وزیر شامپاین همکاری جهانی در زمینه اولویت های هوش مصنوعی را برای سال 2021 ارائه می دهد

[ad_1] کانادا ملاقات با همتایان بین المللی خود برای تعیین اولویت های جهانی هوش مصنوعی در سال آینده را بر عهده دارد 30 ژوئن 2020 – اتاوا ، انتاریو هوش مصنوعی (AI) امروزه به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از تأثیرگذارترین فناوری ها در جهان است ، با پتانسیل بالایی برای ایجاد رشد

کد خبر : 92880
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰:۴۰
وزیر شامپاین همکاری جهانی در زمینه اولویت های هوش مصنوعی را برای سال 2021 ارائه می دهد

[ad_1]

کانادا ملاقات با همتایان بین المللی خود برای تعیین اولویت های جهانی هوش مصنوعی در سال آینده را بر عهده دارد

30 ژوئن 2020 – اتاوا ، انتاریو

هوش مصنوعی (AI) امروزه به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از تأثیرگذارترین فناوری ها در جهان است ، با پتانسیل بالایی برای ایجاد رشد ، ایجاد اشتغال و حمایت از نوآوری. با این حال ، در صورت عدم کنترل ، می تواند چالش های جدیدی را در زمینه هایی مانند حفظ حریم خصوصی و حاکمیت ایجاد کند. کانادا از طریق نقش رهبری خود در مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی (GPAI) ، با شرکای بین المللی همکاری نزدیکی دارد تا اطمینان حاصل کند که هوش مصنوعی توسعه یافته و به طور مسئولانه به نفع همه شهروندان استفاده می شود.

امروز ، شورای GPAI برای شناسایی و بحث در مورد اولویت های خود برای باقی مانده تا سال 2021 ملاقات کرد. به عنوان رئیس افتتاحیه شورای GPAI ، کانادا این جلسه را رهبری کرد و نشان داد که چگونه جامعه جهانی هوش مصنوعی می تواند با یکدیگر همکاری کند نه تنها برای مقابله با چالش ها در زمینه هایی مانند آب و هوا تغییرات ، سلامت و علوم زیستی ، اما همچنین به تأثیر هوش مصنوعی بر حقوق بشر از جمله برابری جنسیتی می پردازد.

در پی این ملاقات ، فرانسوا فیلیپ شامپاین ، وزیر نوآوری ، علم و صنعت ، راه آینده GPAI را ارائه داد و چشم انداز خود را برای مشارکت بیان کرد. از طریق همکاری ، هماهنگی و توافق بر سر ارزشهای مشترک بین شرکای بین المللی ، GPAI در جهت ایجاد یک اکوسیستم AI جهانی که از نوآوری و استفاده مسئولانه AI پشتیبانی می کند ، کار می کند ، در حالی که تنوع و فراگیری را تقویت می کند.

این نشست همچنین فرصتی را برای متخصصان برجسته ، که به عنوان بخشی از گروه های کاری GPAI همکاری می کنند ، ایجاد کرد تا پروژه های مختلفی را که امسال برای بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با چالش های پیچیده جهانی ، از جمله همه گیری COVID-19 استفاده می شود ، به نمایش بگذارند. ، رشد اقتصادی فراگیرتر و شرایط کار ، همه در حالی که از راه حل های فناوری جدید مانند اعتماد داده ها یا کشف داروهای مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می کنیم.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.