وزیر ساجان سفر سازنده خود را با شرکای سازمان ملل و بین المللی در ژنو به پایان رساند

8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا تعهد کانادا به سلامت جهانی تا همه گیری ها و درگیری ها گسترش می یابد و از تلاش های طیف گسترده ای از شرکا برای کمک به آسیب پذیرترین افراد در سراسر جهان حمایت می کند. کانادا یکی از اهداکنندگان پیشرو برای کمک به پایان

کد خبر : 175867
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
وزیر ساجان سفر سازنده خود را با شرکای سازمان ملل و بین المللی در ژنو به پایان رساند


8 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

تعهد کانادا به سلامت جهانی تا همه گیری ها و درگیری ها گسترش می یابد و از تلاش های طیف گسترده ای از شرکا برای کمک به آسیب پذیرترین افراد در سراسر جهان حمایت می کند. کانادا یکی از اهداکنندگان پیشرو برای کمک به پایان دادن به همه‌گیری کووید-19 بوده است و آماده است تا از پاسخ‌های بیشتر به نیازهای بشردوستانه در حال تکامل، از جمله در اوکراین و افغانستان، حمایت کند.

امروز، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌الملل و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، با سازمان ملل متحد و شرکای بین‌المللی کلیدی در خط مقدم مقابله با همه‌گیری کووید-19 و همچنین با شرکای با تجربه دیدار کرد. در خط مقدم بحران های بشردوستانه، از جمله در اوکراین و افغانستان.

وزیر ساجان با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC)، پیتر مورر، دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و جمعیت‌های هلال احمر (IFRC)، جاگان چاپاگین و با سازمان‌های جامعه مدنی بشردوستانه دیدار کرد. در مورد بحران های بشردوستانه بزرگی که در اوکراین و افغانستان در حال رخ دادن است بحث کنید و مشخص کنید که چگونه کانادا می تواند به بهترین شکل به حمایت از تلاش های آنها ادامه دهد. حمایت های بشردوستانه کانادا در اوکراین شامل خدمات بهداشتی اضطراری، حفاظت، حمایت از جمعیت آواره و خدمات حیاتی ضروری مانند سرپناه، آب و فاضلاب، و غذا است. در افغانستان، کانادا در ارائه کمک های نجات جان، مانند خدمات اضطراری غذا و تغذیه، و خدمات حفاظتی و لجستیکی برای ارسال کالاهای بشردوستانه مشارکت می کند.

طی یک میزگرد با شرکای Accelerator Access to COVID-19 Tools (ACT)، از جمله دکتر بیل رودریگز، مدیر اجرایی بنیاد تشخیص نوآورانه جدید (FIND) و دکتر فیلیپ دانتون، مدیر اجرایی Unitaid، وزیر اهمیتی که کانادا برای رسیدگی به چالش‌های تحویل و توزیع مربوط به واکسن‌ها، تشخیص و درمان کووید-19 و همچنین تقویت سیستم‌های بهداشتی در حال حاضر و آینده قائل است، برجسته کرد. او همچنین بر تعهد کانادا برای پایان دادن به همه‌گیری از طریق حمایت از تمام ارکان ACT-Accelerator تأکید کرد. کمک های اخیر کانادا به شرکای ACT-Accelerator، از جمله WHO، Gavi، صندوق جهانی، Unitaid و FIND، در مجموع 130.4 میلیون دلار است.

در جلسه ای با معاون رئیس سازمان جهانی بهداشت (WHO)، دکتر ژوزسانا جاکاب، بحث بر روی تأثیرات انسانی و بهداشتی درگیری در اوکراین، از جمله تأثیر نامتناسب آن بر زنان و کودکان، و کار WHO در اوکراین برای رسیدگی به این موضوع متمرکز شد. وضعیت انسانی کنونی کانادا به پاسخ بهداشتی کلی سازمان جهانی بهداشت در اوکراین کمک می‌کند، که بر نجات جان افراد، تضمین دسترسی به خدمات بهداشتی اولیه برای کسانی که تحت تأثیر درگیری‌های مسلحانه، کووید-۱۹، فلج اطفال و سایر تهدیدات بهداشتی متمرکز شده‌اند، کمک می‌کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.