وزیر ساجان در بحث سازمان ملل در مورد واکسیناسیون جهانی شرکت کرد و بازدید از مقر سازمان ملل در شهر نیویورک را به پایان رساند.

[ad_1] 26 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 برای محافظت از همه در برابر COVID-19 بسیار مهم است. کانادا یک اهداکننده بین المللی پیشرو است که در تلاش برای پایان دادن به مرحله حاد بیماری همه گیر COVID-19 است. ما دست در دست هم با تسهیلات دسترسی

کد خبر : 171710
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۸
وزیر ساجان در بحث سازمان ملل در مورد واکسیناسیون جهانی شرکت کرد و بازدید از مقر سازمان ملل در شهر نیویورک را به پایان رساند.

[ad_1]

26 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – امور جهانی کانادا

واکسیناسیون جهان در برابر COVID-19 برای محافظت از همه در برابر COVID-19 بسیار مهم است. کانادا یک اهداکننده بین المللی پیشرو است که در تلاش برای پایان دادن به مرحله حاد بیماری همه گیر COVID-19 است. ما دست در دست هم با تسهیلات دسترسی جهانی واکسن کووید-۱۹ (COVAX) کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که واکسن‌ها به افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند می‌رسند. تا زمانی که همه در امان نباشند هیچ کس در امان نیست.

در 25 فوریه 2022، محترم هارجیت اس. ساجان، وزیر توسعه بین‌الملل و وزیر مسئول آژانس توسعه اقتصادی اقیانوس آرام کانادا، در یک مناظره موضوعی سطح بالا، “تحرک گالوانیزه برای واکسیناسیون جهانی” که توسط جناب عالی برگزار شد، شرکت کرد. عبدالله شهید، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد.

وزیر ساجان بیانیه خود را در مجمع عمومی با محکوم کردن روسیه به دلیل تهاجم غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه به اوکراین و تهدیدی که این امر برای نظم مبتنی بر قوانین بین المللی ایجاد می کند، آغاز کرد. وزیر در ادامه اذعان کرد که همه‌گیری نشان داده است که جامعه جهانی می‌تواند در زمان بحران برای محافظت از جان افرادی که در معرض تهدید هستند گرد هم آیند.

وزیر تاکید کرد که کانادا یک اهداکننده پیشرو بوده است و از آغاز همه‌گیری برای حمایت از شتاب‌دهنده دسترسی به ابزارهای COVID-19 (ACT) و COVAX کار کرده است. وی تاکید کرد که کانادا معادل بیش از 100 میلیون دوز را در اختیار COVAX قرار داده است زیرا ما در راستای تعهد خود برای اهدای معادل حداقل 200 میلیون دوز به تاسیسات COVAX تا پایان سال 2022 تلاش می کنیم. در پایان، او بار دیگر تاکید کرد که چقدر حیاتی است. این است که کانادا با همه کشورها برای حمایت از تلاش جهانی واکسیناسیون و حمایت از ساختن سیستم های بهداشتی پایدار در کنار جنوب جهانی کار کند.

شرکت وزیر در این مناظره منجر به دو روز نشست های سازنده در مقر سازمان ملل شد که طی آن وی با سازمان ملل و شرکای بین المللی دیدار کرد.

وزیر سجاجان و جناب عبدالله شهید، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در مورد برنامه‌هایی برای حمایت از تلاش‌های چندجانبه برای بهبودی از بیماری همه‌گیر بحث و گفتگو کردند. آنها همچنین در مورد اهمیت یک سیستم موثر، کارآمد، مرتبط و پاسخگو سازمان ملل به عنوان پایه و اساس سیستم بین المللی مبتنی بر قوانین بحث کردند.

در پاسخ به بحران در حال توسعه در اوکراین، وزیر ساجان همچنین با مارتین گریفیتس، رئیس دفتر سازمان ملل متحد برای هماهنگی امور بشردوستانه، برای بررسی وضعیت میدانی و حمایت از اوکراین دیدار کرد. کانادا متعهد به ارائه 35 میلیون دلار کمک توسعه و 15 میلیون دلار کمک بشردوستانه به مردم آسیب دیده از درگیری در اوکراین است. کمک های بشردوستانه بر تضمین دسترسی مردم به خدمات اساسی و تقویت حفاظت – برای مثال، حمایت و حمایت از آزادی رفت و آمد متمرکز خواهد شد. همچنین شامل حمایت از سلامت، آب و فاضلاب، سرپناه و امنیت غذایی خواهد بود.

کانادا آماده حمایت بیشتر از پاسخ‌ها به نیازهای بشردوستانه است که به سرعت در حال تکامل هستند و اعلام کرده است که با کمک‌های دلاری به دلار، کمک‌های مالی افراد کانادایی به صلیب سرخ کانادا برای درخواست بحران بشردوستانه اوکراین بین ۲۴ فوریه تا ۱۸ مارس ۲۰۲۲ مطابقت خواهد داشت. حداکثر 10 میلیون دلار

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.