وزیر شامپاین دو ابتکار مرتبط با IP را به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری برجسته می کند

[ad_1] 26 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو دولت کانادا ElevateIP را راه اندازی می کند تا به نوآوران کانادایی کمک کند تا به خدمات مالکیت معنوی دسترسی پیدا کنند و دریافت کنندگان کمک هزینه مالکیت معنوی بومی را اعلام کند. استارت آپ های کانادایی و شرکت های کوچک و متوسط، محرک های کلیدی نوآوری در

کد خبر : 198773
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
وزیر شامپاین دو ابتکار مرتبط با IP را به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری برجسته می کند

[ad_1]

26 آوریل 2022 – اتاوا، انتاریو

دولت کانادا ElevateIP را راه اندازی می کند تا به نوآوران کانادایی کمک کند تا به خدمات مالکیت معنوی دسترسی پیدا کنند و دریافت کنندگان کمک هزینه مالکیت معنوی بومی را اعلام کند.

استارت آپ های کانادایی و شرکت های کوچک و متوسط، محرک های کلیدی نوآوری در سراسر کانادا و در هر بخش از اقتصاد هستند. آن‌ها محصولات، خدمات و ایده‌های نوآورانه را به بازار می‌آورند، اغلب دارای مالکیت معنوی ارزشمند (IP) که می‌توان آن را توسعه داد، مدیریت کرد و برای موفقیت از آن استفاده کرد.

در عین حال، احترام به دانش و فرهنگ مالکیت معنوی مردم بومی و به رسمیت شناختن آن جزء لاینفک منافع اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی ملل اول، اینوئیت و متیس است. حفاظت و صیانت از مالکیت معنوی بومی به نفع جوامع بومی، سازمان ها، مشاغل، نوآوران و پدیدآورندگان است.

امروز، در روز جهانی IP، شامپاین محترم فرانسوا فیلیپ، وزیر نوآوری، علم و صنعت، فراخوانی برای پیشنهادات ElevateIP راه اندازی کرد. از طریق این برنامه 90 میلیون دلاری، دولت به شتاب دهنده‌ها و انکوباتورهای تجاری (BAI) و شبکه‌های BAI کمک مالی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که شرکت‌های نوپا از سراسر کانادا می‌توانند از IP خود بهترین استفاده را ببرند. ElevateIP توانایی ارائه برنامه نویسی IP شخصی به استارت آپ ها را در سه حوزه کلیدی به BAI ها ارائه می دهد: توسعه استراتژی های IP، اجرای استراتژی های IP، و آموزش و آگاهی IP.

وزیر شامپاین همچنین دریافت کنندگان کمک هزینه برنامه مالکیت فکری بومی 2021-2022 را اعلام کرد. به عنوان بخشی از استراتژی مالکیت معنوی کانادا، این کمک ها به سازمان های بومی کمک می کند تا به اهداف خود برسند و ظرفیت خود را برای مدیریت استراتژیک IP افزایش دهند. پنج سازمان مجموعاً 116665 دلار برای حمایت از ابتکارات برای دفاع از منافع خود دریافت کرده اند. کشف راه‌هایی برای دسترسی بیشتر به سیستم IP؛ و سیاست ها، منابع آموزشی و پروژه های آزمایشی IP خود را توسعه دهند. این سرمایه گذاری به جوامع بومی در کانادا کمک می کند تا از دانش بومی و بیان فرهنگی محافظت کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.