وزیر شامپاین سفر سازنده خود را به ایالات متحده و مکزیک به پایان رساند

[ad_1] 5 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو وزیر فرصت های بازیابی سبز و سرمایه گذاری در کانادا را مورد بحث قرار داد وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین، امروز جلساتی را با مقامات ارشد دولتی و صنعتی در واشنگتن، دی سی و مونتری به پایان رساند تا در مورد راه‌هایی که کانادا می‌تواند

کد خبر : 125661
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۳:۴۲
وزیر شامپاین سفر سازنده خود را به ایالات متحده و مکزیک به پایان رساند

[ad_1]

5 نوامبر 2021 – اتاوا، انتاریو

وزیر فرصت های بازیابی سبز و سرمایه گذاری در کانادا را مورد بحث قرار داد

وزیر نوآوری، علم و صنعت، فرانسوا فیلیپ شامپاین، امروز جلساتی را با مقامات ارشد دولتی و صنعتی در واشنگتن، دی سی و مونتری به پایان رساند تا در مورد راه‌هایی که کانادا می‌تواند با ایالات متحده و مکزیک برای بهبود اقتصادی پس از همه‌گیری، از جمله ساخت‌وساز همکاری کند، گفتگو کند. زنجیره تامین انعطاف پذیرتر

در واشنگتن دی سی، وزیر شامپاین با تعدادی از همتایان آمریکایی خود، از جمله وزیر بازرگانی، جینا ریموندو، ملاقات کرد تا در مورد روابط کانادا-ایالات متحده گفتگو کند و یک برنامه کاری برای ایجاد مجدد بهتر با هم، مشاور علمی رئیس جمهور و مدیر بخش ارائه دهد. دفتر سیاست علم و فناوری کاخ سفید، دکتر اریک لندر، برای ترویج همکاری در علم، تحقیق و فناوری های نوظهور، و با دبیر اجرایی شورای ملی فضایی، چیراگ پریخ، برای ترویج همکاری بیشتر در راستای دروازه قمری ابتکار عمل. علاوه بر این، وزیر شامپاین میزبان یک میزگرد ناهار با رهبران فکری ارشد آمریکایی برای بحث در مورد روابط کانادا و ایالات متحده بود.

وزیر بر اهمیت رقابتی‌تر کردن صنعت خودروسازی کانادا-ایالات متحده و از بین بردن ابهامات ناشی از سیاست‌های متفاوت، مانند اعتبارات مالیاتی پیشنهادی ایالات متحده برای وسایل نقلیه الکتریکی، که در تضاد با هدف موافقت‌نامه کانادا-ایالات متحده-مکزیک (CUSMA) است، تأکید کرد. چنین سیاست هایی می تواند ده ها هزار شغل خوب را در معرض خطر قرار دهد و هدف سبز کردن اقتصاد ما و ایجاد نوآوری و مشاغل تولیدی بیشتر در آمریکای شمالی را تضعیف کند.

در مونتری، مکزیک، وزیر شامپاین با وزیر اقتصاد مکزیک، تاتیانا کلوتیر، و فرماندار نووو لئون ساموئل گارسیا دیدار کرد. در این دیدارها، وزیر شامپاین در مورد فرصت‌های مشارکت بحث کرد و بر نیاز مشترک دو کشور برای یافتن راه‌حل‌هایی تأکید کرد که اطمینان سرمایه‌گذاران کانادایی را که در مکزیک فعالیت می‌کنند و تضمین می‌کند که زنجیره‌های تامین ما پر جنب و جوش باقی می‌مانند، پیدا کنند. وزیر شامپاین همچنین از پارک تحقیقات فناوری و نوآوری بازدید کرد و در رویداد زنان در کسب و کار با حضور برخی از کارآفرینان و رهبران تجاری برتر مکزیک شرکت کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.