و به چالش کشیدن بازیکنان بزرگتر شده است. رومینگ در سه شبکه بزرگ تنظیم شده است. ما تعهد خود را برای ردیابی و کاهش قیمت تلفن های همراه در تعدادی از برنامه های داده میان رده و کاهش 25 درصدی هزینه ها در عرض دو سال انجام داده ایم. ما همچنین ۷.۲ میلیارد دلار تاریخی از طریق صندوق پهنای باند جهانی و سایر برنامه‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌ایم تا اینترنت پرسرعت را برای همه کانادایی‌ها، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می‌کنند، در دسترس قرار دهیم. علاوه بر این، از طریق ابتکار پیوند خانواده ها، به ده ها هزار خانواده کم درآمد کانادایی کمک کرده ایم تا به اینترنت دسترسی پیدا کنند. همانطور که در اوت گذشته اعلام شد، این ابتکار اکنون به سالمندان کم درآمد نیز تعمیم خواهد یافت.

«این برنامه‌ها، همراه با سایر اقدامات مانند صدور دستورالعمل الزام‌آور سیاست‌گذاری به CRTC برای قرار دادن مصرف‌کنندگان در اولویت، زمینه‌های مهم مورد نیاز برای پرداختن به مقرون‌به‌صرفه و رقابت در این بخش را ایجاد کرده‌اند. اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد زیرا مقرون به صرفه بودن و فشارهای هزینه همچنان برای کانادایی ها به ویژه در بخش ارتباطات از راه دور مهم است.

در این زمینه، بسیاری از کانادایی‌ها نگرانی‌های جدی خود را در رابطه با ادغام در بخش ارتباطات از راه دور، به‌ویژه در مورد خرید پیشنهادی Shaw Communications Inc. توسط Rogers Communications Inc. همانطور که قبلاً اشاره کردم، ابراز نگرانی کرده‌اند.

این پیشنهاد در حال حاضر توسط سه تنظیم کننده جداگانه در دست بررسی است و انتظار می رود در زمان مناسب تصمیم گیری شود. من به عنوان وزیر نوآوری، علم و صنعت و تنظیم‌کننده طیف، به شدت به سیاست‌های خود برای ارتقای رقابت و اطمینان از قیمت مناسب تلفن همراه برای کانادایی‌ها متعهد هستم. انتقال عمده مجوزهای بی سیم شاو به راجرز اساساً با سیاست های دولت ما برای رقابت طیف و خدمات تلفن همراه ناسازگار است و من به سادگی اجازه آن را نمی دهم.

من به استفاده از تمام ابزارهایی که در اختیار دارم ادامه خواهم داد تا برای انتخاب های بیشتر برای مصرف کنندگان بجنگم و زندگی را برای کانادایی ها مقرون به صرفه تر کنم. این شامل حراج آتی طیف 5G می شود که در آن اقدامات جدیدی برای حمایت از ارائه دهندگان جایگزین و تشویق رقابت پیشنهاد شده است.

«رقابت نیروی محرکه نوآوری و کارایی در اقتصاد ما است. ماه گذشته، من اعلام کردم که یک بررسی از قانون رقابت در حال انجام است، که در آن موضوعاتی مانند تثبیت دستمزد، طرح‌های قیمت‌گذاری گمراه‌کننده و سطوح جریمه، از جمله، با هدف ارتقای رقابت در سرتاسر اقتصاد مورد مطالعه قرار خواهند گرفت.

«دولت ما به تأثیرات واقعی و مثبت بر زندگی روزمره کانادایی ها ادامه خواهد داد. این یک تعهد اصلی دولت ما از روز اول بوده است و این تعهد من به عنوان وزیر است. من به مبارزه هر روز ادامه خواهم داد تا زندگی را برای همه کانادایی ها مقرون به صرفه تر کنم.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.