وزیر شامپاین سفر سازنده خود را به بلژیک، فرانسه و آلمان به پایان رساند

[ad_1] 12 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو وزیر فرصت ها را در مراکز ZEV و AI کانادا در جلسات با سهامداران اروپایی مطرح کرد امروز، وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین، سفرهای خود را به سه شهر آلمان و بروکسل و پاریس پایان داد و در آنجا با همتایان دولتی و رهبران تجاری

کد خبر : 128655
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱:۵۳
وزیر شامپاین سفر سازنده خود را به بلژیک، فرانسه و آلمان به پایان رساند

[ad_1]

12 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

وزیر فرصت ها را در مراکز ZEV و AI کانادا در جلسات با سهامداران اروپایی مطرح کرد

امروز، وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین، سفرهای خود را به سه شهر آلمان و بروکسل و پاریس پایان داد و در آنجا با همتایان دولتی و رهبران تجاری در بخش‌های کلیدی دیدار کرد.

وزیر شامپاین سفر خود را در آلمان آغاز کرد و در آنجا با رهبران شرکت ها و سهامداران در فرانکفورت، اشتوتگارت و مونیخ دیدار کرد. او کانادا را به عنوان مرکز تخصص و استعداد برای تولید وسایل نقلیه بدون آلایندگی (ZEV)، تحقیقات خودروهای الکتریکی و باتری، سلول سوختی و تولید هیدروژن معرفی کرد. وزیر سیاست‌های دولت کانادا از جمله شتاب‌دهنده خالص صفر را برای حمایت از توسعه زنجیره تامین کامل وسایل نقلیه الکتریکی و فناوری‌های پاک در کانادا، از استخراج مواد معدنی حیاتی گرفته تا بازیافت باتری‌ها، برجسته کرد.

در بروکسل، وزیر شامپاین با همتای اتحادیه اروپا (EU) خود، تیری برتون، کمیسر بازار داخلی دیدار کرد. در پی نشست سران کانادا و اتحادیه اروپا در ژوئن 2021، وزیر و کمیسر درباره راه‌های تعمیق روابط تجاری و علمی بین کانادا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا بحث و تبادل نظر کردند. وزیر همچنین با نمایندگان ارشد کمیسیون اروپا دیدار کرد تا در مورد طیف گسترده ای از زمینه های همکاری از جمله سیاست صنعتی و اقتصاد دیجیتال بحث و گفتگو کند.

در پاریس، وزیر شامپاین بر نقش رهبری کانادا در توسعه مسئولانه هوش مصنوعی (AI) و حمایت از همکاری بین‌المللی در این حوزه فناوری که به سرعت در حال تحول است، تأکید کرد. او در اجلاس پاریس در مشارکت جهانی در زمینه هوش مصنوعی (GPAI) شرکت کرد، جایی که با همتایان 19 کشور عضو GPAI و کارشناسان برجسته در هوش مصنوعی دیدار کرد. وزیر شامپاین برای بحث در مورد واگذاری ریاست GPAI از کانادا به فرانسه، نشستی دوجانبه با سدریک او، وزیر دولت فرانسه در امور انتقال دیجیتال و ارتباطات الکترونیکی برگزار کرد. در خلال این اجلاس، وزیر شامپاین پیشرفت‌هایی را که در اولین سال GPAI در دوران ریاست کانادا حاصل شده است، از جمله بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای مقابله با چالش‌های پیچیده جهانی مانند همه‌گیری کووید-19 و تغییرات آب و هوایی برجسته کرد.

وزیر شامپاین همچنین به همراه امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در مجمع صلح پاریس و مراسم روز یادبود در سفارت کانادا در پاریس شرکت کرد.

وزیر شامپاین با ماتیاس کورمان، دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) در پاریس ملاقات کرد تا در مورد اولویت‌های مشترک، مانند بهبود اقتصادی از همه‌گیری کووید-19، دیجیتالی‌سازی، راه‌های رو به جلو برای دسترسی دولت مورد اعتماد صحبت کند. ، و تغییرات آب و هوایی.

وزیر شامپاین همچنین با رهبران شرکت‌ها در پاریس ملاقات کرد تا درباره فرصت‌های مشارکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی در سراسر کانادا بحث کند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.