وزیر رودریگز از سرمایه گذاری Shop Local در کبک خبر داد
9 آگوست 2021 – مونترال، کبک همانطور که تعداد بیشتری از کانادایی ها واکسینه می شوند و ما مبارزه با COVID-19 را به پایان می رسانیم و با خیال راحت بازگشایی می کنیم ، دولت کانادا متعهد است از مشاغل کوچک از ساحل به ساحل به ساحل دیگر حمایت کند. امروز ، پابلو رودریگز محترم

9 آگوست 2021 – مونترال، کبک
همانطور که تعداد بیشتری از کانادایی ها واکسینه می شوند و ما مبارزه با COVID-19 را به پایان می رسانیم و با خیال راحت بازگشایی می کنیم ، دولت کانادا متعهد است از مشاغل کوچک از ساحل به ساحل به ساحل دیگر حمایت کند.
امروز ، پابلو رودریگز محترم ، رهبر دولت در مجلس عوام و نماینده پارلمان هونوره مرسیه ، و راشل بندایان ، دبیر پارلمانی وزیر مشاغل کوچک ، ترویج صادرات و تجارت بین الملل و نماینده پارلمان در خارج از کشور ، به نمایندگی از ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین الملل ، سرمایه گذاری حداکثر 7.2 میلیون دلار برای تبلیغات Shop Local در سراسر کبک اعلام کرد تا مردم را به خرید محلی ترغیب کند. وزیر و دبیر پارلمانی با چارلز میلیارد ، رئیس و مدیرعامل Fédération des chambres de commerce du Québec (FCCQ) همراه شدند.
این بخشی از سرمایه گذاری ملی 33 میلیون دلاری برای حمایت از کمپین های Shop Local در سراسر کشور است که توسط وزیر Ng در 21 ژوئن اعلام شد.
بودجه برای فروشگاه محلی در کبک از طریق FCCQ برای حمایت از کمپین های آگاهی بخشی که اعتماد مصرف کنندگان و مشاغل محلی را ارتقا می دهند ، تأمین می شود.
FCCQ ممکن است از این بودجه برای حمایت از طیف وسیعی از فعالیت ها استفاده کند که مصرف کنندگان را ترغیب به خرید در محلی می کند به نحوی که ایمن بوده و با دستورالعمل های فعلی بهداشت عمومی مطابقت داشته باشد. ممکن است مستقیماً از سازمانها یا انجمنهای محلی درخواست کند یا فراخوان باز برای پیشنهاداتی داشته باشد که آگاهی مصرف کننده را ارتقا دهد و مزایایی را برای جامعه تجاری گسترده تر نشان دهد ، مانند:
- مارک تجاری محلی و محتوای دیجیتال
- کمپین های فصلی با هدف هدایت خریداران به تجار کوچک محلی انجام شده است
- تبلیغات خرید آنلاین ، تحویل و تحویل محدود ، و همچنین اقدامات بهداشت عمومی در حال اجرا برای ایمن سازی فضاهای خرده فروشی و افزایش اعتماد مصرف کننده
- مواد بازاریابی مانند فیلم ها ، تصاویر رسانه های اجتماعی و تبلیغات رادیویی و روزنامه ای که مصرف کنندگان را ترغیب به خرید از مشاغل محلی و حمایت از رستوران ها و جاذبه های محلی می کند.
این سرمایه گذاری برای پاسخگویی به شرایط منحصر به فرد مناطق کبک انعطاف پذیر خواهد بود و اطمینان حاصل خواهد شد که کمپین ها متناسب با نیازها و اولویت های محلی تنظیم شده و در نهایت به مشاغل کوچک کمک می کند تا از این بحران بی سابقه بهداشت عمومی و اقتصادی رهایی یابند.
فروشگاه محلی یک ابتکار مهم برای تکمیل پشتیبانی مداوم و جامع دولت کانادا از مشاغل کوچک و محلی است – برنامه هایی مانند برنامه استخدام بازیابی کانادا ، برنامه فرزندخواندگی دیجیتال کانادا ، یارانه دستمزد اضطراری کانادا ، یارانه اجاره اضطراری کانادا ، قفل شدن پشتیبانی و حساب تجاری تجاری اضطراری کانادا – بنابراین آنها می توانند از طریق این بیماری همه گیر به بهبود اقتصادی و رشد بعدی در ماه ها و سال های آینده برسند.
به
لینک منبع : هوشمند نیوز
| آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
![]() مدیریت حرفه ای کافی شاپ | ![]() حقوقدان خبره | ![]() سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | ![]() آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :انتشار اخبار ، جناب پابلو رودریگز ، جناب مری Ng ، رسانه ها ، علم و توسعه اقتصادی کانادا ، کسب و کار ، کمک های مالی و تأمین مالی کسب و کار ، منابع مالی ، مونترال ، نوآوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA









ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰